Ai hemmetti miten mua ahdistaa roikkujamiehet

  • Viestiketjun aloittaja Roikkujamarttyyri :(
  • Ensimmäinen viesti
Roikkujamarttyyri :(
Tapasin netissä erään miehen, vaikutti ihan mukavalta ja tutustumisen arvoiselta tapaukselta, joten lisättiin toisemme myös kavereiksi facessa. Pikkuhiljaa miehestä on alkanut käymään ilmi ahdistavia piirteitä. Roikkuu kaiken kotonaoloaikansa facessa ja siellä eräässä "deittisovelluksessa". Siis ihan oikeasti, se on _aina_ siellä.

Viesteissään kirjoittelee aina ne samat jutut, meidän tarinat ei etene yhtään minnekään syvällisemmälle tasolle. Paitsi että nyt se kuvittelee että mä oon "rakas" ja "kulta" ja kaikkea muuta vastaavaa. Sen lisäksi, sillä on aina tylsää ja yksinäistä, kun mä en ole linjoilla ja kirjoittele sille. Joka ainoan kerran. Kun en ole siihen yhteyksissä vaikka viikonloppuna ollenkaan ja seuraavalla kerralla kysyn miten vkl meni, se vastaa aina että "oli todella yksinäistä ja tylsää :( " Jos en keskity siihen 100%, se alkaa pyytelemään anteeksi että häiritsee mua ja sanoo että voi mennä kyllä poiskin. Ja taas se saatanan surunaamahymiö.

Jos en laita sille mitään viestiä päiviin, vaikka huomaan sen "stalkkaavan" mua onlinessa, se laittaa mulle jonkun "oikein ihanaa päivää sulle kaunokainen"-tyyppisen viestin.

Mua ahdistaa olla sen seuraneiti ja olotilan parantaja. Mua ahdistaa kun se antaa ymmärtää, että ilman mua sen elämä on pelkkää tylsyyttä ja odottelua. Mua ahdistaa kun se roikkuu koko ajan onlinessa odottamassa mua. Mua ahdistaa kun musta tuntuu niinkuin se roikkuis mussa. Koko äijä ahdistaa mua, ihan kuin se yrittäis jotenkin tukahduttaa mut ja sulkea jonnekin pikku pulloonsa.

En jaksa enkä kestä. Tekis mieli käyttäytyä todella lapsellisesti ja blokata koko tyyppi ikuisiksi ajoiksi sanomatta enää sanaakaan.
 

Yhteistyössä