Läheisriippuvainen mies (sisältää nillitystä ja valitusta)

  • Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti
aaapeee
Niin että voi jumalauta. Ei hetken rauhaa, ei sitten ikinä! Pitäisi "halia ja pusia" (kuka noin puhuu edes?? pikkutytöt??) koko ajan ja jatkuvasti, mitään ei voi tehdä yksin, seuraa kuin saakelin koiranpentu. Esimerkkejä:

Teen ruokaa. Mies tulee keittiöön istumaan ja vaan katsoo ja tuijottaa, vähän väliä pitäisi muistaa myös se pusu ja hali antaa.

Mies tekee ruokaa. "Tuu nyt seuraksi tänne keittiöön!" En tahdo, kun haluan tehdä omia juttuja. "Voi, sä et kyllä rakasta mua enää, nyyhkyti nyyh!"

Menen tupakalle. Ajattelen, että kerrankin yksin, ihan rauhassa, enkä sano miehelle mitään. No kukas se sieltä seuraa perässä ja piipittää, että tulinpa sulle kaveriksi, kun et sä pärjää ilman mua, hihihii. Arg!

Nukkuminen. Haluan nukkua oman peiton alla, viileällä lakanalla ja mielellään ketarat levällään (meillä on iso sänky) ja olen sen miehelle sanonutkin. Mutta ei... Minulla on sanomisista huolimatta JOKA YÖ se 40-50cm sängyn laidasta tilaa nukkua, kun mies änkeää väkisin saman peiton alle ja "viekkuun halimaan". Voi yök.

Kerran, kun istun koneella tekemässä omia juttuja, tuli mies viereen istumaan ja vaan oli siinä ja -taas- tuijotti. Aikani siinä ahdistelin ja totesin, etteikö hänellä todellakaan ole muuta tekemistä. No ei ollut.

Lässytys. Se on jatkuvaa. Hihitys ja kikatus. Miksi?? En ymmärrä, miten ole jaksanut tähänkin asti tai miten jaksan tästä eteenpäin. Olen sanonut, että tarvitsen tilaa ja omaa rauhaa, muuten ahdistun, mutta ei mene jakeluun. Seksiäkin pitäisi olla joka jumalan ilta, muuten "en rakasta enää" ja sitten mökötetään taas. Eiköhän tämä ole ihan tuhoon tuomittu juttu. Mitään pikkutyttöä en kumppaniksi tahtonut, vaan miehen.
 
kokemus
Mä tutustuin samantyyppiseen mieheen. Päivässä tuli jo alkuvaiheessa 5-8 tekstiviestiä, kuinka on ikävä ja "halit ja pusuja kaikkialle" "pusuja niskaasi" "kaipaan sinua" jne. Kun tavattiin, halusi mies vain katsoa tv:tä maaten ja liimautua kiinni minuun kuin iilimato. Jos istuimme vierekkäin, kampesi hän minut syliinsä. Jos "pakenin" lattialle koiraa rapsuttamaan, tuli hän perässä ja liimautui kiinni. Jos oli nukkumassa luonani, piti nukkua ihan liki.

Yöks. Kaipaan omaa tilaa ja tilaa hengittää, joten jätin hänet, ennen kuin suhde olisi mennyt vakavammaksi. Nyt siis vasta tapailtiin.
 
aaapeee
Mä tutustuin samantyyppiseen mieheen. Päivässä tuli jo alkuvaiheessa 5-8 tekstiviestiä, kuinka on ikävä ja "halit ja pusuja kaikkialle" "pusuja niskaasi" "kaipaan sinua" jne. Kun tavattiin, halusi mies vain katsoa tv:tä maaten ja liimautua kiinni minuun kuin iilimato. Jos istuimme vierekkäin, kampesi hän minut syliinsä. Jos "pakenin" lattialle koiraa rapsuttamaan, tuli hän perässä ja liimautui kiinni. Jos oli nukkumassa luonani, piti nukkua ihan liki.

Yöks. Kaipaan omaa tilaa ja tilaa hengittää, joten jätin hänet, ennen kuin suhde olisi mennyt vakavammaksi. Nyt siis vasta tapailtiin.
Tämä. Yöks!

