Miesten ketju!!! (Naisilta pääsy kielletty)

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30290876:
Näinhän se menee : /
Edes osan sais pysymään poissa, niin olisin tyytyväinen =)
Mitä sulle kuuluu?
Olisit sitten laittanut otsikoksi jotain autonkorjaukseen tai tietokoneisiin liittyvää tms. Varmasti olis kaikki miehet tullut kurkkaan, ja naisista vain ne, jotka ilmeisesti olis ansainnutkin päästä tähän ketjuun :xmas:

Mitäs tässä, oon kipeenä enkä saa kuulemma tehdä mitään, niin oon sit palstalla. Mitäs sulle?
 
Vähän kipeenä täälläkin, mutta se ei lannista =)
Meni ruuat pitkin lattioita, se harmittaa : /
Pitää alkaa kohta kokkailee taas ku muksut nukahtaa :p

Olisit sitten laittanut otsikoksi jotain autonkorjaukseen tai tietokoneisiin liittyvää tms. Varmasti olis kaikki miehet tullut kurkkaan, ja naisista vain ne, jotka ilmeisesti olis ansainnutkin päästä tähän ketjuun :xmas:

Mitäs tässä, oon kipeenä enkä saa kuulemma tehdä mitään, niin oon sit palstalla. Mitäs sulle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30290931:
Vähän kipeenä täälläkin, mutta se ei lannista =)
Meni ruuat pitkin lattioita, se harmittaa : /
Pitää alkaa kohta kokkailee taas ku muksut nukahtaa :p
Ei lannistanut muakaan silloin kolme viikkoa sitten, kun olin ensin kipeenä :D. Ja nyt sit kärvistellään jälkitaudissa :ashamed:
 
m1es
[QUOTE="hmm";30290981]Jos haluaisi minimoida naisten osuuden, voisi tosiaan kysellä otsikossa vaikkapa auton iskunvaimentimista tai vektorikentän pyörteettömyydestä. Jos haluaa mies1:n paikalle voisi otsikoida vaikkapa: "Naisten emansipaatio 1960-luvulla ja sen seuraukset."[/QUOTE]

Hakusanalla iskunavaimennin = shock absorber löytyy kuitenkin esim. tämä:

 
monologiketju
[QUOTE="hmm";30290981]Jos haluaa mies1:n paikalle voisi otsikoida vaikkapa: "Naisten emansipaatio 1960-luvulla ja sen seuraukset."[/QUOTE]

Tarkennus: Jos haluaa paikalle VAIN mies1:n
 

Yhteistyössä