vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
"M33"
Jos tollasesta asiasta tillittää ja luonne kuitenkin mielyttäisi niin silloin ei todelakaan ymmärrä mikä täällä on tärkeintä.
Eli toisen ulkonäössä eivät saa seurustelun esteeksi muodostua esimerkiksi

- sairaalloinen ylipaino
- pahanhajuinen hengitys
- alaraajahalvaus
- kehitysvamma
- palovammarvet
- ihonväri
- ruumiinrakenne
- ulkonäköön vaikuttavat sairaudet

koska jos jokin ulkonäköpiirre estää deitailun kehittymisen seurustelusuhteeksi ja elämänkumppanuudeksi, ihminen ei ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä.

Tajusinko kantasi nyt oikein?
 
pakko todeta
[QUOTE="M33";30282236]Eli toisen ulkonäössä eivät saa seurustelun esteeksi muodostua esimerkiksi

- sairaalloinen ylipaino
- pahanhajuinen hengitys
- alaraajahalvaus
- kehitysvamma
- palovammarvet
- ihonväri
- ruumiinrakenne
- ulkonäköön vaikuttavat sairaudet

koska jos jokin ulkonäköpiirre estää deitailun kehittymisen seurustelusuhteeksi ja elämänkumppanuudeksi, ihminen ei ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä.

Tajusinko kantasi nyt oikein?[/QUOTE]

Voi jumankauta että sä olet sairas. Menisit jo nuppilääkärille, toi sun p*skan jankkaaminen alkaa olemaan jo pahaa laatua.
 
[QUOTE="M33";30282232]Onnettomuuksia voi tietysti sattua kenelle tahansa, mutta ainakaan raskauden ja synnyttämisen aiheuttamista vaurioista ei vaimoni tarvitse kärsiä. Ja mitä vanhenemisen vaikutuksiin tulee, tuskinpa raskauden ja synnytyksen aiheuttamat vauriot ainakaan auttavat ketään vanhenemaan yhtään sen nätimmin.

Hieman kyllä huvittaa kommenttisi vahingoniloinen sävy.[/QUOTE]

Mistä vaurioista? Ei ole mikään oletus, että kroppa kärsii erityisesti juuri noista tilanteista. Toki muuttuu mutta vauriot on aika kova oletus.

Ap:lle sanoisin, että yli kolmikymmpinen mies varmaan kykenee keskusteluun eli kuten jo on sanottu: Ota asia kunnolla puheeksi. Mahasi nahka häiritsee sinua ja se on sinulle todella arka paikka.
 
"heh"
[QUOTE="M33";30282236]Eli toisen ulkonäössä eivät saa seurustelun esteeksi muodostua esimerkiksi

- sairaalloinen ylipaino
- pahanhajuinen hengitys
- alaraajahalvaus
- kehitysvamma
- palovammarvet
- ihonväri
- ruumiinrakenne
- ulkonäköön vaikuttavat sairaudet

koska jos jokin ulkonäköpiirre estää deitailun kehittymisen seurustelusuhteeksi ja elämänkumppanuudeksi, ihminen ei ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä.

Tajusinko kantasi nyt oikein?[/QUOTE]

No ihmiseltä, jonka mielestä ihonväri, ruumiinrakenne tai onnettomuuden aiheuttama vamma on este seurustelusuhteelle, on todellakin hukassa ymmärrys elämän tärkeimmistä asioista. Ainakin, jos käsittää seurustelusuhteen olevan rakkaussuhde. "Yyy, emmä voi rakastaa tota kun sillä on leveät hartiat!"
 
[QUOTE="M33";30282236]Eli toisen ulkonäössä eivät saa seurustelun esteeksi muodostua esimerkiksi

- sairaalloinen ylipaino
- pahanhajuinen hengitys
- alaraajahalvaus
- kehitysvamma
- palovammarvet
- ihonväri
- ruumiinrakenne
- ulkonäköön vaikuttavat sairaudet

koska jos jokin ulkonäköpiirre estää deitailun kehittymisen seurustelusuhteeksi ja elämänkumppanuudeksi, ihminen ei ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä.

Tajusinko kantasi nyt oikein?[/QUOTE]

Voi luoja sä oot yksinkertainen.
Kuules nyt pahvi, mulla on esim. vatsassa sektioarpi ja tiedätkö mitä pässi jos sitä ei olisi niin silloin mun vieressä ei istuisi maailman rakkain lapsi. Mulla on nilkassa pitkä arpi ja jos sitä ei olisi niin en voisi kävellä. Mulla on leuassa arpi joka on tullut onnettomuudesta jossa olin 1cm päässä kuolemasta.
Elämässä on tärkeintä se, että olet terve ja elät. Joku roikkuva vatsa ei todelakaan ole tärkeä asia jos luonne mielyttää.
 
