Ääh, menin pieruverkkareissa kauppaan ja tottakai törmäsin siihen kaikista kauneimpaan

  • Viestiketjun aloittaja huoooh
  • Ensimmäinen viesti
huoooh
entiseen luokkakaveriini.
Mulla oli tosiaan jalassa ne kuuluisat pieruverkkarit ja vieläpä huppari ja lenkkarit. Tukkakin laittamatta ja pystyssä

Tuli niin ruma ja mitätön olo sen hehkuvan kauneuden edessä, että häpesin itseäni. Vieläkin tuntuu, että pakahdun häpeästä. :ashamed:

Mulla oli aikaisemmin ihan hyvä olo itsestäni, olen saanut muutaman kilon karistettua pois ja hiukset on laitettuna ihan hienot.

Arrgh! Vajoan maanrakoon, kun olen näin ruma ja mitätön. :(
Kunhan puran...
 
vierass
Älä sure, mä olin samoissa vermeissä suunnilleen ja perheen kera, eiköhän miehen eksä tullut vastaan 20 vuoden takaa ja se ei ollut verkkareissa. Tulipa vielä miestä tervehtämään äitinsä ja lastensa kera. Minä häippäsin meidän lasten kanssa vähin äänin paikalta, tosin hän ei meitä kyllä vaivautunut edes tervehtimään.
 
"Onnellinen"
Ekan kerran tavatessani mieheni olin juhlissa ja siten kauniiksi laitettuna. Seuraava tapaaminen oli sovittu puhelimessa, en laittanut meikin meikkiä ja olin verkkareissa ja t-paidassa (veneilimme). Päätin, etten tee itsestäni keinotekoisesti viehättävämpää, kauniimpaa, olen mitä olen, kelpaan omana itsenäni, jos kelpaan.
Nyt on oltu naimisissa yli kymmenen vuotta. Laitan itseni siistiksi, jos menemmme yhdessä vaikka vain kauppaan, jotta mieheni voi olla tyytyväinen siististä vaimosta.
Älä sure. Ole aidosti, mitä olet. "Moni kakku päältä kaunis."
 
Nuts
Uuh, tiedän ap tuon tunteen..!! Ja mikä siinä onkin, että AINA silloin kun menee johonkin julkiselle paikalle juuri noin, silloin tapaa niitä tuttuja vuosien takaa.. Jotkut on kyllä kauniita vaikka ois meikittä ja pieruverkkareissa, mutta mäkään en kuulu niihin, en vaan ole freesi sellaisena ollenkaan.
 
"Ninni"
Anteex nyt vaan, mut mä en tajua tollasta ollenkaan. Ensinnäkään ite en koskaan mene kauppaan verkkareissa, ilman meikkiä kylläkin. Toisekseen, en ymmärrä ihmisiä joilla on niin heikko itsetunto, että kuvittelevat että muita kiinnostaa miltä he näyttävät. Ehkä kannattaa vastaisuudessa jaksaa vaihtaa jotain muuta päälle, niin ei tule vastaavia tilanteita enää eteen. Mun mielestä on epäkunniottavaa kumppaniaankin kohtaan, jos ei viitsi yhtään kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Ei millään pahalla siis :).
 
m1es
entiseen luokkakaveriini.
Mulla oli tosiaan jalassa ne kuuluisat pieruverkkarit ja vieläpä huppari ja lenkkarit. Tukkakin laittamatta ja pystyssä

Tuli niin ruma ja mitätön olo sen hehkuvan kauneuden edessä, että häpesin itseäni. Vieläkin tuntuu, että pakahdun häpeästä. :ashamed:

Mulla oli aikaisemmin ihan hyvä olo itsestäni, olen saanut muutaman kilon karistettua pois ja hiukset on laitettuna ihan hienot.

Arrgh! Vajoan maanrakoon, kun olen näin ruma ja mitätön. :(
Kunhan puran...
Eli aina kun kohtaat tuttuja, käyt mielessäsi ulkonäkökilpailua heidän kanssaan (haluat olla pantavamman näköinen?)...
 

Yhteistyössä