Minkä ikäiselle voi ostaa ryppyvoidetta lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja troolari
  • Ensimmäinen viesti
Pin
No kyllä mulle vois ihan hyvin ilman loukkaantumisia ostaa jotain ennaltaehkäisevää, no sellaista mun ikäisille tarkoitettuja. Olen 25v. Kyllähän se iho nyt vaan alkaa vanheta jo oikeastaan teini-iän puolella vaikka sitä ei alkuun juuri huomaakaan, vaikka kuinka haluaisi toista mieltä olla. ;)
 
"jaa-a"
Tuskinpa kovasti loukkaantuisin, jos sellaista saisin. Olen 29v. Riippuu kyllä myös keneltä sen saisin. Mutta en kyllä antaisi kenellekään lahjaksi, ellen nimenomaan halua loukata. Kyllä useimmat tuosta varmaan loukkaantuisivat, ja itsekin varmaan herkemmin kuin nyt kuvittelen.
Vitsillä voisi riittävän hyvälle ja huumorintajuiselle kaverille antaa, varsinkin kun pyöreitä täyttää.
 
Pin
Eikö kaikkien iho ikäänny? Miksi toi olisi jostain niin loukkaavaa? Siis jos siinä purkissa nyt ei lue 60+ iholle ja antaa se kaksvitoselle. :D
Mutta 30+ voide 35-vuotiaalle jne. Onpas herkkää porukkaa... Ai niin kun ei saisi vanhentua, mehän ollaan kaikki nuoremman näköisiä kuin ollaankaan. ;)
 
"hmmm"
Minusta ryppyvoide ei ole hyvä lahja kenellekkään, sen voi aina tulkita väärin. Itse sain 38-vuotiaana lahjaksi hoitolapsen äidiltä +50 rasvaa ja kyllä se pisti nauruttamaan itseäni ensin. Mutta sitten kotona kuitenkin mietti että näytänkö mä niin vanhalta.. Purkki lensi kyllä roskiin, kun en käytä hajustettua kosmetiikkaa.
 
"hmmm"
Eikö kaikkien iho ikäänny? Miksi toi olisi jostain niin loukkaavaa? Siis jos siinä purkissa nyt ei lue 60+ iholle ja antaa se kaksvitoselle. :D
Mutta 30+ voide 35-vuotiaalle jne. Onpas herkkää porukkaa... Ai niin kun ei saisi vanhentua, mehän ollaan kaikki nuoremman näköisiä kuin ollaankaan. ;)
Ei kun nimenomaan SAA vanhentua, ei se voide sitä estä. Mutta voiteen antamisen voi tulkita vinkiksi että olis tarvetta tehdä tolle naamalle jotain. Siksi se on loukkaavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
viera.s
18-25-vuotiaalle puolittain vitsinä, ei oikeastaan muille muuta kuin erikseen pyydettäessä. Tuota vanhemmat ovat todennäköisesti jo itse tajunneet ihonsa vanhevan ja hommanneet sopivat voiteet. No tietty jos tietää kaverinsa käyttämän merkin, voi sitä ostaa esim. tuliaisiksi tax free-kaupasta. Varsinaisena lahjana tiedossa oleva voidemerkki on tylsä ja summamutikassa ostetettu todennäköisesti joko sopimaton tai jopa loukkaava.
 
lahjaksi jotain kivaa
Eikö kaikkien iho ikäänny? Miksi toi olisi jostain niin loukkaavaa? Siis jos siinä purkissa nyt ei lue 60+ iholle ja antaa se kaksvitoselle. :D
Mutta 30+ voide 35-vuotiaalle jne. Onpas herkkää porukkaa... Ai niin kun ei saisi vanhentua, mehän ollaan kaikki nuoremman näköisiä kuin ollaankaan. ;)
Ikääntyy joo, mutta entä sitten? En minä haluaisi lahjaksi vessapaperiaakaan vaikka kaikki joutuu käymään paskalla. Lahjojen on tarkoitus ilahduttaa, enkä koe ryppyvoiteen tai vessapaperin olevan sellaisia lahjoja. Sitä paitsi ryppyvoiteet ovat huijausta joten tosiaan sen rahan voi käyttää mieluummin ostamalla jotain kivaa.
 
Ei kai mitään ryppyvoiteita tarvitse ostaa kenellekään. Ihmiset voivat itse ostaa voiteensa. Jos ei muuta lahjaa keksi, niin yleisesti toimivia ovat sellaiset kuin vaikka kukat, lahjakortti (voihan se olla vaikka kauppaan, jota saa ryppyvoidetta :D), elokuvalippu tai suklaata. Minulle voisi ostaa vaikka villasukkia, tykkäisin.
 
