Tuleeko murtuneesta varpaasta sairauslomaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Teloin varpaani eilen, luulen että on murtunut. Käyn aamulla työterveyslääkärillä kuvauttamassa sen. Mietin vaan että passittaako mut töihin vai tuleekohan tuosta saikkua? Toimistotyötä teen joten olen tietysti työkykyinen varpaattakin, mutta ongelma muodostuu töissä kulkemisesta. En pysty bussilta kävelemään enkä painamaan kytkintä. Taksi tulee taas niin kalliiksi ettei mitään järkeä. Enkä saa ketään kuskaamaan.

Onko mitään toivoa että saisin ensi viikon esim. saikkua, sen jälkeen nyt luulisi että pystyisin jo autolla ajamaan? Kai?
 
vierass
[QUOTE="Lissu";30285074]Miten ovat siellä käytännössä kulkeneet? Taksilla? Kun tosiaan oma auto ja julkiset kulkuneuvot ei nyt onnistu.[/QUOTE]
Yksi pystyi ajamaan itse autoa. Muista en tiedä. Sen verran pikkupaikka (= pienet välimatkat) on kyseessä, että joku työkaveri on voinut hoitaa kyydit, jos ei itse ole pystynyt ajamaan.
 
vierass
Löysin toisaalta vastaavan kysymyksen. Vastauksekti tarjottiin vakuutusyhtiötä (jos tapaturma, johon on vakuutus) tai Kelan työmatkatuki. Taksi oli yleisin käytetty vaihtoehto.
 
yl
Voi hyvä luoja sentään, toivottavasti et saa sairauslomaa! Ei varpaan murtuminen ole todellakaan syy jäädä kotiin. Missä työmotivaatio? Tuntuu olevan yleistä täällä... Varvasta ei edes luultavasti kuvata, kun ei sille mitään voi tehdä! Teipataan korkeintaan toiseen varpaaseen kiinni.
 
"Lissu"
Ok, no katsotaan mitä lääkäri sanoo. :) Motivaation kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. En vaan oikeasti ymmärrä miten kuljen tuon matkan, en pysty pistään 90 € päivässä taksiin. Täytyy tutkia noita työmatkatukijuttuja tarkemmin, kiitos vinkistä. :)
 
"Keh"
[QUOTE="Lissu";30285048]Teloin varpaani eilen, luulen että on murtunut. Käyn aamulla työterveyslääkärillä kuvauttamassa sen. Mietin vaan että passittaako mut töihin vai tuleekohan tuosta saikkua? Toimistotyötä teen joten olen tietysti työkykyinen varpaattakin, mutta ongelma muodostuu töissä kulkemisesta. En pysty bussilta kävelemään enkä painamaan kytkintä. Taksi tulee taas niin kalliiksi ettei mitään järkeä. Enkä saa ketään kuskaamaan.

Onko mitään toivoa että saisin ensi viikon esim. saikkua, sen jälkeen nyt luulisi että pystyisin jo autolla ajamaan? Kai?[/QUOTE]

Mikset pysty bussilta kävelemään? Sauvat on keksitty. Tai sit se loppumatka bussilta töihin taksilla...
 

Yhteistyössä