Onko teidän miehet tälläisiä? Ruuanlaitosta.

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
oma kehu
Ei kauheasti pyytele kehuja, mutta voi että jos joskus tekee itse ruokaa niin sitä kehumista mitä itse harrastaa :D

Koko syömisen ajan sanoo; voi vitsi tää on hyvää, ai että kun on hyvää jne.

Minun tekemääni vaan syö sanomatta mitään. Tulee kyllä vähän kakka olo että omatekemä on niin pirun hyvää, mutta minun laittama ei sitten ole ihan niin hyvää että pitää koko ruokailun ajan kehua
 
"huoh"
Ei kauheasti pyytele kehuja, mutta voi että jos joskus tekee itse ruokaa niin sitä kehumista mitä itse harrastaa :D

Koko syömisen ajan sanoo; voi vitsi tää on hyvää, ai että kun on hyvää jne.

Minun tekemääni vaan syö sanomatta mitään. Tulee kyllä vähän kakka olo että omatekemä on niin pirun hyvää, mutta minun laittama ei sitten ole ihan niin hyvää että pitää koko ruokailun ajan kehua
juuri näin meilläkin.
 
oma kehu
Mä oon ajatellut että johtuu siitä kun tosiaan laittaa todella harvoin ruokaa itse. Sitten kun laittaa niin on vain niin super ylpeä siitä laittamastaan ruoasta.

Jos mä korjaisin joskus meidän sähkölaitteet, niin taatusti oma kehu haisisi ja haluaisin kehuja mieheltä :D
 
namimunkki
Me syödään eri ruokia yleensä, joten harvemmin tuo yksinään itseään kehuu. Joskus toki syödään toistemme ruokia, jolloin kehuu sekä omiaan, että minun. Useimmiten kehuu ruokaa sinänsä : "Ai vitsi että kassler on hyvää parsan kanssa!"
 
videras
Aloin laihduttamaan ja kun olin saanut kymmenisen kiloa pudotettua, sain muiltakin kommentteja että olen hoikistunut. Mies sen sijaan haukkui läskiperseeksi ja käski lenkille.
 
"anu"
Ei ole yhtään tuollainen, eikä kyllä kehu omia ruokiaan, vaikka aihetta kyllä olisi. Mies on ehdottomasti meidän perheen paras ruoanlaittaja ja minä kyllä tuon sen julki :)
 
Kehut
Teemme ruuat noin vuorotellen, syömisen jälkeen tulee kiitos ja yleensä että ruoka oli hyvää johtuen siintä että molemmat todella osaamme laittaa ruokaa ja mies vielä osaa leipoa hyviä herkkuja, leipiä,korvapuusteja, kakkuja. Arki ruoka on yksinkertaista ihan ajan puutteen takia.
 
En ole huomannut. Mutta yleensä kun mies tekee ruuan, siitä tulee paremman makuista ja siis todella hyvää.
 

Yhteistyössä