Iholla-miehet

  • Viestiketjun aloittaja Jou vvvv
  • Ensimmäinen viesti
No tuota.

Se biojätekuski on musta mukavimman oloisin. Sellainen symppis ja loppu peleissä suhteellisen tavallinen. Hyvä isä tuntuu olevan.

Patrick taasen on hmmh.. no jokseenkin ärsyttävä. Olevinaan fiksu kun filosofeeraa kaikkea. Jotenkin akkamainen tässä mielessä. En osaa selittää. Jotenkin sellainen oman elämänsä maailman napa. Ja se pipoilla pelaaminen nyt vaan on tyhmää aikuiselta ihmiseltä.

Sitten se opettaja mies Esko on uusavuton hipsteri. Sellainen, joka varmaan luulee olevansa komeakin jo ohentumaan alkaneen surffitukkansa kanssa. "Mies", jolle lampun asentaminen tai kaapiston kokoaminen on ylivoimainen haaste, on lähinnä nolo, ei siis mitenkään hellyyttävä hassu höpönassu. Sen vaimo on kaunis mutta rasittava. Vaikea sanoa että kumman iholla ollaan sen miehen vai naisen. No, heidän kaltaiset eivät kuulu mun tuttavapiiriin eikä koea mitään yhtymä pintaa heihin.

Yrjänälle kaikki tuntuu olevan vaikeata ja tuntuu väkisin pitävän kiinni kaikesta negatiivisesta mitä on kokenut. Kokee itsensä jotenkin erikoiseksi kun on joutunut kokemaan niin monen moista adoptiolapsena olosta veljen kuolemaan. Jotain piilohomomaista hänessä on. Ulkonäöltään on karskihko mutta äänen sävy on jotenkin homonainen. Kovin kiinnostunut ulkonäöstään. Ja itse en ole koiraihminen, joten en käsitä tuota vouhkausta elikoiden perään.

Tanssipoika on tosiaan aivan turha. Ei sillä ole mitään annettavaa. Luulenpa vain, että on markkinoimassa itseään. Semmoinen poika, vaikka miehen iässä jo vuosiltaan on, pukeutuukin kuin joku yläkoululainen. Ei ole mitenkään moniulotteinen tyyppi, tylsä tanssipoika vaan.

Se on kyllä todettava, että koukussa olen vaikkei nyt niin mun tyyppisiä ihmisiä mukana olekaan. :)

Ja täytyyhän sitä muistaa, että eipä tuo sarja totuuden mukaista kokonaiskuvaa heistä välttämättä anna. Viihdeohjelma kuitenkin kyseessä ja kyllä niissä tarinaa rakennetaan eli napsitaan osiin mukaan matskua ihan tietoisesti tietyllä tavoin. Jonkunlaisen kuvan voi muodostaa, mutta ei tuon sarjan perusteella voi sanoa ketään tuntevansa.
 
Viimeksi muokattu:
mies1harm.
Aivan hirvee analyysi; mieti vähän miten julkisesti kirjotat ihmisistä! Vaikka voi piiloutua anonyymina verkon taakse niin silti voi käyttäytyä..
Totta, karmeita karikatyyrejä - mutta eivät valitettavasti kovin erilaisia kuin suomalaisnaisten keskenään puhumat ja palstalla esiintyvät jutut, noin pääosin.

Hauska oli etenkin, että ajattelu on naisellista toimintaa :D Kun ihmiset eivät tiedä mistä puhuvat... Hämmennyn kerta toisensa jälkeen, kuinka tällaisessa maassa, jossa on maailman korkeiten koulutetut naiset, he voivat silti olla niin epäintellektuelleja ja karkeita verrattuna esim. kokemuksiini ranskalaisista naisista.
 
"Jeba"
Mie en oo kattonu koko ohjelmaa, ei voi vähempää kiinnostaa. Mut muistan ku Yrjänä ollu joskus jossain telkkarin laulukilpailussa, oisko ollu Suomen x-factor? Ja silloin jo kuolasin sitä! On vaan niin perhanan komea :)
 
Hahaha
Hahaa! Viiltävä analyysi ja niin tosi. Patrick on niin reppana kun yrittää olla niin cool " teen roviol craffaa ja meitsi kreaa viileet duunii" sen rouvan silmälasit on jotain niiiiiiin karseeta..

