Lahja 40v miehelle? Ehdotuksia tulemaan :)

  • Viestiketjun aloittaja "vierastus"
  • Ensimmäinen viesti
"vierastus"
Kuumailmapallolento kävi itselläni mielessä, mutta ne onkin ilmeisesti jotain ryhmälentoja, onko sellainen sitten mukavaa kun en itse uskalla seuraksi lähteä.
Tai laskuvarjohyppy :D

Saa maksaa 500 euroa
 
nooh
vikonloppureissu lontooseen tai johki saksaan esim. jokin mistä ukkos tykkää.
Ainakin oma ukko toivo jotain tekemistä ei roinaa oli pyyntö. Vein hänet 4:ksi päiväksi laskettelemaan.
 
"a.p"
No jotain sellaista itsekkin haluaisin antaa mitä ei miehelle itselleen tulisi mieleen ostaa. Jos hän jotain roinaa haluaisi niin omalla rahalla saisi kyllä ostettua ihan itsekkin.

Reissu Lontooseen tms olisi mukava, mutta käyttörahaakin pitäisi olla mukana ja 500 ei oikein taida riittää. Ja lahjan pitäisi olla miehelle, ei meille molemmille :)
 
nooh
[QUOTE="a.p";30290872]No jotain sellaista itsekkin haluaisin antaa mitä ei miehelle itselleen tulisi mieleen ostaa. Jos hän jotain roinaa haluaisi niin omalla rahalla saisi kyllä ostettua ihan itsekkin.

Reissu Lontooseen tms olisi mukava, mutta käyttörahaakin pitäisi olla mukana ja 500 ei oikein taida riittää. Ja lahjan pitäisi olla miehelle, ei meille molemmille :)[/QUOTE]

Joo munkin lahja oli miehelle, en itse laskettele. =) Olin muuten vaan mukana. After skiissä kului hyvin aika :9 No jo tuli siellä muutakin tehyä.
 
vieras..
Meillä mies täyttää vuoden päästä sen 40v. Benji hyppyä miettiny mutta en tiiä missä niitä järjestetään. Sanoin jo miehelle että jos olisin rikas kustantaisin hänet jäämerelle johonkin kalastus retkelle.
Suurin ongelma on se että miehen synttärit on joulun ja uuden vuoden välissä. Todella hankala aika järjestää yhtään mitään.
Toki oon miettiny että jos ens kesälle järjestää jonkin tuollaisen extreme kokemuksen.

Meillä mies ei arvostais yhtään mitään hotellilomaa. Et jos johonkin niin luontoon.
 
ElämysTiina
Elämyksiä löytyy ainakin tuolta ElämysLahjojen nettisivuilta. Muistaakseni siellä oli myös kalastusvaihtoehtoja, mutta myös elämyksiä ulkomailla. Itse ajattelin valaiden katselua Islannissa (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/valaiden-katselumatka-kahdelle-islannissa) tai mun äijä tykkäis myös karhujen katselusta (http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/karhuyoe-martinselkosessa). Moottorikelkkasafarikin olisi mahdollista talvella :)
 

Yhteistyössä