vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
"M33"
[QUOTE="vieras123";30288192]Millä perusteella kuvittelet sokeiden valitsevan kumppanin? Tuskin ulkonäkö painaa vaa'assa höyhentä enempää.[/QUOTE]Sokeille kumppanin ulkomuoto merkitsee siinä missä näkevillekin. Näköä lukuunottamatta useimpien muut aistit toimivat vähintään yhtä hyvin kuin näkevienkin.
 
Nainen -83
Ap pyysi rehellisiä mielipiteitä.. Mun mielestä olisi helvetin hölmöä alkaan jeesustella ja kommentoida tohon tyyliin vatsalihaksetkin näkyy niin kauniisti mitkä vitun vatsalihakset? Ja tunnetko sä ap:n, mistä sä tiedät että hänessä on jotain muuta kaunista?

Uskomatonta tuubaa, kysytään jotain, ja saadaan rehellisiä vastauksia niin hyeenalauma alkaa itkemään voi voi kun olette pinnallisia paskanmarjat kai jokainen saa ihan itse päättää mitä arvostaa ja onko tuo ongelma vai ei.
Ihan kuule sisälukutaitoa, uskoin sen, mitä AP kertoi itsestään, ja nyt kun mietin, niin on ihan silmätkin päässä, kun pystyy kuvasta katsomaan. Minusta siinä piirtyivät vatsalihakset arpien alta, siitä on tosin niin kauan, kun olen nähnyt omani, että voin olla väärässäkin.

Tuubaa on se, että puetaan tylyys ja ilkeily "rehellisyyden" vaatteeseen. Joku jo sanoikin, että mielipiteensä voi tuoda esille monella tavalla. Myös sen negatiivisen. On siinä nyt vissi ero, sanooko jostain "ihan karsea" tai "ei kaunis".

Jokainen saa tosiaan päättää mitä arvostaa, aivan kuten minäkin saan päättää, onko se minun mielestäni pinnallista vai ei. En yhtään tajua, miksi ihmiselle on niin kova paikka olla pinnallinen. Eikös se tarkoita vain sitä, että arvostaa tiettyjä ulkoisia seikkoja enemmän kuin luonnetta?

T: Jeesusteleva hyeena

P.S. Mahdollisesti sulle tai muutamalla kanssakulkijalle ei tullut mieleen, ettei AP ehkä kuitenkaan kaivannut sellaista rehellisyyttä, jossa hänen arkaa kohtaansa haukutaan rumin sanoin. Vois jopa olla, että hän halusi tietää, löytyykö maailmasta ketään, jolle hänen mahansa ei näyttäytyisi niin kovin hirveänä. Mielipiteiden kysyminen ei aina tarkoita, että antaa palaa vaan, vaikka toki siinä riskin ottaakin.
 
"M33"
[QUOTE="Raikka";30287880]Me ny kotiis mittaamaan. Oliko Saarikoski mitattavissa oleva juoppo vai kielellinen nero? Einsteinia ei tunneta runoudestaan. Et mittaa sä vaan rauhassa.[/QUOTE]
Eipä sinuakaan kielellisestä neroudestasi tunneta, epäilen. En nimittäin saanut viestistäsi oikein mitään irti. Yrititkö perustella kantaasi, vai oliko tuo vain jalan polkemista, kun muut eivät ole kanssasi samaa mieltä?
 
No omasta toki nyt ensin, ja jos omanlaistaan etsii, niin sen toisen mielestä myös - kroppaa myöten. (Onneksi täydellisen määritelmä on hyvin subjektiivinen, joten mahikset ovat kuitenkin olemassa. :) )
Joo ei kun kysyin vaan tarkennusta, että oliko kyse omasta mielipiteestä vai sen potentiaalisen kumppanin - kun joskushan voi käydä tosiaan niinkin, että jonkun mielestä joku ihminen on täydellinen, mutta tämä täydellisyys ei vastaa ihastukseen eli ei vastavuoroisesti pidä tätä ihastunutta täydellisenä. Juuri siksi, että se on subjektiivinen määritelmä.

Itselläni kyllä tökkii tuollaiset jos puhutaan ulkonäöstä tyyliin "kun olen itsekin täydellinen". Ainakaan minulle tuo ei sano yhtään mitään, en ollenkaan osaa kuvitella, millainen olisi se nainen tai mies, josta voisi yleismaailmallisesti käyttää termiä "täydellinen". Suoraan sanottuna sellainen kuulostaa jotenkin aika lapselliselta. On ymmärrettävää, että ihastunut tai rakastunut sanoo ihailunsa kohteesta tämän olevan täydellinen, mutta yleensä ne, jotka määrittelevät itsensä noin ovat vähän kummallisia. Ei siksi, etteikö voisi olla täysin tyytyväinen omaan kehoonsa (ja tottakai voikin olla ja mielellään saakin olla!), vaan se tapa puhua kuulostaa vaan joltain jenkkiläiseltä teinisarjalta.
 
