Hrrrr, prkl! *tunkee lisää puita takkaan*

Eikä kyllä oo yhtään ihanaa!

Mä tossa vielä yritin nukkua ja kuulin kun hiiret tunkevat sisätiloihin. Vintillä ropisi jo ainakin. Ja sit torkahdin ja heräsin kamalaan painajaiseen, luullen että keittiössä on joku ja sekin on vaan niitten hiirten meluaimsen vika!

Niin, ja talven! Kun muutenhan ne pysyisivät iloisina metsässä ja pellolla.

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30289091:
Ihanaa kun saa kesän tehdä pilkkeitä ja sitten niitä saa talven nautiskellen polttaa. Talvi on syksyn lisäksi parasta aikaa.
Syksy on ihana! Ja talvi on ihana silloin kun on juuri saanut takkaan kunnon tulen mikä lämmittää. Mut sit kun se hiipuu ja vilu alkaa vaivata niin... sitä vaan odottaa kesää ja lämmintä.
 
vieras..
Syksy on ihana! Ja talvi on ihana silloin kun on juuri saanut takkaan kunnon tulen mikä lämmittää. Mut sit kun se hiipuu ja vilu alkaa vaivata niin... sitä vaan odottaa kesää ja lämmintä.
Millanen takka ja talo teillä oikein on. Kyllä meillä tuo takka pitää lämmön pari kolme päivää näillä keleillä jos kunnolla lämmittää. Mieluummin lämmitän kuitenkin vähän vähemmän ja joka päivä.
On meillä sähkölämmitys lisäksi mut se otetaan avuksi vasta kun alkaa olla se -30 pakkasta.
 
Millanen takka ja talo teillä oikein on. Kyllä meillä tuo takka pitää lämmön pari kolme päivää näillä keleillä jos kunnolla lämmittää. Mieluummin lämmitän kuitenkin vähän vähemmän ja joka päivä.
On meillä sähkölämmitys lisäksi mut se otetaan avuksi vasta kun alkaa olla se -30 pakkasta.
Avotakka. Ja kun tää on vuokrakämppä, ei sille voi edes tehdä mitään. Tai kai voisi, mutta parin talven takia ei kannata maksaa yli tonnin remppaa... Luukut kyllä hankitaan siihen täksi talveksi!
 
inhoan talvea
Onneksi täällä ei vielä ollut pakkasia. Olin eilen kuumeessa sängyn pohjalla, enkä jaksanut kiikutta kukkia turvaan varastoon. Miljoonakellot ja pelakuut näyttävät edelleen hyvävointisilta, vaikka yöllä on lämpöä ollut vain 3 astetta.
 
"Sirkkeli"
Mä vedin totutusti collegehupparin topin päälle, ja olin lähdössä koiraa ulkoiluttamaan. Sitten katoin lämpömittaria, ja näytti vain 4 astetta. Huppari pois, ja tilalle fleecevuorillinen ulkoilutakki. Stana, että jäätyi silti. Koska en tajunnut hanskoja ottaa :O

Kotona sitten on muuten vaan kädet ja jalat jääkylminä. Ja pitää käydä suihkussa lämmittelemässä. Ei ole takkaa millä lämmittää, ja pattereita ei näköjään saa vielä täysille. Kiitos VVO :(
 
[QUOTE="Sirkkeli";30289914]Mä vedin totutusti collegehupparin topin päälle, ja olin lähdössä koiraa ulkoiluttamaan. Sitten katoin lämpömittaria, ja näytti vain 4 astetta. Huppari pois, ja tilalle fleecevuorillinen ulkoilutakki. Stana, että jäätyi silti. Koska en tajunnut hanskoja ottaa :O

Kotona sitten on muuten vaan kädet ja jalat jääkylminä. Ja pitää käydä suihkussa lämmittelemässä. Ei ole takkaa millä lämmittää, ja pattereita ei näköjään saa vielä täysille. Kiitos VVO :([/QUOTE]

Tuo se vasta kurja olisikin. Siis se, ettei voisi edes yrittää lämmittää lisää...
 
"jmia"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30289091:
Ihanaa kun saa kesän tehdä pilkkeitä ja sitten niitä saa talven nautiskellen polttaa. Talvi on syksyn lisäksi parasta aikaa.
tosi kiva isossa talossa jossa painovoimanen ilmanvaihto.. Pakkasilla lämmittää 5 uunia ja puuhellan, niin seuraavana aamuna 16 astetta alakerrassa.. Tosi ihania pilkkeitä kun ne tympii jo ennen kunnon pakkasia :D
 
Mä lähdin kans ilman hanskoja vaunulenkille, tyttö sentään oli puettu vähän paremmin kuin äitinsä :whistle: olin varmasti kaupungin tyylikkäin näky vaunuista löytynyt pukluharso (puhdas!) kiedottuna aisan ja sormien ympäri :D

Kyl mulle sopis vähän lämpimämpi syksy...
 

Yhteistyössä