Tuttava pelasti eilen lapsen hengen, saiko hän siitä kiitosta? Ei saanut

Syöksy lapsen perässä vesialtaaseen johon tämä pieni lapsi oli tippunut ja lapsen äiti vaan rööki kädessä käveli rauhallisesti paikalle eikä edes kiitosta sanonut.
Mikä ihme joitain ihmisiä vaivaa.
 
HippuTAR
Mä kerran olin ekana paikalla ku yks lapsi jäi auton alle, soitin ambulanssin ja siinä sen kuskin kans ny rauhoteltiin lasta yms. Sen lapsen vanhemmatkin tuli siihen paikalle ennen ambulanssin tuloa. Siinä tilanteessa vanhemmat ei sanonu mulle mitään mutta viikkoa myöhemmin kävivät kiittämässä. En tosin kiitosta kaivannu, mutta oli kiva kun sai tietää ettei lapselle tullut pahoja vammoja.
En yhtään ihmettele jos ei tommosta huomaa siinä tilanteessa ja ehkä toi äiti ei ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta? Tai ollu niin järkyttynyt että käyttäytyi noin? Ja miten se rööki liitty asiaan? Että tupakoivat vanhemmat on pohjasakkaa jotka ei välitä lapsistaan?

Ja tietty on mahdollista sekin että kys. äitiä ei vain kiinnostanut.
 
vinku intiaani
kyllähän se ihmetyttämään laittaa jos se rööki menee lapsen edelle ja siihen imemisiin on aikaa keskityä kun samaan aikaan lapsi meinaa pahimmillaan kuolla
 
Pela
Pelastiko tämä tuttavasi lapsen hengen vain siksi että saisi sen kiitoksen ja kunnioituksen ja sankarin leiman? Olisiko jättänyt pelastamatta, jos olisi tietänyt ettei kiitosta kuulu?
 
LaMamanMorbid
Pelastiko tämä tuttavasi lapsen hengen vain siksi että saisi sen kiitoksen ja kunnioituksen ja sankarin leiman? Olisiko jättänyt pelastamatta, jos olisi tietänyt ettei kiitosta kuulu?
Joo, kyllähän sitä yleensä oikein kytätään tällasia tilanteita joissa pääsis sankariski sankarin paikalle ja paistattelemaan...tai sitten ei.
Next time ap:n tuttava, jätä kersa altaan pohjalle ja jatka sitä kilsan uimista. Katotaan kauanko rööki palaa...
vitsi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kerran olin ekana paikalla ku yks lapsi jäi auton alle, soitin ambulanssin ja siinä sen kuskin kans ny rauhoteltiin lasta yms. Sen lapsen vanhemmatkin tuli siihen paikalle ennen ambulanssin tuloa. Siinä tilanteessa vanhemmat ei sanonu mulle mitään mutta viikkoa myöhemmin kävivät kiittämässä. En tosin kiitosta kaivannu, mutta oli kiva kun sai tietää ettei lapselle tullut pahoja vammoja.
En yhtään ihmettele jos ei tommosta huomaa siinä tilanteessa ja ehkä toi äiti ei ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta? Tai ollu niin järkyttynyt että käyttäytyi noin? Ja miten se rööki liitty asiaan? Että tupakoivat vanhemmat on pohjasakkaa jotka ei välitä lapsistaan?

Ja tietty on mahdollista sekin että kys. äitiä ei vain kiinnostanut.
Jos se röökin vetäminen on tärkeämpää kuin rientää paikalle niin kyllä liittyy.
 
van
Miksi siitä kiittää pitäisi?
Kiittäminen kuuluu tapoihin, tällaista pienemmissäkin asioissa. Teitä tynnyrissä kasvatettuja on paljon, ja ymmärrän sen, että sosiaalisesti kyvytön ihminen menee tuollaisessa tilanteessa lukkoon tai saattaa käyttäytyä jopa aggressiivisesti, jos nämä perusjutut eivät kuulu repertuaariin.
 
Meidän tyttö
Kesällä saatiin monesti pelokkaita huutoja, kun 4-vuotias tuttö hyppeli pääedellä uima-altaaseen. Käy uimahyppykoulussa normaalisti ja halusi sukellella ym..

Eilen esim naapurin nainen oli juoksemassa ottamaan tyttöäni kiinni kun roikkui telineessä jaloilla pää ja kädet alaspäin.

Suurin osa vanhemmista tunnistaa ja tieyää onko tilanne oikeasti oman lapsensa kohdalla vaarallinen.
 
Edelleen
Musta on uskomatonta, että millanen ihminen ei saa lähestulkoon sydänkohtausta tuollaisessa tilanteessa. Miten voi olla tilanteessa jossa oma lapsi melkein hukkuu noin paskan välinpitämätön.
Edelleen, varmaan se tuttavasi vähän väritti tarinaa. Miksi puutut toisten asioihin? Jos niin paljon koskettaa niin ota yhteys iltapäivälehtiin niin etköhän saa sieltä sitä kaipaamaasi huomiota.
 
Edelleen, varmaan se tuttavasi vähän väritti tarinaa. Miksi puutut toisten asioihin? Jos niin paljon koskettaa niin ota yhteys iltapäivälehtiin niin etköhän saa sieltä sitä kaipaamaasi huomiota.
Jos sun on vaikeeta uskoa, että näin voi käydä niin se ei ole mun ongelma, mutta älä ala väittämään "valehtelijoiksi" ihmisiä joita et tunne.
Ja miksi puutun toisten asioihin? Miten olen puuttunut toisten asioihin, kerro ihmeessä?
 

Yhteistyössä