poppooppis
Vastaaja siis 30v mies, kahden (ja toivottavasti vielä kolmannenkin) lapsen isä. Ja puolisoni vatsa näyttää juurikin samalta. Ja joka kerta, kun näen puolisoni alasti, ajattelen, että tuolta nuo kaksi ihanaa tytärtä ovat tulleet. Monesti hiveltelen sormilla vatsan pintaa ja pystyn pääpiirteittäin muistamaan ne uurteet, jotka tulivat ensimmäisestä lapsesta ja mitkä toisesta. Ja vaikka puolisoni on mahastaan häpeissään, minä sanon, vaikkei puolisoni sitä usko, että olen ylpeä jokaisesta uurteesta ja nahan palasta, koska ilman niitä minulla ei olisi kahta niin ihanaa tytärtä.

Vastaavasti minulla itselläni ei ole mitään, mikä tyttäristäni muistuttaisi. Ei sitten yhtään mitään.. Ainoastaan valokuvat.
 
ryppynen (ap)
Kiitos kaikille kommenteista. Niin mukavista kuin ei niin mukavistakin. :)
Moni täällä sanoi, että minun tulisi kertoa asiasta etukäteen. Näin olinkin siis tehnyt, koska minulla oli "huijari" olo.
vaatteet päällä näytän meinaan aivan muulta! Olen hoikka, urheilen säännöllisesti, syön terveellisesti, pidän ulkonäköni aina huolliteltuna jne. Ja ymmärrän, että silloin mies ei oikeesti heti kuvittele löytävänsä vaatteiden alta tälläistä näkyä.:/

Noniin, joka tapauksessa homma meni niin, että vielä kertaalleen avauduin pelostani hänelle ja hän vakuutti, että yksi vatsanahka ei voi kumota sitä kaikkea mitä olen. Kun pääsimme asioissa eteenpäin, hän antoi minun pitää topin vatsan päällä. Toki se siinä tohinassa lähti hiukan paikoiltaan ja eipä näyttänyt häiritsevän. Minua kylläkin, mutta pääasia on että taisin pelätä hiukan turhaan. Nyt on niiin onnellinen olo! :)
 
hhhhh
Vastaaja siis 30v mies, kahden (ja toivottavasti vielä kolmannenkin) lapsen isä. Ja puolisoni vatsa näyttää juurikin samalta. Ja joka kerta, kun näen puolisoni alasti, ajattelen, että tuolta nuo kaksi ihanaa tytärtä ovat tulleet. Monesti hiveltelen sormilla vatsan pintaa ja pystyn pääpiirteittäin muistamaan ne uurteet, jotka tulivat ensimmäisestä lapsesta ja mitkä toisesta. Ja vaikka puolisoni on mahastaan häpeissään, minä sanon, vaikkei puolisoni sitä usko, että olen ylpeä jokaisesta uurteesta ja nahan palasta, koska ilman niitä minulla ei olisi kahta niin ihanaa tytärtä.

Vastaavasti minulla itselläni ei ole mitään, mikä tyttäristäni muistuttaisi. Ei sitten yhtään mitään.. Ainoastaan valokuvat.
Hienosti kirjoitettu :) Mutta.. Onko puolisosi silmissäsi nykyään vain äiti? Meille on lapsi vasta tulossa, mutta pelkään juuri tuota että mies näkee sen jälkeen minut vain äitinä, ei enää niin seksikkäänä ja haluttavana.
 
-|-
Tässä elämää nähnyt mies, vatsanahka hieman roikkuu hänen laihdutettuaan yli 80 kg. Nainen, joka tämän yllättäen mökkisaunassa nähtyään ei haluaisikaan seksiä, on tietenkin pinnallinen moukka.

 
viera.s
Mahtavaa, että meni hyvin!

Jotkut kritisoi tuota vatsan peittelyä, mutta minä luulen että se oli oikein hyvä taktiikka. Antoi teille molemmille pehmeän laskun, et itsekään joutunut niin miettimään miltä vatsa näyttää ja mitä mies siitä ajattelee. Varmasti myöhemmin voitte jättää topit pois, kun itseluottamuksesi asian suhteen paranee. Juuri ennen ensimmäistä seksikertaa karun totuuden leväyttäminen silmien eteen ja virheiden suoranainen esittely olisi voinut laskea tunnelmaa, vaikka mies ei varmasti siltikään kertomasi perusteella olisi karkuun juossut.
 
