Kontula, Vuokra-asunto ja 1999 Toyota Corolla

  • Viestiketjun aloittaja Treffit ???
  • Ensimmäinen viesti
Treffit ???
Olen nelikymppinen mies ja asun Helsingin Kontulassa vuokrayksiössä, autoni on vuosimallia 1999 oleva Toyota Corolla jonka arvo on noin 1500 euroa.

Olen aikoinaan suorittanut amiksessa rakennusalan perustutkinnon ja työtä ei tällä hetkellä ole.

Pankkitilini saldo on noin 1000 euroa ja muuta varallisuutta ei ole.

Ei ole päihde - eikä mielenterveysongelmaakaan.

Kiinnostuisitko näillä tiedoilla?
 
noup
Mä en kiinnostusi, mutta se johtuisi ainoastaan siitä, että sä kertosit heti ja keiken, etkä jättäisi edes mitään arvailujen varaan! Voisit vaikka kerta. että asut Helsingissä, sulla on työpaikka ja auto, ja harrastat vaikka lintujen bongausta tjn.. En itse ainakaan menis itseäni esittelemään kellekään niin, että kerron samalla hetkellä pankkitilini saldon, sairauskertomukseni ja oisin vielä kovin nolona kaikesta mitä olen tai teen.
 
jos niin kyllä
jos syntyperäsi on somalialainen niin oot tosi kiinnostava, mutta jos suomalainen niin EIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
noup
Mä en kiinnostusi, mutta se johtuisi ainoastaan siitä, että sä kertosit heti ja keiken, etkä jättäisi edes mitään arvailujen varaan! Voisit vaikka kerta. että asut Helsingissä, sulla on työpaikka ja auto, ja harrastat vaikka lintujen bongausta tjn.. En itse ainakaan menis itseäni esittelemään kellekään niin, että kerron samalla hetkellä pankkitilini saldon, sairauskertomukseni ja oisin vielä kovin nolona kaikesta mitä olen tai teen.
Hups, tulipas paljon kirjoitusvirheitä ja etenkin se, että oletkin ilman työtä..Mutta joo, josko antaisit sen mahdollisen tuttavuuden tehdä susta ensivaikutelman ihan itse, ilman noita "heikompia" puoliasi ja panostaisit vaikka olemaan kovin mukava ja hauska, mitä luultavasti oletkin, kun noin kivasti aloituksenkin teit..
 
Että mitä?
Valitan, en kiinnostuisi. Noilla määreillä ei vaan nappaa. En tiedä, jotenkin tulee sellainen fiilis, että elämä on mennyt pikakelauksella kyseisen henkilön ohitse....joka ei ole koskaan ehtinyt oikeaan aikaan oikeassa paikassa oikeaan junaan. Pahoittelut.
 
kympin nainen
Olen nelikymppinen mies ja asun Helsingin Kontulassa vuokrayksiössä, autoni on vuosimallia 1999 oleva Toyota Corolla jonka arvo on noin 1500 euroa.

Olen aikoinaan suorittanut amiksessa rakennusalan perustutkinnon ja työtä ei tällä hetkellä ole.

Pankkitilini saldo on noin 1000 euroa ja muuta varallisuutta ei ole.

Ei ole päihde - eikä mielenterveysongelmaakaan.

Kiinnostuisitko näillä tiedoilla?
näillä tiedoilla en koskaan ottaisi yhteyttä. Toki saattaisin rakastua mieheen, joka salaisi näitä tietoja viimeiseen hetkeen asti.

Olisihan elämä aika ankeaa,jos ei ole mitää varallisuutta, tuloja, eikä työtä.
 
Shalaya
Voi kyllä. Kiinnostuisin minäkin. En ole materialisti. Minulle merkitsee enemmän se, ettei ole päihdeongelmainen tai hullu. Täyttä elämää voi elää ilman omaisuuden haalimista ja töissä raatamista (varsinkaan, kun töitä ei nyt kaikille ole muutenkaan).
 
Olen nelikymppinen mies ja asun Helsingin Kontulassa vuokrayksiössä, autoni on vuosimallia 1999 oleva Toyota Corolla jonka arvo on noin 1500 euroa.

Olen aikoinaan suorittanut amiksessa rakennusalan perustutkinnon ja työtä ei tällä hetkellä ole.

Pankkitilini saldo on noin 1000 euroa ja muuta varallisuutta ei ole.

Ei ole päihde - eikä mielenterveysongelmaakaan.

Kiinnostuisitko näillä tiedoilla?
No en kiinnostuisi, ethän kertonut itsestäsi yhtään mitään. Ei mua seurustelukumppanin autot, asunnot ja saldot kiinnosta, vaan mua kiinnosta arvomaailma, ajatukset, ulkonäkö ja tyyli, elämänasenne, kiinnostuksen kohteet.
 
mä...
Köyhä nainen kelpaa miehille mutta köyhä mies ei naisille.
En usko, että tämä pitää paikkaansa. On kahdenlaista köyhyyttä; sellaista, joka ei ole pääosassa elämää ja sellaista, joka hallitsee elämää negatiivisesti. Ap:n tekstistä korostuu jälkimmäinen, hän luultavasti kokee ne isoksi asiaksi, kun näki tarpeelliseksi tuoda ne heti kättelyssä esille.
 

Yhteistyössä