Miksi homot niin itsekkäitä?

  • Viestiketjun aloittaja ssury
  • Ensimmäinen viesti
ssury
Mikään muu porukka ei ole jatkuvasti huutamassa omien oikeuksiensa puolesta kuin homot. Sen itsekkäämpää väkeä ei olekaan. Aina vaan MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ... Ajattelisivat välillä muitakin ihmisiä.
 
Kaikki ihmiset ovat omien oikeuksiensa perään. Homoilla nyt vaan sattuvat nuo oikeudet olemaan valitettavasti oleellisesti heikommat kuin monella muulla.

Ps. tunnen varsin monta homoa ja itsekäs ei todellakaan ole yleissana, jolla heitä kuvailisin. Ihan kuin kaikki ihmiset olisivat samanlaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
???????
[QUOTE="hmm";30290597]Poistetaan sinulta itsestäänselviä perusoikeuksia ja katsotaan tuleeko sinustakin itsekäs ja omista oikeuksista tietoinen.[/QUOTE]

Mikä oikeus homoilta puuttuu? Muslimimaissa ne toki tapetaan, mutta täällä Suomessa? Samoihin asioihinhan niillä on oikeudet kuin heteroillakin.
 
"hmm"
Mikä oikeus homoilta puuttuu? Muslimimaissa ne toki tapetaan, mutta täällä Suomessa? Samoihin asioihinhan niillä on oikeudet kuin heteroillakin.
Avioliitto, adoptio? On se perkele kun maistraatissakaan ei naimisiin pääse, vaikka tällainen pesunkestävä vapaaetoisesti lapseton kyllä pääsee mukaan tähän "perheen petustus-instituutioon" ja yh:na kyllä saa adoptoida, mutta homoparina ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
"homo"
Minä en halua avioliittoon, lapsia en ottaisi vaivoikseni vaikka maksettaisiin. Mutta olisi kiva kun joskus sanottaisiin että tuo tyyppi soittaa helvetin hyvin kitaraa, tai tuo puhuu seitsemää eri kieltä, tai tuo laittaa taivaallisen hyvää lasagnea, tai edes että tuo ihminen on astmaatikko. Ei. Tuo tyyppi on homo. Ei mitään muuta. Vain homo.
 
honpeli
Minä oon ajanu tasan sen verran oikeuksiani, että allekirjoitin sen kansalaisaloitteen siitä tasa-arvoista avioliittolaista. Muuten en oo tehny yhtään mitään, en oo itsekäs. :)
 
"PAX"
[QUOTE="homo";30290783]Minä en halua avioliittoon, lapsia en ottaisi vaivoikseni vaikka maksettaisiin. Mutta olisi kiva kun joskus sanottaisiin että tuo tyyppi soittaa helvetin hyvin kitaraa, tai tuo puhuu seitsemää eri kieltä, tai tuo laittaa taivaallisen hyvää lasagnea, tai edes että tuo ihminen on astmaatikko. Ei. Tuo tyyppi on homo. Ei mitään muuta. Vain homo.[/QUOTE]

Tavallisessa arjessa se eriarvoisuus juuri näkyy. Tuli mitä lakeja tahansa, ei ne estä syrjintää. Koska meidät aletaan nähdä ihmisinä, yksilöinä, suuntautumisesta välittämättä? Olisi jo aika. Homo ei kelpaa edes verenluovuttajaksi vaikka ei olisi seksiä ikinä harrastanutkaan. Koska on homo. Sairasta. No pidän vereni mieluummin itse. Kiitos.
 
?????
[QUOTE="PAX";30290959]Tavallisessa arjessa se eriarvoisuus juuri näkyy. Tuli mitä lakeja tahansa, ei ne estä syrjintää. Koska meidät aletaan nähdä ihmisinä, yksilöinä, suuntautumisesta välittämättä? Olisi jo aika. Homo ei kelpaa edes verenluovuttajaksi vaikka ei olisi seksiä ikinä harrastanutkaan. Koska on homo. Sairasta. No pidän vereni mieluummin itse. Kiitos.[/QUOTE]

Kannattaisiko lopettaa se homoutensa hehkuttaminen niin sen jälkeen kukaan ei kiinnittäisi teidän homohommiinne mitään huomiota? Vai sekö se ongelma just on kun ei saa huomiota?
 
samatoikeudet
[QUOTE="hmm";30290697]Avioliitto, adoptio? On se perkele kun maistraatissakaan ei naimisiin pääse, vaikka tällainen pesunkestävä vapaaetoisesti lapseton kyllä pääsee mukaan tähän "perheen petustus-instituutioon" ja yh:na kyllä saa adoptoida, mutta homoparina ei.[/QUOTE]

Jos mies menee naimisiin naisen kanssa, niin eihän siinä kysytä onko homo vai ei.
 
"PAX"
Kannattaisiko lopettaa se homoutensa hehkuttaminen niin sen jälkeen kukaan ei kiinnittäisi teidän homohommiinne mitään huomiota? Vai sekö se ongelma just on kun ei saa huomiota?
En ole hehkutellut. Maine kiirii edellä kun kamut ei osaa pitää suutaan kiinni. Työpaikkakin on jäänyt saamatta. Huomio on viimeinen asia maailmassa mitä kaipaan. Paitsi joltain söpöltä homppelilta.
 
"homo"
[QUOTE="PAX";30291025]En ole hehkutellut. Maine kiirii edellä kun kamut ei osaa pitää suutaan kiinni. Työpaikkakin on jäänyt saamatta. Huomio on viimeinen asia maailmassa mitä kaipaan. Paitsi joltain söpöltä homppelilta.[/QUOTE]

Tavataanko? ;)
 

Yhteistyössä