Surullista
[QUOTE="M33";30285497]En kyllä heti keksi, mitä surullista on siinä, että elää arvojensa ja toiveidensa mukaista elämää rakastamansa kumppanin kanssa. Tietenkin jos elää sellaisesa harhassa, että vanhemmuus on kaikkien mielestä mukavaa ja tärkeää, toisten valinta jäädä lapsettomaksi voi tuntuakin hämmentävältä.[/QUOTE]

Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua. No, toivottavasti olette ainakin onnellisia iPhoneinenne ja pleikkareinenne.

Tottakai vanhemmuus on tärkeää. Jos kaikki reilusti useammat suomalaiset olisivat yhtä laiskoja ja itsekkäitä, kuin te, niin kohta ei Suomen kansaa edes olisi enää. Olette prlkkiä kuluja yhteiskunnalle, ja kaltaisiasi pitäisi rankaista huomattavasti kovemmalla verotuksella.
 
Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua. No, toivottavasti olette ainakin onnellisia iPhoneinenne ja pleikkareinenne.

Tottakai vanhemmuus on tärkeää. Jos kaikki reilusti useammat suomalaiset olisivat yhtä laiskoja ja itsekkäitä, kuin te, niin kohta ei Suomen kansaa edes olisi enää. Olette prlkkiä kuluja yhteiskunnalle, ja kaltaisiasi pitäisi rankaista huomattavasti kovemmalla verotuksella.
ovvai. :O
 
"harmaa"
Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua.
Aika jännä. Mun tuttavapiirissä on muutama omasta tahdostaan lapseton pariskunta. Jokainen ihminen heistä on mukava, lämmin, sydämellinen ja auttavainen. Ja usko tai älä, lapsirakas. Eivät vaan halua omia. Ja sen pitäisi olla kaikille ihan ok. Moni heistä on multa (kahden lapsen äiti) kysynyt että mitä mä olen mieltä heidän ratkaisustaan. Ja poikkeuksetta jokainen kysyjä on yllättynyt iloisesti kun mä olen sanonut että sehän on jokaisen oma valinta, en mä sitä mieltä ole että kaikkien pitää lapsia tehdä tai että lapsettomat on itsekkäitä. Enkä ole edes sitä mieltä että äitiys tekee naisesta Naisen tai että lapset ovat elämän tarkoitus.
 
Surullista
[QUOTE="harmaa";30289591]Aika jännä. Mun tuttavapiirissä on muutama omasta tahdostaan lapseton pariskunta. Jokainen ihminen heistä on mukava, lämmin, sydämellinen ja auttavainen. Ja usko tai älä, lapsirakas. Eivät vaan halua omia. Ja sen pitäisi olla kaikille ihan ok. Moni heistä on multa (kahden lapsen äiti) kysynyt että mitä mä olen mieltä heidän ratkaisustaan. Ja poikkeuksetta jokainen kysyjä on yllättynyt iloisesti kun mä olen sanonut että sehän on jokaisen oma valinta, en mä sitä mieltä ole että kaikkien pitää lapsia tehdä tai että lapsettomat on itsekkäitä. Enkä ole edes sitä mieltä että äitiys tekee naisesta Naisen tai että lapset ovat elämän tarkoitus.[/QUOTE]

Ei ole mikään mielipideasia, että lapset ja lisääntyminen on ihmiselämän tarkoitus.
 
tsemppiä
Mulla kanssa tuollainen kauhea vatsa! Kun nykyisen mieheni tapasin, häpesin ja myös pelkäsin näyttää vatsaa hänelle. Mieshän sitten ihmetteli kun en koskaan saunonut kanssaan tms. kerroin mistä johtuu ja asiasta puhuttiin paljon.

Sitten kerran tuntui siltä että voisinkin mennä miehen kanssa saunaan, ei sanonut pahaa sanaakaan, imetteli miksi en vaan voinut aiemmin tulla :)
Nykyään ollaan venytetty vatsaa lisää vielä yhdellä vauvalla.
Mutta siis pahin ongelma tuossakin oli MUN korvien välissä, miehellä sitä ongelmaa ei koskaan ollutkaan.
 
Joku täällä sano, ettei ole tuollasta mahaa ennen nähnyt. En minäkään ole aikaisemmin nähnyt kuin kaksi mahaa jotka olivat rypyssä ja vähän roikkuvia. Tuli vaan mieleen, kun niitä kuitenkin on olemassa niin häpeävätkö naiset sitä niin paljon etteivät käy esim. uimaranalla, uimahallissa tai salilla?
 
selvennystä kiitos
Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua. No, toivottavasti olette ainakin onnellisia iPhoneinenne ja pleikkareinenne.
Tästä haluaisin tietää enemmän. Ovat tuollaiset ihmiset niitä, jotka eivät ehdottomasti halua lapsia, niitä joilla ei ole mitään mielipidettä ja odottavat sitä vauvakuumetta, joka tulee tai ei tule vai niitä jotka eivät ajattele asiaa ollenkaan. Vai kaikkia näitä. Ja jos nainen ei koe mielenkiintoa lasten tekoon vaikka ennen kolmea kymppiä, niin muuttuuko hän heti epäitsekkääksi ja hyväksi ihmiseksi kun saa lapsen, vai jo halutessaan? Entäs kaikki muutkin ihmiset ennen lasten saantia, ovatko kaikki lapsettomasta elämästä nauttivat tuollaisia, vaikka joskus lapsia haluavatkin? Entäs ne jotka eivät sitten voikaan saada? Tai joille ei vain koskaan tule sitä hinkua, vaikka lapsista pitävätkin tai ei vain ole sopivaa hetkeä ja se on fine.

