Kokemuksia Kappahlin toppapuvuista?

  • Viestiketjun aloittaja Haalaria
  • Ensimmäinen viesti
Meidän vilkkaalla tytöllä ne on kestäneet tosi hyvin. Olen tykännyt, koska ne ovat jotenkin pirteitä ja myöskin hinta-laatusuhteeltaan sopivia.
 
Vierras
Meillä on yksi ja minusta se on kauhean jäykkä kalliimpiin haalareihin verrattuna, ainakin parivuotiaan vaikeahko liikkua tuossa. samoin kapea eli jos alle laittaa paljon vaatetta niin on sitten entistä tönkömpi. Kaula-aukko on niin tiukka ettei vetskaria voi vetää ylös asti. En tykännyt siis, mutta kahdella lapsella se on ollu käytössä ja on vielä kellarissa josko käytän sitä vielä tuolla kolmannellakin. Ei siis mikään täysi susi kuitenkaan, lämmin, kestävä ja pitää vettä.
 
"Ninni"
Me ollaan oltu kovin tyytyväisiä! Eka haalari hankittiin viime syksynä ja meistä se on paljon paremman näköinen ku kalliimmat haalarit! Hyvin kesti talven ja käytetään vielä ens talvenakin. Hyvät heijastimet, kosteudenpito (muistaakseni paljon parempi luku ku monissa kalliimmissa) yms.yms.
 
Zippis
[QUOTE="jepp";30291443]Maksaa kymppiä vähemmän kuin reima. Laadusta ei voi puhua samana päivänä. Kamalan kovia ja jäykkiä. Ja rumia...[/QUOTE]

No on ne nyt ainakin sata kertaa paremman näköisiä ku Reimat. Ehkäpä Reimakin on tässä viimeisimmässä mallistossa hieman petrannut tuota visuaalista puolta, mutta ovat kyllä olleet niin susirumia..

Ja itse kysymykseen. Olen tykännyt. Hintalaatu kohdallaan ja pirteän värisiä ja ainakin meidän lapsille sopivan mallisia. Ja useinhan Kappahlista saa sen -25% alea vaatteista.
 
Alkuper.
No on ne nyt ainakin sata kertaa paremman näköisiä ku Reimat. Ehkäpä Reimakin on tässä viimeisimmässä mallistossa hieman petrannut tuota visuaalista puolta, mutta ovat kyllä olleet niin susirumia..

Ja itse kysymykseen. Olen tykännyt. Hintalaatu kohdallaan ja pirteän värisiä ja ainakin meidän lapsille sopivan mallisia. Ja useinhan Kappahlista saa sen -25% alea vaatteista.
No nyt juurikin ois tuo kuponki käytössä. Hintaa haalarille jäis alle 70€. Eipä paljon reimaa tuolla hinnalla saa. Ja minunkin silmää miellyttää enemmän tuo kapphalin puku. Materiaalin kestävyyttä ja puvun toimivuutta vaan mietin.
 
Zippis
No nyt juurikin ois tuo kuponki käytössä. Hintaa haalarille jäis alle 70€. Eipä paljon reimaa tuolla hinnalla saa. Ja minunkin silmää miellyttää enemmän tuo kapphalin puku. Materiaalin kestävyyttä ja puvun toimivuutta vaan mietin.
Voi on kyllä hyvin kestänyt, jopa meidän 5v. rymyävän pojan päällä :) ja niin, että haalarit ovat siirtyneet vielä pikkusiskollekin.
 
vvieras.
Meillä kuusivuotias olisi tykännyt väristä ja mallista, mutta kangas kuulemma rapisi liikaa ja oli liian paksu ja tönkkö yllä. Käyttömukavuus on kuitenkin meillä ykkösprioriteetti joten ostamatta jäi. Tuntuu muutenkin olevan hankalaa löytää kivan notkeita, ohuita mutta lämpimiä talvivaatteita vähän vanhemmalle lapselle joka kuitenkin on ehkä yhtä kokoa ikäluokkaansa pienempi vielä.
 
Liekkiö
[QUOTE="vieras1";30292091]Tää oli paras. Mennään kaikki aikakoneella viime kevääseen ja ostetaan lapsille haalarit :D[/QUOTE]Entä jos ei halua mitään helvetin tirppakuosia? Onx sitten pakko?
 

Yhteistyössä