Ja jos katsomme televisiota, vaikka jonkin sarjan jakson tms., hän minulta kysymättä sammuttaa television jakson loputtua ja vie kaukosäätimen pois, koska "mennään sänkyyn halimaan ja pusimaan". No ei mennä, kun minä nyt katson vielä televisiota, kiitos ja hei. Ja sitten mökötys.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"nuuh"
Tämä. Yöks!

Ja jos katsomme televisiota, vaikka jonkin sarjan jakson tms., hän minulta kysymättä sammuttaa television jakson loputtua ja vie kaukosäätimen pois, koska "mennään sänkyyn halimaan ja pusimaan". No ei mennä, kun minä nyt katson vielä televisiota, kiitos ja hei. Ja sitten mökötys.
:D :D ei hitto. Mä kuolen nauruun täällä :D vai huijaatsää meitä? Ei voi olla tollasia olemassa!!! Laita paikkakunta ja tuntomerkit niin osaavat sitten vältellä pussy&hali-miestä :D
 
jesta
Kauanko tuota on kestänyt?

Mä luulin että mun mies oli paha, mutta se rauhottui siitä sentään yvin äkkiä ja uskoi kun hääsi pois, mitä nyt protestoi jostain paljon aikaa vievistä harrastuksista, mutta tottui niihinkin. Onhan se vieläkin vähän tavallista hellyydenkipeämpi, mutta siihenkin tottuu ja jopa alkaa rakastamaan sitä itsekin kun toinen vain on niin täynnä sitä rakkautta. Jotain lapsuudenjuttuja taisi olla taustalla kun vanhemmat uhkailivat jatkuvasti hylkäämisellä ja eivät uskoneet lasten huomioinnin olevan hyvää kasvatusta. Mutta hyvä jumala rajansa kaikella, eihän tuollaista kestä järjissään viikkoakaan vaikka olisi mistä lähtöisin.
 
aaapeee
[QUOTE="nuuh";30286894]:D :D ei hitto. Mä kuolen nauruun täällä :D vai huijaatsää meitä? Ei voi olla tollasia olemassa!!! Laita paikkakunta ja tuntomerkit niin osaavat sitten vältellä pussy&hali-miestä :D[/QUOTE]

Kyllä tää ikävä kyllä on ihan oikea tapaus :D

Sisko voi todistaa, kun kumminkin palstaa lukee ;)
 
aaapeee
Ala silti kayta sanaa laheisriippuvainen. Viittaa ihan muuhun. Miksi olet kyseisen ihmisen kanssa, jos han ei sinua kiinnosta? Teet itse vaarin.
Ylihellyydenkipeä koiranpentu?

Onhan miehessä hyvätkin puolensa, siksi yritänkin tulla toimeen tämän kanssa. Mutta taitaapa olla aika kunnon vakavan keskustelun ja päättää koko juttu, jos kompromissi ei kelpaa.
 
endis
Teorialle vahvistusta: oliko niin, että kun tapasitte, käytit e-pillereitä? Tutkimusten mukaan naiset, jotka käyttävä e-pillereitä, suosivat neitimäisiä miehiä, mutta kun lopettavat pillereiden käytön (ja tekevät usein lapsen), tajuavatkin miehen olevan täysi nössö. Miten oli sinun kohdallasi? Kohtaako tutkittu teoria todellisuuden?
 
aaapeee
Teorialle vahvistusta: oliko niin, että kun tapasitte, käytit e-pillereitä? Tutkimusten mukaan naiset, jotka käyttävä e-pillereitä, suosivat neitimäisiä miehiä, mutta kun lopettavat pillereiden käytön (ja tekevät usein lapsen), tajuavatkin miehen olevan täysi nössö. Miten oli sinun kohdallasi? Kohtaako tutkittu teoria todellisuuden?
En syönyt silloin, aloin syödä kyllä seurustelun alettua. Nyttemmin lopettanut (en lisääntymistarkoituksessa).
 
