KÄSITYÖHAASTE vol 3, aiheena SYKSY

Uuden haasteen aihe on siis syksy ja asian voi toteuttaa monella eri tapaa.

Säännöt:

1. Kaikki ovat tervetulleita mukaan, mutta äänestystä ajatellen osallistujalla tulisi olla rekisteröity nimimerkki. Mukaan voi tulla koska tahansa.

2. Kukin haaste kestää kerrallaan n. 2 viikkoa, jonka aikana haasteeseen osallistuva työ tulee toteuttaa.

3. Haasteeseen osallistuvien töiden tulee olla uusimmassa käsityöhaaste-ketjussa esillä äänestyspäivänä viimeistään kello 20. Kuvan saa kuitenkin laittaa esille heti työn valmistuttua, eli vaikka viikkoa etukäteen.

4. Äänestyksen pistää pystyyn se, kuka ehtii/jaksaa/viitsii. Jokaisen käsityöhaasteeseen osallistuvan tulisi kantaa oma kortensa kekoon asian tiimoilta. Äänestys pyritään avaamaan mahdollisimman pian kuvien "deadlinen" jälkeen.

5. Äänestysaikaa on 1 vrk. Tämän jälkeen selviää voittaja, jonka tulisi ilmoittaa uusi aihe viimeistään seuraavana päivänä. Aiheen toivotaan olevan sellainen, jonka tiimoilta haasteeseen pystyy osallistumaan niin kutojat, virkkaajat, ompelijat, kuin muutkin käsillä tekijät.

6. Edellisen haasteen voittaja avaa uuden aiheen päätettyään uuden käsityöhaasteketjun otsikoiden sen selkeästi siten, että muut haasteeseen osallistuvat löytävät sen helposti. Uuteen ketjuun johtava linkki olisi myös hyvä käydä lisäämässä edelliseen ketjuun, sekä jo päättyneen äänestyksen perään.
 
mä just tänään elin hetken haavemaailmassa; jos mulla vaan olis koti johon mentäisiin tuollaista puukujaa pitkin.. ja kartanon mailta löytyisi toki myös suuri puisto eksoottisia puita täynnä :p

..ja sitten ajattelin sitä nurmikonajoa ja poks! särkyi mun haaveeni :D
 
Ken guru
mä just tänään elin hetken haavemaailmassa; jos mulla vaan olis koti johon mentäisiin tuollaista puukujaa pitkin.. ja kartanon mailta löytyisi toki myös suuri puisto eksoottisia puita täynnä :p

..ja sitten ajattelin sitä nurmikonajoa ja poks! särkyi mun haaveeni :D
Vastaus: robottinurmikonleikkuri :D.

Haluaisin asua ruskasyksyn maisemassa!
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
mä just tänään elin hetken haavemaailmassa; jos mulla vaan olis koti johon mentäisiin tuollaista puukujaa pitkin.. ja kartanon mailta löytyisi toki myös suuri puisto eksoottisia puita täynnä :p

..ja sitten ajattelin sitä nurmikonajoa ja poks! särkyi mun haaveeni :D
No jos olis varaa kartanoon ja useisiin hehtaareihin niin ehkä sitte olis varaa palkata joku ajamaan se nurmikko, edes vaikka joku teini ajelemaan ajettavalla leikkurilla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mä yritän koittaa ehtiä tekemään tähän sukat syksyn väreillä, mutta ku ei tahdo aika riittää... :snotty: Pitääs kyllä eka tehdä yhdet tilatut sukat valmiiksi, mutta ku niin tekis jo mieli aloottaa syksysukkia. :D
 
Miten on
Alkuperäinen kirjoittaja mitä häh;30296732:
Kyllähän sileää neuletta säärystimet valmiista raitalangasta kutoo nopeasti. Kauanko sä kuvittelit, että siihen menis..?
No kyllä ne nopeasti valmistuu, mutta en mä ainakaan töitä tekevänä ihmisenä olisi ehtinyt saada vielä valmiiksi.
 
Liekkiö
Itseasiassa neuloin nuo tiistaina. Olen sairaslomalla niin ei työt rasita ja luppoaikaa on. Helppo neuloa telkkaria katsoessa ja lukiessa tuollainen aloittelijan malli.
En ole ylä-asteen jälkeen neulonut ja harjoittelin noilla kun haaveilen edelleen siitä tuubikaulahuivista itselleni. Jos tässä ostoisa lankaa aloittaisen sen tekemisen seuraavaksi.
 
no voi morjes nyt alkuun näitä "miten on onko neulottu kolmessa päivässä en minä töissäkäyvänä".

hienot säärystimet! itse meinaan tavoistani poiketen olla neulomatta ja testailen uutta ompelukonettani :vampire: oon jo loppusuoralla. vähän jännittää. nyt ihmiset, osallistumaan!
 

Yhteistyössä