Viimeksi muokattu:
"M33"
Anteeksi vain, mutta jos möläyttelee suustaan älyyttömyyksiä, niistä voi joutua tilille. On aivan kajahtanutta ja suorastaan loukkaavaa väittää, että ihminen ei "ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä", jos joku ei tunne riittävää vetoa toiseen tämän ulkonäön vuoksi. Kellään meistä ei ole minkäänlasista velvollisuutta pitää toista ihmistä viehättävänä, eikä kyseessä ole sellainen asia, jota yleisesti ottaen voisi millään tavalla kontrolloida.
 
keharin äiti
[QUOTE="M33";30282269]Anteeksi vain, mutta jos möläyttelee suustaan älyyttömyyksiä, niistä voi joutua tilille. On aivan kajahtanutta ja suorastaan loukkaavaa väittää, että ihminen ei "ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä", jos joku ei tunne riittävää vetoa toiseen tämän ulkonäön vuoksi. Kellään meistä ei ole minkäänlasista velvollisuutta pitää toista ihmistä viehättävänä, eikä kyseessä ole sellainen asia, jota yleisesti ottaen voisi millään tavalla kontrolloida.[/QUOTE]

Sanoo ihminen, joka luulee kehitysvammaisuutta ULKONÄKÖSEIKAKSI. :headwall:
 
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja keharin äiti;30282279:
Sanoo ihminen, joka luulee kehitysvammaisuutta ULKONÄKÖSEIKAKSI. :headwall:
Mielessäni oli lähinnä cp-vamma, mutta olet toki oikeassa siinä, että kehitysvammaisuus on paljon muutakin. Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään.
 
[QUOTE="M33";30282269]Anteeksi vain, mutta jos möläyttelee suustaan älyyttömyyksiä, niistä voi joutua tilille. On aivan kajahtanutta ja suorastaan loukkaavaa väittää, että ihminen ei "ymmärrä, mikä elämässä on tärkeintä", jos joku ei tunne riittävää vetoa toiseen tämän ulkonäön vuoksi. Kellään meistä ei ole minkäänlasista velvollisuutta pitää toista ihmistä viehättävänä, eikä kyseessä ole sellainen asia, jota yleisesti ottaen voisi millään tavalla kontrolloida.[/QUOTE]

No sillon ei kyllä ne luonteetkaan mätsää. Ketään ei ole pakko pitää viehättävänä, MUTTA jos johonkin on ihastunut niin silloin nuo asiat eivät paljoa paina.

Sä sekotat tässä kaksi asiaa keskenään ihan selvästi.
 
"M33"
No sillon ei kyllä ne luonteetkaan mätsää. Ketään ei ole pakko pitää viehättävänä, MUTTA jos johonkin on ihastunut niin silloin nuo asiat eivät paljoa paina.
Saat tietysti olla sitä mieltä, että jos olet ihastunut mieheen (vaikkapa nettikirjoittelun perusteella), mikään tämän miehen ulkonäössä ei voisi missään olosuhteissa tuota ihastusta sammuttaa. Jos tunteesi todella toimivat näin, kaikin mokomin. Minusta on kuitenkin törkeää väittää, että se ihmisten enemmistö, jonka tunteet eivät toimi näin, olisi jotenkin elämänarvoiltaan vinoutunut. Kuka sinä olet määrittelemään muiden puolesta, mikä elämässä on tärkeää?

Saavatko sinusta esimerkiksi toisen puoluekanta, ärsyttävät tavat tai omituiset mielipiteet tyrehdyttää ihastuksen? Onko suhteen päättäminen näiden asioiden vuoksi jotenkin arvokkaampaa kuin siksi, että ulkomuoto ei miellytä silmää (tai kättä)? Miksi?
 
"M33"
Ja täsmennyksenä vielä tuohon "Sekoitat kaksi asiaa" -kommenttiisi: jos vaikkapa tämä aloittajan treffikumppani päättäisi olla jatkamatta suhdetta noiden vatsan alueen vaurioiden vuoksi, se johtuu juuri siitä, että hänen iinnostuksensa on sammunut. Luulin tämän olevan itsestäänselvää. Ei kukaan mieti: "Vitsit kun olen päättömästi rakastunut tähän ihmiseen ja haluaisin kovasti hänen kanssaan suhteeseen, mutta enpä voi, kun hänellä on arpia / tumma tukka / ylipainoa. Kohtaloni on siis surra tätä menetettyä rakkautta." Tuollaista ei vain tapahdu.

En sotke kahta asiaa, koska noita asioita ei voi ylipäätään erottaa toisistaan.
 