Esimerkkinä pariskunta, joka 2-kymppisenä ei halua lapsia. Kolmikymppisenä mieli muuttuu. Olivatko he kokoajan pahoja ihmisiä, vai muuttuivatko lapsihaaveiden myötä? Entäs lapsia inhoava ihminen joka ei saa aborttia ja joutuu pitämään lapsen ja kasvattaa tämän hyvin ja rakastaen, vaikka haikailisikin lapsetonta elämää yhä.

Entäs ne jotka ovat alkoholisteja tai velkahelvetissä ja eivät näiden syiden takia tee lapsia muutenkin pahaan tilanteeseen. Tai vakavasti sairaat. Samat arvot yhä?

Ja entäs ne miehet, joita on aika paljonkin, joille lasten teko on vähän se ja sama, tehdään niin kuin puoliso nyt haluaa ja kaikki käy, lapsettomuus ja lapset yhtä lailla?

Entäs sitten vaikka tällainen ihminen? Ei halua missään nimessä omia lapsia, mutta haluan kyllä adoptoida. Kumpaan porukkaan kuuluu kun ei itsekkäästi halua kehonsa kustannuksella synnyttää ja kantaa lasta, mutta kuitenkin tarjota kodin ja hyvän elämän jollekin ja rakastaa ja pitää huolta tästä niin kuin olisi oma.

Ja entäs lesbot ja homot jotka eivät halua mitään tuollaista vastakkaista sukupuolta vaativaa ja heteronormeiin kuuluvaa? Tai ne jotka haluavat?
 
"vieraana"
Joku täällä sano, ettei ole tuollasta mahaa ennen nähnyt. En minäkään ole aikaisemmin nähnyt kuin kaksi mahaa jotka olivat rypyssä ja vähän roikkuvia. Tuli vaan mieleen, kun niitä kuitenkin on olemassa niin häpeävätkö naiset sitä niin paljon etteivät käy esim. uimaranalla, uimahallissa tai salilla?
Vastaavan vatsanahkan omistavana voin vastata että kyllä.
 
"minna"
Voin vastata myös, että kyllä. Uimarannalla käyn, mutta toppimainen uikkari päällä. Uimahallissa en käy. Salilla käyn, mutta en vaihda siellä vaatteita. Naisten saunaillassa en käy enkä siis missään, jossa pitäisi olla ilman paitaa.
 
"M33"
Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua. No, toivottavasti olette ainakin onnellisia iPhoneinenne ja pleikkareinenne.
Etpä voisi olla enempää väärässä. Meillä käytetään Android-puhelimia ja pelataan PC:llä.

Kiitos aloittajalle tilannepäivityksestä. Hienoa, että kaikki meni hyvin.
 
"zxc"
Minäkin tunnen pariskunnan, joka on mitä lapsirakkain ja ihanin. Joka kerta vaimo muistaa puhelimessa kysyä lapsemme kuulumiset ja on ihan oikeasti innoissaan hänestä. Mutta he eivät halua omia lapsia. Olkoon syyt sitten mitä tahansa, niin en kyllä oikeasti usko niitten olevan itsekkäitä. Ehkä enemmänkin sitä, että kokevat, etteivät pysty antamaan lapselle sitä kaikkea, mitä haluaisivat. Vaativat siis liikaa itseltään. Suhtautuvat siis todella vakavasti vanhemmuuteen.
 
Itsekkyys, ahneus, laiskuus ja sydämettömyys eivät kylläkään ole mitään arvoja. Sellaisia nimittäin ovat ihmiset, jotka eivät lapsia halua. No, toivottavasti olette ainakin onnellisia iPhoneinenne ja pleikkareinenne.

Tottakai vanhemmuus on tärkeää. Jos kaikki reilusti useammat suomalaiset olisivat yhtä laiskoja ja itsekkäitä, kuin te, niin kohta ei Suomen kansaa edes olisi enää. Olette prlkkiä kuluja yhteiskunnalle, ja kaltaisiasi pitäisi rankaista huomattavasti kovemmalla verotuksella.
No johan nyt pomppas.. :O
 

Yhteistyössä