Mirena, tuo vehje helvetistä. Samanlaisia kokemuksia kenelläkään?

  • Viestiketjun aloittaja hermot meni
  • Ensimmäinen viesti
hermot meni
Vuoden ollut ja ensimmäiset pari kk meni ihan hyvin, mutta sitten alkoi ihmeelliset valkovuodot, keltaista vuotoa ja paljon. Kokoajan olen ravannut lääkärissä ja labrassa, milloin on tulehdus ja milloin on vuotoa mutta ei ole tulehdusta. Side housuissa koko vuoden.
Naama ja kaula tullut täyteen kipeitä finnejä, joka päivä tulee uusia.

No nyt se vuoto on muuttunut vähän sinapinkeltaiseksi, eikun taas lääkäriin. Tällä kertaa otettiin myös papa. Välillä vähän myös verensekaista vuotoa. Oikein holahtaa tätä ihme valkovuotoa/verensekaista vuotoa housuihin.

No nyt meni lopullisesti hermot ja varasin ajan että otetaan koko kapistus pois. Papan tulosta odottelen yhä. Viime labroissa ei mitään poikkeavaa.
 
"a.p"
ja tähän väliin sitten pieni kevennyt. Olin googlettamassa sinapinkeltaista valkovuotoa ja face oli siinä auki. Selaimen yläreunaan aloin kirjoittamaan ja painoin vain entteriä kunnes huomasin että eihän sinne mitään tekstiä tulekkaan, hiiren painallus ei ollutkaan ottanut ja teksti oli mennyt faceen

:D

onneksi ei ollut ottanut sitä entterin painallusta vaan oli vain pompannut seuraavalle riville, vähän olis ollut noloa facessa sellainen päivitys
 
HippuTAR
Mä tiedän neljä jotka on mirenan ottanu. Yhdelle sopi oikein hyvin, kolmelle ei ollenkaan. Noilla kolmella on ollu oireita mm. ympäriinsä finnejä, jatkuvia vuotoja, paha kohtutulehdus...
 

Yhteistyössä