Astunko joidenkin varpaille? Vain elämää-asiaa

"miukuli"
Pmmp Paula lauloi kyllä parhaiten illan laulajista, vaikken mikään fani olekaan. Koivuniemestä olen samaa mieltä. Tuota tätiä on kyllä aika paljon esitelty. Vesku ja Jenni flirttailivat keskenään ihan avoimesti..tuli akward olo..
 
Io
[QUOTE="miukuli";30282098]Pmmp Paula lauloi kyllä parhaiten illan laulajista, vaikken mikään fani olekaan. Koivuniemestä olen samaa mieltä. Tuota tätiä on kyllä aika paljon esitelty. Vesku ja Jenni flirttailivat keskenään ihan avoimesti..tuli akward olo..[/QUOTE]

That awkward moment when you can't spell awkward...
 
  • Tykkää
Reactions: as if
vaivaantunutta
Minusta taas vieraat on huvin valittu, hienoja biisejä eilen laulettiin.. mua kyrpii aloitukset ja feissaripäivitykset "oi, mä niiiin liikutuin, itku tuli heti ekan 10minuutin jälkeen" , niistä tulee awkward fiilis. Viihdeohjelma viihdeohjelmana, hyvät biisit liikuttaa tottakai, SO WHAT?
 
humaani
Viihdeohjelma viihdeohjelmana, mutta ei sen tarvitse tuntua nololta. Loiri turha, Kouvuniemi turha vaikka osaa laulaakin. Loiri ei.
Räppärisälli oli hyvä ja Vesala ihan ehdoton.
 
drrss
Kyllä myötähäpeä tulee olemaan kamala sitten kun Loiri laulaa Elastisen tai PMMP biisejä. Sama Koivuniemen kohdalla. Pitäisiköhän siirtyä BB:n seraajaksi. Ne on tuntemattomia ja mokailkoot.
 
HippuTAR
Mä katoin netistä ton tänään, en muistanu eilen. Ja ekaa kertaa katoin koko ohjelmaa ja vain sen takia et Vesku on siinä. Veskun lauluista en tosin kauheesti piittaa mutta näyttelijänä on ihan omaa luokkaansa. Lisäksi hän jotenkin kiehtoo mua ihmisenä, johtunee siitä että hänessä on paljon samaa kuin mun isässä.

Mut sitä pillittämistä en oikein ymmärrä, enkä kauheeta toistensa ylistämistä. Ne laulaa sielä toistensa biisejä, mitä niin mahtavaa ja ihmeellistä ja liikuttavaa siinä on?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vieraskin.
Onneksi kaikki ei tykkää samasta. Olisihan se, jos telkusta ja radiosta ei muuta tulisikaan kuin jotain yhtä tiettyä artistia. Vain elämää -ohjelman idea on se, että kaikille jotain ja jokaiselle vielä jotain uutta. Iäkkäämmätä ei tykkää Toni Wirtasesta tai jostain pmmp:sta, mutta saavat uusia kokemuksia kun heitä ohjelman äärelle vetää juuri Loiri joka on todella iso osa Suomalaisten viihde-elämää ollut vuosikymmenien ajan ja kiinnostaa ihmisia. Itsekin Spede shown aikana oli pikkutyttö ja sehän on viikon koho-ohjelmia telkusta ja aina katsottiin. Samoin uunot. Taitava muusikkokin on ja monenlaista eritystä on tehnyt ja taitava soittamaan huilua. Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja kokekaa jotain uutta.
 
Yhtään jaksoa en ole katsonut, joten en edes tiedä, mitä kys. formaatti pitää sisällään. Ilmeisesti siinä itketään paljon, esim. fb-kavereiden päivityksistä päätellen.

En varmaan ole menettänyt mitään? :xmas:
 
brankkari
Voihan tästä kehittyä hyväkin ohjelma. Ei kyllä kovin yleviä odotuksia ole ainakaan Loirin esityksistä. Olisi varmaan hoitanut hommn nuorempana, mutta nyt. Ei tule mitään kaunista kuultavaa.Vahinko.
 

Yhteistyössä