Olen saanut lapset 30v, 35v, 40v ja 42v. Kysy vapaasti mitä haluat! :)

  • Viestiketjun aloittaja "Susanna."
  • Ensimmäinen viesti
"Susanna."
Jos mieleen tulee. :)

Nyt olen 49-vuotias, mieheni on saman ikäinen, asumme tietenkin saman katon alla ja olemme naimisissa, saman katon alla ollaan asuttu jo 24-vuotta, naimisissa oltu 21-vuotta ja yhdessä ylipäätään 26-vuotta. Lapsemme ovat jo 19, 14, 9 ja 7-vuotiaat. Minulla on 3 tytärtä ja 1 poika. Asumme Pohjois-Savossa omakotitalossa pienellä paikkakunnalla. :) Perheeseemme kuuluu myös koira.
 
toinen..
Mitä pitäs kysyä... mutta listataas...
mä oon saanu lapset 29, 30, 32, 34 ja 36 vuotiaana. Kaikki poikia. Yhdessä oltu alun alkaen 10v, saman katon alla 9,5v, naimisissa 7v. Lapset on vanhin kohta 9v pienin kohta 1v. Asutaan pk-seudulla isossa omakotitalossa. Ei lemmikkejä :)
 
"Susanna."
Mitä pitäs kysyä... mutta listataas...
mä oon saanu lapset 29, 30, 32, 34 ja 36 vuotiaana. Kaikki poikia. Yhdessä oltu alun alkaen 10v, saman katon alla 9,5v, naimisissa 7v. Lapset on vanhin kohta 9v pienin kohta 1v. Asutaan pk-seudulla isossa omakotitalossa. Ei lemmikkejä :)
Miten teillä on varaa!? :eek: meinasitko vielä, että lisää lapsia haluaisit/haluaisitte vai joko on lapsiluku täynnä...? :)

Itse olisin toki voinut lisätä, vielä alotukseeni, että olen ammatiltani siivooja.

Mutta mukavaa että muitakin suurperheen äitejä löytyy! harmi kun olette vain niin kaukaa..

Ja miten olet palautunut noista kaikista synnytyksistä?
 
toinen..
[QUOTE="Susanna.";30282165]Miten teillä on varaa!? :eek: meinasitko vielä, että lisää lapsia haluaisit/haluaisitte vai joko on lapsiluku täynnä...? :)

Itse olisin toki voinut lisätä, vielä alotukseeni, että olen ammatiltani siivooja.

Mutta mukavaa että muitakin suurperheen äitejä löytyy! harmi kun olette vain niin kaukaa..

Ja miten olet palautunut noista kaikista synnytyksistä?[/QUOTE]

Ei tule enää lapsia :) kyllä nämä tässä ovat :)
Ollaan oltu onnekkaita ja tullaan taloudellisesti hyvin toimeen.
Ammatiltani olen jotten liikaa paljastaisi, hmm... teen töitä lakikirja kädessä ;)
 
lxkjcklsudgvlhdn wf
oliko sulla mitään ikääntymismuutoksia ennen viimeisen lapsen saamista. harmaita hiuksia tms.?
olen ajatellut aina, että toinen lapsi saa tulla vaikka vähän päälle nelikymppisenä, mutta nyt en luota enää kehooni, koska mulle on tullut viimeisen puolen vuoden sisällä harmaita! pelkään siis kehitysvammoja jne.
olen 40v.
 
isontuminen alkoi ehkä teini-iässä, jatkunut tasaista tahtia läpi vuosien. kasvupyrähdys alkoi talvella 2012 kun aloin odottamaan esikoistani, eikä loppua näy. vihaan sitä. [QUOTE="joooo";30282455]Hei tuo perse kyllä kiinnostaa enemmän. Miksi se on iso? Onko se aina ollut iso? Pidätkö siitä?[/QUOTE]
 

Yhteistyössä