Roskakuskihemmo on niin masentava. Raskassoutuinen ihminen jolla pääsääntöisesti luuseri-mieliala. Mutta joo, samalla kauhean aito ja kai symppiskin??

No se tanssijäbä. Syö ja tanssii. Ei kyllä päästä ketään iholle. Sit mä vedän tätä rahkaa ja ananasta ja on v**un hyvä setti. Joo ja nyt sit mä vedän vähän ananasta ja rahkaa kadut meilä tekee tanssia. Mua kiinnostas enemmän se kumilenksujen tekoprosessi kun Teron elämä.

Esko on jotenkin söötti. Onhan se vähän hipsteri, mut ei kai se väärin ole?? Niillä on kivan oloinen parisuhde ja hyvä meiniki. Tyttö on söpö!

Sitteee ketäs vielä toi Yrjänä, joka on ihan mielenkiintoinen. Sen vaimo vaikuttaa nalkulta jolla on aina pms ja äääärsyttävän oloinen. Mutta joo Yrjänä on suht kuumakin ja hänessä on monia ulottuvuuksia. Mäkin vähän kallistun piilohomottelemaan häntä :)

Keskustelupalstat on maailman parhaita paikkoja avautua. Livenä olen oikein ranskalainen.
Pusipusi kaikki!
 
"..."
Se biojäte tyyppi on jotenkin tosi kiehtova! :D ihanan rehellisen ja tavallisen oloinen mies. Hyvältä isältä vaikuttaa.
Tanssijaa en myöskään sarjassa ymmärrä. Ei anna mitään sarjalle.
Patric on mielestäni myös mielenkiintoinen, kuten myös yrjänä.
Ja se pariskunta, naisesta en tykkää. Kaunis, mutta tuntuu vetän ihme roolia kameralle. Mies mielenkiintoinen, ja se heidän tytär on suloinen! :)
 
viiltävää
Mä en osaa sanoa muuta kuin että se Esko vaikuttaa muuten ihan ok tyypiltä perheineen, mutta ne hiukset ja parta...wtf? Se on vaan niin ällöttävän näköinen tyyppi, että jotenkin ärsyttää katsellakin. Pinnallista ehkä, mutta elämä on. Tuo uusavuton hipsteri on kyllä ihan osuva :)

Se biojätekuski on semmoinen ihme lässyttäjä, todella ärsyttävää kuunneltavaa! Muutenkin sellainen pullamössöpoika, ei ollenkaan mun makuuni ihmisenä, mutta hyvä isä lapsilleen, sitä arvostan.

Tanssijäbä.... plaah.
 
iho
Yrjänä: En tajua miten Sara kestää niin negatiivista miestä. Yrjänä on hyvän näköinen ja hyvä tyyppi, mutta liian synkeitä on koko ajan miehen mietteet. Sara vaikuttaa mukavalta, toivottavasti vauva on syntynyt ja kaikki hyvin, nämä ansaitsevat kyllä onnellisen perhe-elämän.

Esko: Wau, ihana isä lapselle ja mukavan oloinen opettaja. Mutta herramunjee sitä Karoliinaa, valivalivali koko ajan ja onko tämä Karoliinan Iholla ohjelma, kun Karoliina tunkee koko ajan kameraan. Ihana katsoa Eskoa ja Fiinua, mutta heti kun Karoliina tulee mukaan kuviin niin sotkee systeemiä.

Tero: Täysin turha tyyppi tuohon sarjaan. Tanssia ja syömistä, ketä kiinnostaa? Ei minua ainakaan.

Patrick: Hassu. Hyväntuulinen perhe, myös isoäiti hauska. Patrick hyvä valinta tähän ohjelmaan. Mukava seurata heidän perhe-elämää :) Tuuli ja Uma ihania :)

Jukka: Hieno esimerkki ihmisestä joka tulee juttuun ex-vaimon ja hänen uuden miehensä kanssa. Aluksi Jukka vaikutti tylsältä, mutta on eniten "iholla" joten tykkään. Tykkään myös Aneten jutuista, nauratti eilen se kirppisjuttukin :) Ja se heidän tyttärensä on todella kaunis :)
 
"..."
No tuota.

Se biojätekuski on musta mukavimman oloisin. Sellainen symppis ja loppu peleissä suhteellisen tavallinen. Hyvä isä tuntuu olevan.

