Voinko saada abortin vaimolle ilman että saa tietää?

  • Viestiketjun aloittaja Hätäilevä aviomies
  • Ensimmäinen viesti
Hätäilevä aviomies
Vaimo hinkuaa lasta, itse en ja olen sen selvästi ilmaissut. Ehkäisynä on ollut kierukka, en tiedä onko käynyt poistamassa sen mutta nyt on raskaana.. Ei kertonut miten pitkällä raskaus on mutta ei ainakaan näy vielä mitenkään.
 
vieraas
Hae apteekista aborttipillerit. Ne on tosi pieniä ja huomaamattomia. Laitat vaikka jäätelön joukkoon tms. Ei vaimo huomaa mitään. Sitten huomaa, kun sikiö pullahtaa ulos vessanpytyllä tms. Tosi helppo ja nopea kotiabortti.
 
"Vieras123"
Eikö teillä rehellisyys/luottamus puolli ole kunnossa jos tällaista tapahtuu ilman MOLEMPIEN tahtoa... Kannattaisi puhua ennen kuin teet mitään hätiköityä. Ajatteleppa jos tekosi joskus paljastuisikin...
 
ikoo
Kokeile tehdä abortti vaateripustinen koukulla, silloin kun vaimo nukkuu. Itse en ole kokeillut menetelmää, mutta inttikaveri kertoi, että hän on onnistunut tuossa. Eli siis henkariabortti.
 
joo, ja voi ton henkarijutun tehä ihan vaimon hereilläollessa. joko feikkaat, että se on jotain uutta eroottista esileikkiä, tai paat Oprahin pyörimään, ni se ei kiinnitä mitään huomiota sun tekemisiin!
 

Yhteistyössä