[QUOTE="M33";30282330]Saat tietysti olla sitä mieltä, että jos olet ihastunut mieheen (vaikkapa nettikirjoittelun perusteella), mikään tämän miehen ulkonäössä ei voisi missään olosuhteissa tuota ihastusta sammuttaa. Jos tunteesi todella toimivat näin, kaikin mokomin. Minusta on kuitenkin törkeää väittää, että se ihmisten enemmistö, jonka tunteet eivät toimi näin, olisi jotenkin elämänarvoiltaan vinoutunut. Kuka sinä olet määrittelemään muiden puolesta, mikä elämässä on tärkeää?

Saavatko sinusta esimerkiksi toisen puoluekanta, ärsyttävät tavat tai omituiset mielipiteet tyrehdyttää ihastuksen? Onko suhteen päättäminen näiden asioiden vuoksi jotenkin arvokkaampaa kuin siksi, että ulkomuoto ei miellytä silmää (tai kättä)? Miksi?[/QUOTE]

Tavat, mielipiteet jne. ovat osa luonetta ja jos ne häiritsee niin ei silloin toista pidä viehättävänä. En koskaan ihastuisi toiseen näkemättä häntä ensiksi, en tiedä miten se on edes mahdollista. Minulle on tärkeää nähdä toisen elekielet ja käytäytyminen ihan luonnossa.
Omituista on jos toisen tapaa ja synkkaa todella hyvin ja ehditään seurustellakin muutama viikko ja sitten seksin yhteydessä esim. näkee tuon vatsan niin sitten se toinen ihminen ei enää kiinnostakaan. Ei sellainen ihminen ole kyllä mistään kotoisin mun mielestä.
 
"M33"
Omituista on jos toisen tapaa ja synkkaa todella hyvin ja ehditään seurustellakin muutama viikko ja sitten seksin yhteydessä esim. näkee tuon vatsan niin sitten se toinen ihminen ei enää kiinnostakaan. Ei sellainen ihminen ole kyllä mistään kotoisin mun mielestä.
Miten tämä eroaa siitä, että toisesta paljastuu muutaman viikon päästä jokin ikävä luonteenpiirre, joka sammuttaa kiinnostuksen? Tuskin väität, ettei sellaista voi tapahtua.
 
[QUOTE="M33";30282366]Miten tämä eroaa siitä, että toisesta paljastuu muutaman viikon päästä jokin ikävä luonteenpiirre, joka sammuttaa kiinnostuksen? Tuskin väität, ettei sellaista voi tapahtua.[/QUOTE]

:headwall: Luonne on tärkeämpää kuin ulkonäkö, tämä on asia jonka ihan lapsikin tietää :D
 
"M33"
:headwall: Luonne on tärkeämpää kuin ulkonäkö, tämä on asia jonka ihan lapsikin tietää :D
Millä perusteella väität näin? Kumppanin valintaan liittyy hyvin suuri määrä erilaisia piirteitä, joista osa liittyy luonteeseen, osaa ulkonäköön ja huomattavan suuri osa johonkin aivan muuhun. Minkä vuoksi luonteenpiirteillä saa sinusta olla suuri merkitys mutta ulkonäöllä ei saisi olla merkitystä (tai muuten on arvoiltaan vinoutunut)?
 
[QUOTE="M33";30282385]Millä perusteella väität näin? Kumppanin valintaan liittyy hyvin suuri määrä erilaisia piirteitä, joista osa liittyy luonteeseen, osaa ulkonäköön ja huomattavan suuri osa johonkin aivan muuhun. Minkä vuoksi luonteenpiirteillä saa sinusta olla suuri merkitys mutta ulkonäöllä ei saisi olla merkitystä (tai muuten on arvoiltaan vinoutunut)?[/QUOTE]

Olenko sanonut ettei ulkonäöllä saa olla mitään merkitystä? Kyllähän jotkut asiat viehätää toista jotkut asiat toista, muuten täällä kaikki vaan panis ristii minkä kerkeis. Mutta olenko helvetin hyvännäköisen hakaavan miehen kanssa yhdessä? No en todelakaan ole, mielummin olisin ihan jees näkösen kaverin kanssa joka kohtelee kuin kukkaa kämmenellä.
 
vieras2
Mulla iskee pakokauhu päälle. Olen tavannut ihanan miehen ja ollaan lähdössä yhdessä viikonlopuksi mökille. Aivan varmasti tällä reissulla asiat etenevät siihen pisteeseen, että vaatteet lähtee veks.

olen synnyttänyt 3 lasta, joista ensimmäiset olivat kaksoset. Vatsani on revennyt täysin pilalle!!! Vaatteet päällä näytän hyvältä, tiedän sen. Moni ei usko, kun kerron olevani 3 lapsen äiti. Totuus on kuitenkin järkyttävä. :(
Olen koittanut varovasti sanoa tälle miehelle, että en ole "täydellinen", niinkuin hän hokee koko ajan. Olen sanonut, että vatsani on kärsinyt raskauksista. Mutta pahoin pelkään ettei hän osaa kuvitella mitään näin pahaa. :(