Patrick taasen on hmmh.. no jokseenkin ärsyttävä. Olevinaan fiksu kun filosofeeraa kaikkea. Jotenkin akkamainen tässä mielessä. En osaa selittää. Jotenkin sellainen oman elämänsä maailman napa. Ja se pipoilla pelaaminen nyt vaan on tyhmää aikuiselta ihmiseltä.

Sitten se opettaja mies Esko on uusavuton hipsteri. Sellainen, joka varmaan luulee olevansa komeakin jo ohentumaan alkaneen surffitukkansa kanssa. "Mies", jolle lampun asentaminen tai kaapiston kokoaminen on ylivoimainen haaste, on lähinnä nolo, ei siis mitenkään hellyyttävä hassu höpönassu. Sen vaimo on kaunis mutta rasittava. Vaikea sanoa että kumman iholla ollaan sen miehen vai naisen. No, heidän kaltaiset eivät kuulu mun tuttavapiiriin eikä koea mitään yhtymä pintaa heihin.

Yrjänälle kaikki tuntuu olevan vaikeata ja tuntuu väkisin pitävän kiinni kaikesta negatiivisesta mitä on kokenut. Kokee itsensä jotenkin erikoiseksi kun on joutunut kokemaan niin monen moista adoptiolapsena olosta veljen kuolemaan. Jotain piilohomomaista hänessä on. Ulkonäöltään on karskihko mutta äänen sävy on jotenkin homonainen. Kovin kiinnostunut ulkonäöstään. Ja itse en ole koiraihminen, joten en käsitä tuota vouhkausta elikoiden perään.

Tanssipoika on tosiaan aivan turha. Ei sillä ole mitään annettavaa. Luulenpa vain, että on markkinoimassa itseään. Semmoinen poika, vaikka miehen iässä jo vuosiltaan on, pukeutuukin kuin joku yläkoululainen. Ei ole mitenkään moniulotteinen tyyppi, tylsä tanssipoika vaan.

Se on kyllä todettava, että koukussa olen vaikkei nyt niin mun tyyppisiä ihmisiä mukana olekaan. :)

Ja täytyyhän sitä muistaa, että eipä tuo sarja totuuden mukaista kokonaiskuvaa heistä välttämättä anna. Viihdeohjelma kuitenkin kyseessä ja kyllä niissä tarinaa rakennetaan eli napsitaan osiin mukaan matskua ihan tietoisesti tietyllä tavoin. Jonkunlaisen kuvan voi muodostaa, mutta ei tuon sarjan perusteella voi sanoa ketään tuntevansa.
Hyvin kuvattu. Samaa mieltä.
 
no ihan niin just!
Aivan hirvee analyysi; mieti vähän miten julkisesti kirjotat ihmisistä! Vaikka voi piiloutua anonyymina verkon taakse niin silti voi käyttäytyä..
Nämäkin miehet ensin pakotettiin televisioon vastoin tahtoaan ja nyt heidän käytöksensä perusteella joku ei ajattelekaan heitä vaan täydellisen ihquina ja cooleina tyyppeinä niiku!!1 NYT JOTAIN RAJAA MAMMAT TOHON KRITIIKKIIN, KETÄÄN EI SANOTA TYLSÄKSI!!!!!!!!!
 
Cviera
Mä tykkään yrjänästä ja siitä biojätemiehestä! Se jonka vaimo on joka kuvassa on tosi yäk! Tai ehkä se vaimo tekee siitä yäkin! Tanssipoika mitäänsanomaton ja viimestä en ees muista...ai niin se pipomies, en tykkää
 
hhhhh
Luultavasti hyvää vaihtelua noista narsistimuijista mitkä pyörivät viime Iholla sarjassa. Jaksoakaan en ole katsonut tätä uutta, mutta yleensä toi narsismi on harvinaisempaa miesten keskuudessa, ei sentään koko elämä pyöri miehillä oman navan ympärillä ja tunteiden, joskus voi ottaa jopa muutkin huomioon toisin kuin naiset tässä maassa.
 
hhhhh
Ja turha linkata jotain narsistitutkimuksia mitkä väittää mitä väittää, kuitenkin elän tässä maassa ja näen suomalaisia naisia joka päivä, niin töissä kuin muualla. Lähes jokainen täyttää narsistin määritelmän, eivät vain itse sitä tajua ja piiloutuvat kätevästi sukupuolensa taakse piiloon.
 
