Haluatteko hyvän fiiliksen ja lisää energiaa, laihduttakaapa muutama kilo (jos tiputettavaa on)!

  • Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti
"jojo"
Mä oon aina ollut hoikka/normaalipainoinen. Raskauden myötä vyötärölle jäi kuitenki 10 kg ylimääräistä (bmi kuitenki vähän alle 25). Kesti lähes vuoden pudottaa kilot, mutta ai että olen ollut tyytyväinen! Haluan mennä vaatekauppaan ku vaatteet istuu päälle, huomaan saavani katseita vastakkaiselta sukupuolelta (vaikka en niitä niin tarvitsisikaan), olo on energinen ja kevyt, olen hyvällä tuulella, olen onnellinen.. Suosittelen kaikille! Huomaan monista täällä olevista kirjoituksista kuinka monilla on niin heikko itsetunto juuri liikakilojen takia. Ei kannata käyttää elämää sellaiseen! Mikä parantaakaan ulkonäköä enemmän kuin hoikistuminen, ei mikään! Sitten käynti kampaajalla, nätit vaatteet ja vähän meikkiä ja olo on mitä upein! Tsemppiä kaikille laihduttajille, helppoa se ei ole, mutta todellakin kannattaa! Ja hoikahkonakaan ei tarvitse kieltäytyä herkuista, itse herkuttelen kaikki viikonloput, mutta arkisin yritän syödä kevyemmin, se toimii ainakin mulla. En toki ole mikään langan laiha (170 cm ja 61-63 kg), mutta tyytyväinen itseeni tämän painoisena.
 
aaaapeee
Joo, matkustelu on myös mun elämän suola ja mikäs sen mukavampaa ku voi tyytyväisenä olla hihattomassa topissa ilman et harmittelee kokoajan mielessään löllöjä allejaan. Joo, en mä missään mallin mitoissa todellakaan oo, mutta tärkeintä onkin et itsestä tuntuu oma paino ja olemus ok:lta :).
 
aaaaapeee
No oho, onpas hieno saavutus toi -14 kg :)!!!! Itellä taas on tullu 2 kg lisää, mut sitä on ihan ilo lähteä pudottamaan ku tietää et kyse on vaan parista kilosta. Mut heti huomaa tän pari kiloakin olossa, olo on ärsyttävän turvonnu..
 

Yhteistyössä