Onko teillä ollut luteita???

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras123"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras123"
Minä olen epäillyt luteita jo jonkun aikaa. Havahduin yks päivä, että olen jo kesän alusta teippaillut sänkyä ja minua on purtu. Lapsen sängystä teippaamalla olen saanut jotain ötököitä teippiin. Miehen moottorisängyn alla on mustia pilkkuja.

Myrkyttäjä tulee tällä viikolla, onneksi! Mutta: mies on niin jääräpää ettei hänen mielestä meidän moottorisängyissä ole mitään vikaa, kun häntä ei ole purtu.

Itse hävitän sängyt ja ostan pumpattavat sängyt myrkytyksen ajaksi koko perheelle sanoo mies mitä vaan. Luulisi haluavan ongelman katoavan. Naureskelee vaan mulle, kun joka yö teippaan sänkyä ja nukun yöt huonosti. Miten teillä on päästä luteista eroon? Oletteko hävittäneet kaikki huonekalut? Ja myrkyttikö se huonekalutkin vai vaan jalkalistat? Mulle puhui jalkalistojen ja mattojen myrkyttämisestä.
 
vierass
Hanki joku osaavampi firma paikalle. Kuulostaa, ettei kyseinen ihminen osaa yhtaan mitaan. Tama on sitten vissiin tulevaisuuden kauhukuva. Teippaillaan itse sangyn jalkoja, valtellaan asiaa ja kutsutaan joku myohassa sumuttelemaan puolihuolimattomasti jotakin nurkkiin ja koko talo tuhoutuu. Ryhdistaytykaa. Kyseessa erittain vakava asia.
 
vierass
Luteet asuvat muuten sangyssa ja vaikka kirjojen valissa ja ihan missa vaan. Kaikki tavarat tulee kasitella ja pistaa todella tiiviisiin muovilaatikoihin kunnes ongelma on ohi ja iso osa tavarasta ja vaatteista kannattaa havittaa, niin ettei ongelma levia. Listat tulisi kunnollisessa havityksessa jopa repia irti. Mitaan puolihuolimattomia havityksia ei pida tehda, koska siirtavat ongelman vaan syvemmalle. On keinoja selvittaa onko todella kyseessa luteet ennen kuin aletaan pistamaan roskiin tavaraa ja aletaan toimenpiteisiin.
 

Yhteistyössä