"jjjjj"
Ja turha linkata jotain narsistitutkimuksia mitkä väittää mitä väittää, kuitenkin elän tässä maassa ja näen suomalaisia naisia joka päivä, niin töissä kuin muualla. Lähes jokainen täyttää narsistin määritelmän, eivät vain itse sitä tajua ja piiloutuvat kätevästi sukupuolensa taakse piiloon.
Näet naisia mutta et saa naista ja sen niin huomaa.
 
Totta, karmeita karikatyyrejä - mutta eivät valitettavasti kovin erilaisia kuin suomalaisnaisten keskenään puhumat ja palstalla esiintyvät jutut, noin pääosin.

Hauska oli etenkin, että ajattelu on naisellista toimintaa :D Kun ihmiset eivät tiedä mistä puhuvat... Hämmennyn kerta toisensa jälkeen, kuinka tällaisessa maassa, jossa on maailman korkeiten koulutetut naiset, he voivat silti olla niin epäintellektuelleja ja karkeita verrattuna esim. kokemuksiini ranskalaisista naisista.
Vitsit mikä höpönassu oot, mentäskös naimisiin? :heart: puss pussss
 
"Nainen"
Kaikissa Iholla-ohjelman miehissä on niin paljon hyviä puolia, etten tosiaankaan jaksa kaivella heistä huonoja puolia, varsinkaan jotain pinnallisia. Miten esim. kyky ajatella tai pitää tietynlaista hiusmallia tai pipoa voii ärsyttää?

Monipuolisuus on rikkautta ja on mielenkiintoista, miten monella tavalla itseään voi ilmentää ja miten monella tavalla voi tätä elämää elää. Jos joku "outo tyyppi" ei mitenkään ahdistele/kiusaa ketään teoillaan tai sanoillaan, niin eikö hänellä ole oikeus olla juuri sellainen kuin on.

Annettaisko kaikkien kukkien kukkia? Ihmiset ovat vain erilaisia johtuen monista asioista, persoonasta, temperamentista, terveydentilanteesta, kasvatuksesta, ympäristöstä, kokemuksista jne. jne.

So what, millainen tukka tai parta jollain on, kunhan on mielellään puhdas. On enimmäkseen vain hienoa, että maailmassa on erilaisia ihmisiä, mutta myönnän, että minullakin on vaikeuksia pitää sellaisista ihmisistä, jotka mollaavat toisia ihmisiä ulkonäön, pukeutumisen tai luonteen mukaan, tai ihmisistä, jotka ovat agressiivisia, hyvin itsekeskeisiä, itsekkäitä tai kieroja tms.

En mielellään myöskään ole tekemisisissä ihmisten kanssa, jotka näyttävät ja haisevat tosi pahalle siitä syystä, etteivät halua pestä itseään ja vaatteitaan - samat ihmiset suht puhtaana on ihan ok. Samoin myös vahvasti parfyymille/partavedelle haisevat ärsyttävät, kun eivät voi huomioida muita.

Iholla-ohjelman miehet ovat mukavia, huumorintajuisia ja ajattelukykyisiä! Sellaisia - niin miehiä kuin naisiakin - toivoisi olevan maailmassa enemmänkin!

Jos olisin Muukalais Muurahainen, niin varmaankin vähän muokkaisin tekstiä 21.09.14, 05:10, vaikka toisaalta tekstihän kertoo enimmäkseen hänestä ihmisenä ja hänen ajatuksistaan/luuloistaan miehistä, joita hän kommentoi.

Iloa ja tarvittaessa viisauttakin kaikille! :)
 
"huhhuh"
"Suvaitsevaisuutta



Kaikissa Iholla-ohjelman miehissä on niin paljon hyviä puolia, etten tosiaankaan jaksa kaivella heistä huonoja puolia, varsinkaan jotain pinnallisia. Miten esim. kyky ajatella tai pitää tietynlaista hiusmallia tai pipoa voii ärsyttää?

Monipuolisuus on rikkautta ja on mielenkiintoista, miten monella tavalla itseään voi ilmentää ja miten monella tavalla voi tätä elämää elää. Jos joku "outo tyyppi" ei mitenkään ahdistele/kiusaa ketään teoillaan tai sanoillaan, niin eikö hänellä ole oikeus olla juuri sellainen kuin on.

