Mitä mieltä te muut olette facessa hempeilevistä pareista?

  • Viestiketjun aloittaja "lyyli"
  • Ensimmäinen viesti
"lyyli"
Ystäväni ja miehensä ovat olleet yhdessä noin 15 vuotta. Lapsiakin on monta. Livenä eivät juuri pussaile tai kävele käsi kädessä tai tunnusta suurta rakkauttaan toisilleen koko aikaa, ei ainakaan silloin, kun meidän perhe on paikalla. Mutta nyt kun mies liittyi faceen, niin pitää laittaa sydämiä, puspus, halihali ja kirjoittaa pikkutuhmia toisen joka julkaisuun. Oikeassa elämässä en ole heidän koskaan kuullut tai nähnyt puhuvan/käyttäytyvän samoin. Mä en voi sille mitään, mutta musta se on vaan niin esitystä ja jotenkin läpinäkyvää. Miksi tuollaista pitää tehdä? Oonko mä vaan katkera ja typerä, kun oma mies ei mulle lirkuttele netissä.
 
"vaemo"
En kovin paljon mitään mieltä. Me joskus kommentoidaan toisiamme sydämin. Pussaillaan kyllä livenäkin ja käsi kädessä kävellään 10vuoden jälkeenkin. Pikkutuhmat jutut on meillä keskinäisiä, ne ei kuulu levitykseen, se on ehkä vähän mautonta.
 
Meillä
Mua ei haittaa, kukin tyylillään. Toki jos se on vaan esitystä niin onhan se vähän surkuhupaisaa. Mutta ootko varma että ne eivät oikeasti ole sellaisia? Me ollaan oltu 18 vuotta kimpassa miehen kanssa ja edelleen kuljetaan ulkona käsi kädessä. Facessa ei tosin hempeillä, mutta eipä sillä, ei mies facessa olekaan.
 
"lyyli"
Me ollaan tavattu viimeiset 4 vuotta toisiamme monta kertaa viikossa, kun lapset ystävystyivät, mutta olivat aluksi niin pieniä, että yksin ei vierailut sujuneet. Nyt meidän nuoremmat lapset ovat ystävystyneet ja leikkitreffit jatkuu. Pari kertaa ovat pussanneet, kun toinenon johonkin lähtenyt, siinä koko kontakti oikeastaan on. Puhuvat nimillä toisistaan, eikät lääpi toisiaan ja ovat ihan asiallisia. Eivät kyllä silloin tuollaisia ole eivätkä toisistaan ylimaireasti puhu.
 
endis
Jokaisella on motiivinsa. Aika paljon on "narsistisia luonteenpiirteitä" naamakirjassa. Yksi vaihtaa profiilikuvaansa kerran päivässä, toinen kehuu koko ajan itseään ja haukkuu toisia jne. Huomionhakuisuus on joillekin tavoite, toisille se, että siellä voi rakentaa feikki-identiteetin esim. työnhakua ajatellen (eli ei kirjoiteta mitään negatiivista ja näytellään superonnellista). Itse käytän sitä lähinnä joidenkin ryhmien vuoksi ja toisinaan kommunikointiin sukulaisten kesken.
 
Noh välillä se kyllä ärsyttää, riippuu keistä on kyse. Mulla oli yks läheinen kaveri, jonka kanssa viestiteltiin aikalailla joka päivä, mutta sen jälkeen kun se pariutu, niin vastausta siltä saa odotella viikon helposti, jos silloinkaan vastaa. Olen kateellinen, myönnän. Paha paha minä. Mutta kun se oli mun ainoa läheinen ystävä :'(
 
viiras
Naapurin pariskunta imutteli toisiaan aina julkisesti samaan aikaan kun nainen myi itseään hotelleissa mieheltään salaa! Minä epäilen, että ne jotka korostavat onnellisuuttaan, salaavat onnettomuuttaan.
 
"harmaa"
Onhan sellainen ylilässytys vähän koomista aikuisilta ihmisiltä. Toki sydämiä ja nättejä sanoja vaihtaa saa mutta aika moni vetää överiksi.
Mun mies ei ole facessa joten me ei hempeillä siellä. Eikä julkisestikaan juurikaan, välillä pienet pusut tai pepun taputukset heitetään ihmisten ilmoilla. Kotona sen sijaan ollaan kyyhkyläisiä. :D
 

Yhteistyössä