Voi luoja mitä paskaa ihmiset raahaa myyntiin kirppareille...

  • Viestiketjun aloittaja hyiiii
  • Ensimmäinen viesti
hyiiii
Aivan kun menis jonnekkin kaatopaikalle. Heittäkää nyt hyvät ihmiset pois ne rikkinäiset ja todella likaiset vaatteet. Jos aikoo myydä paskaa tavaraa pitää hintakin olla sen mukainen. Kukaan ei maksa paskaasesta bodysta 3€ vaikka se olis kuinka Bamsea.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
vie ras
Joo, samaa just ihmettelin, kun kiertelin kirpparilla, jossa mulla itelläkin on nyt pöytä vuokrattuna. Siinä mielessä tietysti hyvä, että kun muut pöydät on täynnä pask*a, niin omat erottuu edukseen ja kauppa käy.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
vieras*
teen vapaaehtoistyötä kirppiksellä jonne kaikki tavara tulee lahjoituksina. Monelle se tarkoittaa että lahjoittaa voi likaista, homeista, hiirenpaskaista ja rikkinäistä roskaa. Tämän vuoksi jätekulut ovat avian älyttömän kalliit.

heittäisitte arvon lahjoitajt roskanne roskikseen.Ei kukaan halua paitoja joide helma on rikki ja kainalot keltaiset ja joka haisee
 
voisitte
teen vapaaehtoistyötä kirppiksellä jonne kaikki tavara tulee lahjoituksina. Monelle se tarkoittaa että lahjoittaa voi likaista, homeista, hiirenpaskaista ja rikkinäistä roskaa. Tämän vuoksi jätekulut ovat avian älyttömän kalliit.

heittäisitte arvon lahjoitajt roskanne roskikseen.Ei kukaan halua paitoja joide helma on rikki ja kainalot keltaiset ja joka haisee
Voisitte harkita jätekulujen pienentämistä lahjoittamalla tuotteet eteenpäin. Lahjoittakaa vaikka UFF:lle. :)
 
"vieraana"
teen vapaaehtoistyötä kirppiksellä jonne kaikki tavara tulee lahjoituksina. Monelle se tarkoittaa että lahjoittaa voi likaista, homeista, hiirenpaskaista ja rikkinäistä roskaa. Tämän vuoksi jätekulut ovat avian älyttömän kalliit.

heittäisitte arvon lahjoitajt roskanne roskikseen.Ei kukaan halua paitoja joide helma on rikki ja kainalot keltaiset ja joka haisee
Siinähän se just onkin homman idea: ihmiset eivät halua maksaa kalliita jätekustannuksia ja täyttää roskiksiaan, joten ne tuodaan kirppikselle. Siellä sitten lajittelijat käsittelee ällöttäviä, haisevia, rikkinäisiä vaatteita ym.tavaroita ja niiden roskikset täyttyy. Ihmiset ovat sikoja!
 
Mulla ollut taas useamman viikon lasten vaatteita myynnissä. Hinnoittelen lähes kaiken myös pikkuvikaiset eli nukkaiset ja ne jotka muuten kunnossa, mutta pikkutahroja. Lähes kaikki alle euron hintaiset vaatteet on mennyt kaupaksi, vaikka ne on ollut niitä paljon käytettyjä merkittömiä. Enemmin nukkaiset ja tahraiset on olleet alle 50 senttiä. Vain joitain niistä olen pistänyt jatkamaan matkaansa uffin laatikkoon, suurin osa on ostettu. Huonoimmin on mennyt kaupaksi ne paremmat vaatteet, joilla hintaa on ollut 2€ tai enemmän.
 
hsko
Komppaan edellistä kommentoijaa... ihan ollaan kaveriporukassa todettu sama, että edullisesti hinnoitellut (alle euron) kulahtaneet/nukkaiset/likaiset rytkyt menevät heti kaupaksi kun arvokkaammat merkit (edullisesti hinnoitellut) odottavat ostajaa pidempään. Se ei tietysti minua ja ystävääni haittaa, sillä kyllä meille kelpaa hyväkuntoiset nova starit, pompit, popit yms. edulliseen kirppishintaan :) Myös kaikki auto/disney/hello kittyt uppoaa kirppisostajiin kuin kuuma veitsi voihin.

Jos teillä on oikeasti likaisia ja reikäisiä vaatteita (omia/lasten), joista haluatte eroon niin H&M:n liikkeet ottavat niitä ilolla vastaan! Muovikassillisesta kaatopaikka vaateta saa alennuskupongin puljun omiin vaatteisiin. Viekää ennemmin siis sinne kuin Konttiin... kierrätyskeskuksiin viekää ehjät ja siistit vaatteet, joita ette vaan itse viiti alkaa myymään.
 
kirppiskävijä
Nuo likaiset vaatteet minua ärsyttää eniten kirppiksillä! Nukkaisia halpoja saatan hyvin ostaa itsekin rönttävaatteiksi mutta on ällöttävää tutkia pöytää jossa tulee vastaan likaisia vaatteita, yök. Kerran sain fb:n kirppikseltäkin kassillisen pesemättömiä vaatteita, luulisi myyjää hävettävän, mutta ilmeisesti jotkut eivät vain välitä.
 

Yhteistyössä