Annettaisko kaikkien kukkien kukkia? Ihmiset ovat vain erilaisia johtuen monista asioista, persoonasta, temperamentista, terveydentilanteesta, kasvatuksesta, ympäristöstä, kokemuksista jne. jne.

So what, millainen tukka tai parta jollain on, kunhan on mielellään puhdas. On enimmäkseen vain hienoa, että maailmassa on erilaisia ihmisiä, mutta myönnän, että minullakin on vaikeuksia pitää sellaisista ihmisistä, jotka mollaavat toisia ihmisiä ulkonäön, pukeutumisen tai luonteen mukaan, tai ihmisistä, jotka ovat agressiivisia, hyvin itsekeskeisiä, itsekkäitä tai kieroja tms.

En mielellään myöskään ole tekemisisissä ihmisten kanssa, jotka näyttävät ja haisevat tosi pahalle siitä syystä, etteivät halua pestä itseään ja vaatteitaan - samat ihmiset suht puhtaana on ihan ok. Samoin myös vahvasti parfyymille/partavedelle haisevat ärsyttävät, kun eivät voi huomioida muita.

Iholla-ohjelman miehet ovat mukavia, huumorintajuisia ja ajattelukykyisiä! Sellaisia - niin miehiä kuin naisiakin - toivoisi olevan maailmassa enemmänkin!

Jos olisin Muukalais Muurahainen, niin varmaankin vähän muokkaisin tekstiä 21.09.14, 05:10, vaikka toisaalta tekstihän kertoo enimmäkseen hänestä ihmisenä ja hänen ajatuksistaan/luuloistaan miehistä, joita hän kommentoi.

Iloa ja tarvittaessa viisauttakin kaikille! "


anteeksi, mutta sun kannattaisi ehkä vielä harjoittaa tuota "suvaitsevaisuutta". tekopyhyys paistaa läpi tekstistäsi ja pahasti!
 
"Nainen"
Kiitos "huhhuh". Mielenkiintoinen väite. Pitääpä kysyä kaikilta läheisiltä, ystäviltä ja sukulaisilta, olenko heidän mielestään tekopyhä. Tosin olen jo melko varma heidän vastauksestaan.

Olen suorapuheinen, mutta silti ihan ystävällinen, en mielistelijä. Näen ihmisissä ja asioissa hyvät puolet hyvin helposti ja olen joidenkin ystävieni mielestä liiankin suvaitsevainen, kun minua ei juuri mikään häiritse, paitsi nuo tietyt ilkeät, itsekkäät ym. ihmiset, joista jo mainitsin.

Omasta mielestäni voisin olla vieläkin suvaitsevaisempi esim. niiden joskus bussissa viereeni istuvien voimakkaasti "tuoksuvien" ihmisten suhteen, mutta en ole vielä onnistunut. Mielestäni on itsekästä olla huomioimatta toisia ja tulla istumaan esim. bussiin tai elokuvateatteriin voimakkaasti haisten, olipa syy parfyymi tai likaisuus. Ehkä joskus ajattelen toisin ja toki olen myötätuntoinen, jos joku haisee syystä, jolle ei voi mitään.

Kerrohan "huhhuh" mikä sinun mielestäsi tekstissäni kertoo, että olen tekopyhä? Ei ole toki pakko vastata, ja toki minua saa moittiakin ihan vapaasti, jos sen kokee tarpeelliseksi ja jos kokee, niin ehkä kannattaa miettiä, miksi haluaa moittia jotakuta. Joskus on hyvä saada moitteita, jotta voi taas kehittää itseään viisaammaksi. Kiitos siis! :)
 
"Fani"
Tosi hyvä sarja! Hyviä tyyppejä! Kiva kun on välillä miehiä, toivottavasti myös ensi vuonna. Enpä keksi haukuttavaa kenestäkään. Haukkuminen ei kyllä kuulu mun tyylinkään - herättää enimmäkseen myötähäpeän tunteita nuo toisten haukkujat.

Hiukan surettaa Yrjänänästä heijastuva elämän raskaus. Toivottavasti hänelläkin alkaa elämä tuntua paremmalta ja varsinkin helpommalta. Muut tyypit osaavatkin ottaa elämän hiukan kevyemmin, vaikka Jukallakin on välillä suru puserossa.

Mahtava sarja!
 

Yhteistyössä