Miksi mun silmäpussit rypistyy? :(

  • Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei
Ihan kauhean näköistä. Olen 36-vuotias nainen ja laihduttanut nyt 15 kiloa 5 kuukauden aikana. Painan edelleen ihan hirveästi liikaa, mutta laihdutus jatkuu. Vettä juon 2-3 litraa päivässä.

Ongelmana on aikaisemmat kamalat turvonneet silmänaluset, silmäpussit. Olen nyt käyttänyt niihin silmienympärysvoidetta kohta kolmisen kuukautta ja lopputulos on kauhea. Turvotus on joo kadonnut, mutta nyt siinä roikkuu tyhjät pussit ja jos katson vähääkään alaspäin, ne menee ihan ryppyyn! En osaa selittää, mutta ne on kamalat!

Mitä mulle tapahtuu? Mitä mä voin tehdä noille? En halua näyttää mummolta vielä tässä iässä!
 
Voi ei
Help! Eikö kellään muulla ole tämmöistä ongelmaa? Ihan kuin mun iho ois kuiva tuosta kohtaa jotenkin, mutta kun rasvaan sen aamuin illoin ja juon vettäkin runsaasti. Ruokavalio on kunnossa, paljon vihanneksia ja kasviksia ja tuoretta lihaa/kalaa, hyvälaatuisia rasvoja. Saanko sittenkin liian vähän rasvaa ruokavaliosta?
 
Vieras..
Nyt kaikki mahdolliset silmänympärystehohoidot käyttöön ja mieluiten kosmetologin kautta. Kosmetologi osaa neuvoa oikeat rasvat jatkokäyttöön.

Kovin olet myöhään aloittanut silmänympärystehohoidot rasvailun.. Itse olen aloittanut 20- vuotiaana.
 

Yhteistyössä