milloinkohan naiset oppivat läksyn: miestä ei saa uskolliseksi lapsella

  • Viestiketjun aloittaja "theman"
  • Ensimmäinen viesti
"theman"
ei sidottua suhteeseen. pettäminen vaan jatkuu eikä tuleva isä halua lasta.

tällaisen ilmiön olen huomannut. suhteen alussa teen selväksi etten halua lapsia, irtosuhteita en harrasta.
 
"theman"
[QUOTE="ccc";30309256]Jaa enpä ole pettänyt yhtäkään naista. En ennen lapsia enkä lasten jälkeen. Vaikka sun ukot pettää aina ei sitä kaikki tee[/QUOTE]

Ole mies, mutta useat naiset ovat sanoneet että käyttävät tuota keinoa miehen kiinnipitämiseksi. En minä petä mutta aika pian juoksen karkuun enkä palaa.
 
"harmaa"
[QUOTE="theman";30309316]Ole mies, mutta useat naiset ovat sanoneet että käyttävät tuota keinoa miehen kiinnipitämiseksi. En minä petä mutta aika pian juoksen karkuun enkä palaa.[/QUOTE]

Sä taidat liikkua hieman arveluttavassa seurassa. Mä olen nainen, mun kavereissa on naisia (vähemmistö mutta kuitenkin). Kenenkään en ole kuullut noin sanovan enkä nähnyt noin tekevän. Onneksi. Tyhmää se olisikin.
 
järki päässä
[QUOTE="theman";30309316]Ole mies, mutta useat naiset ovat sanoneet että käyttävät tuota keinoa miehen kiinnipitämiseksi. En minä petä mutta aika pian juoksen karkuun enkä palaa.[/QUOTE]

Omituisia tuttavia sinulla. Kukaan täysjärkinen nainen ei halua sitoa itseään lapseen useaksi vuodeksi, varsinkaan, jos tietää, ettei mies ole hankkeessa mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Taitaa vakka valita kantensa näissä tapauksissa.

Ei nimittäin arvonsa tuntevat ja fiksut naiset edes mieti mitään tuollaista, että kuinka SAADA mies jotenkin esim. suhteeseen, uskolliseksi tmv.
Epätoivoisten ja epävarmojen kynnysmattojen touhulta kuulostaa - ja heidänlaistensa kanssa vehtaavat miehet ovat yleensä älyllisesti samaa "tasoa".
 
  • Tykkää
Reactions: Taevahan Tosi
Mikä sitten pettämistä kellekin sitten on. Melkein jokainen mies "pettää" flirttailemalla ja fantasioimalla myös toisista naisista, ja hakeutumalla kauniiden seuraan. Oikeesti moni kokee tuon pettämisenä, ite oon sen verran kyyninen että en usko niihin ketkä muuta väittää. Lapsi kyllä jonkin verran hidastaa varmaan?!
 
Mikä sitten pettämistä kellekin sitten on. Melkein jokainen mies "pettää" flirttailemalla ja fantasioimalla myös toisista naisista, ja hakeutumalla kauniiden seuraan. Oikeesti moni kokee tuon pettämisenä, ite oon sen verran kyyninen että en usko niihin ketkä muuta väittää. Lapsi kyllä jonkin verran hidastaa varmaan?!
Miten se lapsi mitään muuttaa? Jos et ole sitoutunut parisuhteeseen niin siinä ei sitten kyllä auta yhtään mikään mun mielestä.

Mä tiedän että mies ihastelee toisten parhaita puolia mutta ei se nyt sentään pettämistä ole. Kyllä mäkin voin ihastella ihan heterona toisen naisenkin kroppaa. Silmälaputhan tommosessa suhteessa molemmat tarttee, jos kaikki on pettämistä.
 
Miten se lapsi mitään muuttaa? Jos et ole sitoutunut parisuhteeseen niin siinä ei sitten kyllä auta yhtään mikään mun mielestä.

Mä tiedän että mies ihastelee toisten parhaita puolia mutta ei se nyt sentään pettämistä ole. Kyllä mäkin voin ihastella ihan heterona toisen naisenkin kroppaa. Silmälaputhan tommosessa suhteessa molemmat tarttee, jos kaikki on pettämistä.
Pahalta se silti tuntuu. En tiedä mutta kuvittelisin, että myös isä kokee olevansa "velkaa" lapselleen ehjän perheen ainakin alkuvaiheessa eikä ole heti juoksemassa vieraisiin.
 
"Rea"
No eipä se vahinko suhdetta yhtään vakaammaksi tee: miksi edes olla suhteessa jossa ei voi luottaa toiseen?

Kannattaa puhua asiat suhteen alussa selviksi ja vastuuttaa molemmat ehkäisystä. Sterilisaatio on paras vaihtoehto jos ei lapsia tahdo.
 
hdsa
Minä sain mieheni napattua ja hyvällä menestyksellä olen pitänytkin, lapsettomuudella. Saisi kyllä käydä vieraissakin jos haluaisi, nyt kun ei ole enää jälkeläisten pelkoakaan, mutta eipä halua.
 

Yhteistyössä