Joitakin ihmisiä yhdistää vain ilkeys

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyttävää!
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyttävää!
Joitakin ihmisiä yhdistää vain ilkeys. Kai ne alitajuisesti tietävät, ettei oma parisuhde kestä, mutta pysyvät yhdessä niin kauan, kun ympäriltä löytyy jomman kumman exiä, joiden elämän voi pilata. Kun exien elämät on pilattu, vasta sen jälkeen erotaan huonosta suhteesta ja esitetään syytöntä ja viatonta.

Ex lyöttäytyi yhteen naisen kanssa, ottivat elämäntehtäväkseen rikkoa minun ja lasteni välit, ja saada lasten lähihuoltajuus miehelle. Se akka oli etunenässä touhottamassa tätä asiaa, vaikka sillä oli liuta lapsia itselläänkin. No, onnistuivat. Puhuivat ja lahjoivat leluilla lapset puolelleen, lapset tahtoivat muuttaa isälleen. Kun elämäni oli tuhottu, heillä oli aikaa kääntyä tarkastelemaan omaa suhdettaan. Heti tämän tapahduttua, tuli ero. Puoli vuotta sen jälkeen, kun ex sai lasten lähihuoltajuuden.

Tiedättekö miksi erosin exästäni, jota tuo akka kehui ihannemieheksi? Siksi, että ex käytti fyysistä voimaa lasten kurittamisessa, valehteli, petti, ja käyttäytyi kuin kuusivuotias kakara! Kun ex sitten erosi siitä eukosta, eron jälkeen lapset jäivät miehelle, mutta kun ei kukaan ollut valvomassa, mies teki tismalleen samaa kuin ennen minun ja hänen eroa ja tadaa!!! Nyt lapset itkevät alituiseen puhelimessa, että haluavat muuttaa "takaisin kotiin" siis minun luokseni.

Ja mitä se nainen tekee nyt? Juoruaa kylillä, kuinka HÄNTÄ kohdeltiin kaltoin, eikä ota mitään vastuuta siitä, että toisten ihmisten LAPSIA kohdellaan kaltoin hänen takiaan! Ex ei edes välittänyt lapsista, ei se olisi itse missään nimessä tahtonut lähihuoltajuutta itselleen, mutta kun se akka usutti! Exälle kaikki, lemmikit, ihmiset, vaimot.. kaikki.. on kertakäyttökamaa ja otti lapset keinoksi saada emännältään pillua ja teki emännälleen mieliksi vain hyötyäkseen tästä, mutta lapset kärsivät ja nyt ollaan tilanteessa, jossa ex haluaa lapset pois luotaan, koska sehän on selvä juttu, että kun lapsista ei ole enää sille hyötyä, se työntää ne mihin tahansa pois luotaan. Seuraavan emännän niin vaatiessa, se vaatii uudelleen lähihuoltajuutta ihan vaan jos emäntä alkaa sitä vaatimaan. Tyyppi on hyväksikäyttäjä, mutta nämä ääliöt ämmät, jotka myöhemmin luistavat vastuusta, eivät tätä näe! Helppohan niiden on lähteä suhteesta, mutta entä ne elämät, jotka on tuhottu mädän parisuhteen aikana?!?!

Jos nyt annan periksi ja otan lapset takaisin, teen karhunpalveluksen lapsille itselleen, koska nämä eivät opi tästä asiasta yhtään mitään. Opetus kuuluu, ettei saa mennä materian perässä, koska vaikka materiaa kuinka rakastaisi, materia ei rakasta takaisin. Jos en ota lapsia takaisin, heillä on paha olla. Jos otan lapset takaisin, mieskin pääsee kuin pälkähästä, vaikka hän ei kyllä opi mistään virheistään, eikä näe toiminnassaan mitään väärää. Hakee vain omaa hyötyä. Eli mitäs nyt...
 
vieras*
Aikuiset ovat aikuisia, koska he kantavat vastuun lasten päätöksistä.

En käsitä miksi päästit lapset isän luo, joka lyö lapsia. Ja sitten vielä kuvittelet antavasi jonkun opetuksen, opetukseksi jää että kukaan ei välitä.
 

Yhteistyössä