Kumpi oikeassa: Kuivuuko litimärät converset yön aikana takan edessä?

  • Viestiketjun aloittaja Babyshop
  • Ensimmäinen viesti
Babyshop
Miehen mielestä pitäisi laittaa kuivaajaan, mutta mua ärsyttää ja jäkätin jo kun olivat laittaneet tytön yhden ainoan t-paidan pesukoneeseen huomista varten ja jättäneet muut likapyykit pyykkikoriin.

Mielestäni ehtivät hyvin kuivua yön aikana lämpimän takan edessä, puolesta vai vastaan?
 
"jmia"
Vastaan, Pitäis olla vähintään yhtä kosteat kuin pesukoneesta tulleet, ei litimärkä kuivu yössä. En sit tiedä onko meillä sama käsitys tuosta märästä, oma käsitys on että vedet lähes valuu kun kääntää ympäri :D
 
Ap.
Sitä en tiedä, mutta kastuvat monia muita paremmin.
Tarttis saada tietää kengän kosteuspitoisuus, takan tarkka lämpötila, kengän etäisyys takasta, huoneilman kosteustaso sekä montako tuntia "yön aikana" tarkoittaa. Näillä tiedoilla voisin antaa varman vastauksen.
Pahus. Kattokaas ku nyt on semmonen tilanne, että ois vähä pakko olla oikeassa :D. Toisaalta aamullahan ne voi vielä laittaa kuivaajaan jos siltä tuntuu, mua vaan ÄRSYTTÄÄ turha energian tuhlaus.

Sitä myös pohdin että menevätkö jotenkin ruttuiseksi, mutta eipä kangaskengät nyt varmaan sentään...
 
"Hmm"
Eivät kuivu kunnolla, hiukan voivat olla kuivahkot, mutta eivät siinä kunnossa, että jalkaan voisi laittaa.
parempi laittaa kuivaajaan, ellei teillä ole aamulla sitten rauhallisempi kiireetön aamu ja ne kengät ehtii olemaan aamulla kuivauksessa.
 
vieraas
Paljon Consseja pesseenä ja koneen linkousteho 1400, eivät kuivu lämpimässä khh:ssa yön aikana pesukonekuivat Conssit. Sisältä vielä aivan märät on vaikka olisi kuivunut 24h. Kaksi päivää vie, että ovat täysin kuivat sisältä. Ja puhun nyt varrellisista Consseista.
Vastaan, että eivät todellakaan kuivu aamuksi litimärät kengät vaikka olisikin takka vieressä.
 
vieraas
Pahus. Kattokaas ku nyt on semmonen tilanne, että ois vähä pakko olla oikeassa :D. Toisaalta aamullahan ne voi vielä laittaa kuivaajaan jos siltä tuntuu, mua vaan ÄRSYTTÄÄ turha energian tuhlaus.

Sitä myös pohdin että menevätkö jotenkin ruttuiseksi, mutta eipä kangaskengät nyt varmaan sentään...
Olet väärässä, karu totuus, mies on oikeassa.

Kuivaajassa se kangas kutistuu liikaa. Conssien tilalle pitää aamuksi kaivaa toiset kengät piste fi
 
Ap.
Olet väärässä, karu totuus, mies on oikeassa.

Kuivaajassa se kangas kutistuu liikaa. Conssien tilalle pitää aamuksi kaivaa toiset kengät piste fi
No perhana, inhottavaa ku käy näin! MINUN pitää olla oikeassa :D.

Conssien tilalle ei ole muita kenkiä, koska teinitytöstä kyse ja vetelee sitten vaikka märissä kengissä. Eikö kuivaajassakaan muka onnistu?
 
"vvvv"
Jos se takka on kuuma, ja kengät aivan auki ja lähellä takkaa, nii varmasti kuivuu, mutta voi kyllä todellakin kuivahtaa koko kenkä kurttuun...
Mut jos ne kuivahtaa kurttuun kuivurissa, nii sithän syy ei ainakaan ole sun.
 
vieraas
No perhana, inhottavaa ku käy näin! MINUN pitää olla oikeassa :D.

Conssien tilalle ei ole muita kenkiä, koska teinitytöstä kyse ja vetelee sitten vaikka märissä kengissä. Eikö kuivaajassakaan muka onnistu?
En laittaisi kuivaajaan koko ohjelman ajaksi vaan kuivaisin siellä enimmän veden pois ja sitten takan viereen.
Ja kun kangas on vielä kostea niin muotoile sitä ettei kutistu. Jos kuivaat loppuvedet kuivaajassa niin se kangas kutistuu.
 

Yhteistyössä