"jaa-a"
Kaunis ajatus tuo, ettei ryppyvoiteesta saa tai tarvitse loukkaantua, sillä kaikki me vanhenemme. Suurinta osaa tuo ajatus tuskin siinä vaiheessa lämmittää kun se ryppyvoidepurkki sieltä lahjapaperista paljastuu. Todellisessa elämässä ihmiset loukkaantuvat tuollaisesta lahjasta ja sillä on väliä, vaikka itsellä joku loukkaantumattomuusaate olisikin.
 
Pin
[QUOTE="hmmm";30282164]Ei kun nimenomaan SAA vanhentua, ei se voide sitä estä. Mutta voiteen antamisen voi tulkita vinkiksi että olis tarvetta tehdä tolle naamalle jotain. Siksi se on loukkaavaa.[/QUOTE]

Ahaa okei. Kyllä se sen verran, että kuivuuttaan halkeileva iho pesun jälkeen saa rasvansa. Tosin tähän tietty käy kaikki voiteet, useimmiten ne tuntuu vaan olevan jonkinlaisia "ryppyvoiteita". Ainakin ne mitä olen ostanut kun en ihan perusvoidetta naamaanihalua laittaa. Ne on kaikki jotain "nuorelle iholle ryppyjä ennalta...plaaplaa" joo joo kunhan nyt kosteuttais. :D
 
Lisään vielä, että lahjan kuuluu ilahduttaa. Siksi lahjaksi ei voi ostaa kaikkea sellaista, mitä kuitenkin tarvitaan, kuten vessapaperia, tiskiainetta, laastareita tai juuri ryppyvoiteita (jos ajatellaan, että se on tarpeen). Poikkeuksena "hauskat" lahjat, kuten vessapaperi tai tiskirätti, jossa on Päivi Räsäsen kuva tms - toimivat joskus, ei aina.

Tavallaan tyhmää, että lahjaksi voi mieluummin viedä jotain periaatteessa tarpeetonta, kuten jotain koristekynttilöitä, mutta ei jotain mitä oikeasti tarvitaan arjessa. Mutta silti kannattaa pelata varman päälle ja jättää ne ryppyvoiteet kauppaan.
 
Ei minkään ikäiselle.

Jos haluaa antaa kosmetiikkaa lahjaksi, voi antaa lahjakortin johonkin liikkeeseen.
Ellei sitten tiedä ihan varmasti, että juhlakalu on nimenomaan halunnut jotain tiettyä tuotetta.
 
"Cream"
Voiteita ei tosiaan kannata ostaa lahjaksi, ellei sitten ole aivan absoluuttisen varma siitä mitä toinen haluaa. Omalle iholle sopivien tuotteiden löytäminen kun on usein aika hankalaa itsellekin - saatikka sitten toiselle. Lahjakortti kosmetiikkakauppaan tai vaikkapa kosmetologille on varmasti parempi valinta.
 
voivoide
Todella outo lahja minkäikäiselle hyvänsä, ellei kyseessä ole perheenjäsen tai muu läheinen ihminen, joka käyttää ko. tuotetta muutenkin. Mulla on ainakin omat kestosuosikit kosmetiikkatuotteissa, ja lahjapakkauksesta paljastuva random ryppyvoide ilahduttaisi yhtä paljon kuin (vääränmerkkinen) voipaketti.
 
Oskari Opettaja
En olisi ikinä antanut kaupan ryppyvoidetta lahjaksi, kun ei ne auttaa mihinkään.
Synnytät lapsia Suomessa. Olet hyvin energinen ja aikaansaava ihminen. Miksi et opiskele kieltä? Tiedän, että siitä olisi sinulle suuri hyöty. Bisneksesi hyötyisivät siitä, ja ennen kaikkea, lapsikatraasi! Mietihän tätä. Ei ole välttämättä hyvä juttu markkinoilla hoono soomi. Jos ja kun lapsesi kasvavat Suomessa, kielen oikeinkirjoitus on kyllä erittäin tärkeää. Voitte kotioloissanne harrastaa mielin määrin kaikkea ihanaa, joka liittyy sinun kieleesi ja kulttuuriisi.
 
kyllä löytyy
[QUOTE="Astrid";30283224]Minä ole 66v ja olisin onnellinen saadessani oikeasti tehoavaa ryppyvoidetta. Satasia olen tuhlannut feikkirasvoihin, mutta rypyt ovat yhä naamassani.[/QUOTE]

Ruokakaupasta saa parilla eurolla paketin tehoavaa ryppyvoidetta.
Paketissa lukee voi ja sitä käytetään sisäisesti.
 

Yhteistyössä