Miten mielistelet miestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Piina"
  • Ensimmäinen viesti
"Piina"
[QUOTE="Helmi";30286958]Anteeksi, en ymmärrä kysymystä.

Mitä tää mielistely pitää sisällään?[/QUOTE]

Miten olet mieliksi miehelle? Aina sanotaan että naisten pitää mielistellä ja totella miehiä.
 
ihana vaimo
Mielistelen häntä sillä tavalla että jätän hänet eloon enkä tapa häntä, vaikka hän toistuvasti jättää vaatteitaan pitkin nurkkia.

Enkö mä olekin ihana vaimo?
 
Siis miten hemmottelen kultaani?

Mä leivon sille omenapiirakkaa juuri nyt. Ja ostin kopan olutta kaupasta. Ja sit se saa ison halauksen kunhan kotiutuu. Saunassa saatan vaikkapa suuhun silleen, kun oli kamalan kurja ja märkä päivä sillä ja taatusti vilu ja.....

Mitä milloinkin. :) Enkä siksi, että mun pitäisi vaan siksi kun haluan.
 
"titta"
[QUOTE="Piina";30287016]Miten olet mieliksi miehelle? Aina sanotaan että naisten pitää mielistellä ja totella miehiä.[/QUOTE]

Öh, aina sanotaan? Missä sanotaan ja kuka sanoo? En ole koskaan kuullut moisesta.
 
"nuuh"
Laitoin hälle just saunan päälle kun on aamukuudesta ollut töissä ulkona tuolla h e l e k u t i n kylmässä säässä :) ja kotiutuu kohta. Tein vielä lempiruokaa ja kaljatkin löytyy. Mä lähdenkin nyt ahertaa illaks ja saan varmaan luistella puolen yön jälkeen kotiin, iiikkk.
 
"Piian"
[QUOTE="titta";30287052]Öh, aina sanotaan? Missä sanotaan ja kuka sanoo? En ole koskaan kuullut moisesta.[/QUOTE]

Missä olet elänyt kaikki vuodet? 'Teen kaiken aina miehen mieliksi', palstalaiset.
 
Öh
En kyllä mielistele. Tai ehkä sen voi siihen laskea että teen ruokaa ja pyykkään kun ei toi apina osaa. Joskus ostan sille limupullon.
No, nyt tää kuulosti kun se olis mun lapseni eikä puoliso. :D
 

Yhteistyössä