En ole koskaan näyttänyt vatsaani kenellekkään, niin paljon häpeän sitä. Ajattelin, että voisi olla helpompaa itselleni jos tietäisin mitä ihmiset ajattelee tälläisestä näystä.
laitan tähän kuvan. Kommentoikaa rehellisesti.

http://[/QUOTE]

Eiköhän aikuinen mies tiedä, että naisen vartalo ei raskauden (tai vaikka iän) jäljiltä näytä samalta kuin lapsettoman teinitytön. Ja jos vatsasi tosiaan karkottaa miehen pois, eikö ole vain hyvä, että miehen pinnallisuus ja yhteensopimattomuus kanssasi selvisivät heti eikä myöhemmin?

Jos oikeasti epäröit noin paljon, kerro miehelle, että vatsasi on sinulle arka paikka. Voit vaikka nostaa paitaasi ja näyttää sen ihan ilman seksiaikeita, siinähän näet samalla miten mies reagoi. Jos painelee ovesta ulos, tervemenoa vain.
 
"sipsi"
Moni hyvänväköinen tai kaunis rumentuu jos luonne on perseestä, samoin moni kaunistuu jos luonne on ihana.
Samaa mieltä!

Ap:lle sanoisin, kuten muutkin ovat sanoneet, että ota rohkeasti asia puheeksi miehen kanssa. Älä tokikaan anna mahanahan pilata mahdollista alkavaa suhdetta. Mitä vanhemmaksi ainakin itse tulen, sen selkeämmin alan arvostaa ihmisessä aivan muuta asioita kuin ulkonäköä (esim. "sileää" vatsaa). Älä ihmeessä peru mukavaa mökkireissua. Monesti asiat tuntuvat itsestä paljon hankalammilta, kuin toisesta.

Kaikkea hyvää syksyysi :)
 
[QUOTE="M33";30282402]Miksi sinusta sitten ihminen ei voi menettää romanttista kiinnostusta toiseen ulkonäön vuoksi ilman, että hän on jotenkin arvoiltaan vinoutunut?[/QUOTE]

Minusta ainakin voi! Ja jopa ihmiseen, johon on aiemmin tuntenut vetoa.
Mä näin tossa keväällä lukioaikaisen poikaystäväni ja jessus, kun en kuollaksenikaan keksinyt miksi pidin tätä komeana silloin. :D Hepusta oli tullut ihan isänsä näköinen. Ei, eijeijei! Ei ois toiminut enää eikä ainakaan alkanut vanha suola janottaa.
 
vieras234
[QUOTE="M33";30282402]Miksi sinusta sitten ihminen ei voi menettää romanttista kiinnostusta toiseen ulkonäön vuoksi ilman, että hän on jotenkin arvoiltaan vinoutunut?[/QUOTE]

Jos vaakakupissa painaa enemmän täydellinen ulkonäkö kuin täydellinen luonne, niin arvot ovat aika pahasti vinossa.
 
"sipsi"
Minusta ainakin voi! Ja jopa ihmiseen, johon on aiemmin tuntenut vetoa.
Mä näin tossa keväällä lukioaikaisen poikaystäväni ja jessus, kun en kuollaksenikaan keksinyt miksi pidin tätä komeana silloin. :D Hepusta oli tullut ihan isänsä näköinen. Ei, eijeijei! Ei ois toiminut enää eikä ainakaan alkanut vanha suola janottaa.
Tähän(kin) on pakko kommentoida... Olin kuollakseni rakastunut tosi ihanaan ja hyvännäköiseen pitkähiuksiseen nuoreen mieheen (täälä järjellä ajatellen ehkä niihin hiuksiin), hmmm, vissiin 27v sitten. Pienen hetken seurustelimmekin, kunnes komistus vaihtoi minut toiseen :( Se oli kova pala silloin.

No, ihan sattumalta pari viikkoa sitten työreissulla toisessa kaupungissa ollessani kuului kaupan kassalla takaani "oletko sinä Sipsi?" Käännyin, ja nippa nappa tunnistin tämän vanhan suuren rakkauteni. Tukka oli kullä pitkä edelleen, ne vähät mitä kaljun ympärillä oli tähteenä. Sillä hetkellä tajusin, että kyllä liki 30v vaan meihin jäljet jättää. Kysyin, että miten vielä tunnistit (mullakin kiloja aika lailla nykyään enemmän kuitenkin) - kuulemma puheäänestä :)

Anteeksi poikkeama alkuperäisestä aiheesta.
 

Yhteistyössä