"nuuh"
Teorialle vahvistusta: oliko niin, että kun tapasitte, käytit e-pillereitä? Tutkimusten mukaan naiset, jotka käyttävä e-pillereitä, suosivat neitimäisiä miehiä, mutta kun lopettavat pillereiden käytön (ja tekevät usein lapsen), tajuavatkin miehen olevan täysi nössö. Miten oli sinun kohdallasi? Kohtaako tutkittu teoria todellisuuden?
Musta tuntuu että tuo "mies" syö e-pillereitä!! Ja iltapalaks hormonikierukoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
aivan hirveää :D :D toisaalta siis miesparka, kun ei voi olla varma toisen rakkaudesta (jonka on kyllä omalla käytöksellään jo aika hyvin näämmä hapertanut)... liekö kotona äitiltä saanut liian vähän huomiota, ja nyt hakee parisuhteesta koko ajan varmistusta tms, huomaamattaan, että se vaan pilaa kaiken.. :( voi että..
 
aaapeee
aivan hirveää :D :D toisaalta siis miesparka, kun ei voi olla varma toisen rakkaudesta (jonka on kyllä omalla käytöksellään jo aika hyvin näämmä hapertanut)... liekö kotona äitiltä saanut liian vähän huomiota, ja nyt hakee parisuhteesta koko ajan varmistusta tms, huomaamattaan, että se vaan pilaa kaiken.. :( voi että..
Äitinsä oli alkoholisti ja kuoli miehen ollessa nuori, joten sitä kautta ymmärrän kyllä, mistä tämä johtuu.

Mutta eihän tätä jaksa hullukaan.
 
Siis oon monta kertaa miettiny että miksi samanlaiset ihmiset ei löydä toisiaan? En siis tarkota että olet ap jotenkin outo vaan että mikä vetää puoleensa noin erilaisia ihmisiä? En minäkään kyllä jaksais ihan jatkuvaa tuommosta kiinnioloa ja höpöttelyä. Minä höpöttelen tuollalailla tyttärelleni, en kumppanille.
 
[QUOTE="nuuh";30286894]:D :D ei hitto. Mä kuolen nauruun täällä :D vai huijaatsää meitä? Ei voi olla tollasia olemassa!!! Laita paikkakunta ja tuntomerkit niin osaavat sitten vältellä pussy&hali-miestä :D[/QUOTE]

:LOL: Mä voin kuvitella kyllä tuon tilanteen mikä ap:llä on :D
 
niin, jos sä sen kaa haluat olla, ni teillä ois yhteisenä hommana saada tuon miehen pääkoppa kuntoon. johonki pariterapiaan juttelemaan asiasta. kerrot että rakastat, mutta tuon touhun on loputtava ja miehen on jotenkin saatava asiansa kuntoon pään sisällä niin, että ei tarvi koko ajan pelätä että toinen jättää (ellei nyt siis jo liika myöhästä).. eli oletko valmis tällaiseen? ja jos et, niin toivottavasti miehen tuleva mahdollinen puoliso on..
Äitinsä oli alkoholisti ja kuoli miehen ollessa nuori, joten sitä kautta ymmärrän kyllä, mistä tämä johtuu.

Mutta eihän tätä jaksa hullukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"huhu"
ARGGG....Mulla oli tollanen pääkaupunkiseudulla, kattellin vajaa 2 kk ja laitoin ukon menemään. Tossa ei mitään järkeä. Pitäähän aikuisella ihmisellä olla muutakin tekemistä kun kihnata ja kahlita toista. Kammoa kyttäämistä!
 
"hmh"
Läheisriippuvainen on se, joka jää epätyydyttävään ja itselle epäsopivaan suhteeseen eikä osaa ottaa asiaa edes puheeksi.

Minusta olisi sekä rehellistä että rakastavaa ja arvostavaa sanoa selkeästi, että ei, en halua nyhjätä kyljessä koko ajan, tarvitsen omaa aikaa ja tilaa ja tulen hulluksi tällaisesta nyhjäämisestä. Mutta ehkä olikin niin että aloittaja aluksi tykkäsi siitä? Miksi ei asiasta muka nyt voisi puhua? Pelkäätkö konflikteja ja oman tilan luomista, pelkäätkö hylätyksi tulemista kukaties?
 
"Sinttu"
Samantyyppinen mies oli minulla..ja kun en halunnut pussailla kyseli koko ajan että miksei. Seurasi joka paikkaan..loppuajasta yritti pakottaa minut hellyydenosoituksiin. Sairas se minusta oli ja onneksi sain lähdettyä siitä suhteesta jota kumminkin 19 vuotta kesti.
 

Yhteistyössä