En kehtaa pestä alusvaatteita miehen luona

  • Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti
"Krista"
TÄMÄ EI OLE PROVO. Olen uskossa.

Miten te pesette omat alkkarinne? Yhdessä vai erikseen miehen kanssa samassa koneessa? Hävettää niin pestä ja alkkareiden kuivumaan ripustaminenkin ahdistaa. En halua miehen näkevän millaisia alusvaatteita käytän.
 
[QUOTE="Krista";30309361]Äitikin kotona pesi omat erikseen ja isä omansa. Pyykkikoneessa ei ollut läpinäkyvää luukkua. Poikaystäväni ei ole nähnyt minua puolialasti..en ole edes nukkunut hänen luona.[/QUOTE]

Et ole yötä edes ollut mutta viet likaiset alusvaatteet sinne pesuun?
 
vieras äiti
No meillä pestään kaikkien pikkupöksyt ja kalsarit samassa koneessa, ripustetaan samalle pyykkinarulle ja mikä pahinta talon yhteiseen kuivaushuoneeseen (ei nyt eturiville nähtäväksi, mut...) ja meillä myös mies ripustelee mun alkkareita/rintsikoita kuivumaan ja minä hänen kalsareitaan.

Sori mut en ymmärrä mikä täs on ongelma...
 
vierass
Meillä on kuivausteline keittiössä, kun ei muualle mahdu :D jo alkuaikoina, kun etäsuhteessa eleltiin, pestiin pyykkiä toistemme luona.

Taitaa poikaystäväsi joko pitää sua iljettävänä, kun et pese alusvaatteitasi, tai kamalana rietastelijana, kun et käytä (mistä se voi tietää kunpi pitää paikkansa). Rohkeesti vaan, ne on vaan vaatteita.
 
vierass
Elä hätäile, eiköhän muillakin ole noita ongelmia. Itse en asiaa edes ajatellut, ennen kuin tuli puhetta nykyisen miesystäväni kanssa....
Hänellä kuivausrumpu ja kielsin sinne laittamasta pitsipöksyjäni, neulepaitoja yms siellä nopeasti pilaantuvaa. Kiltisti sitten ripusteli alkkarit ja rintsikat narulle. Tätä tehdessään tuumasi tekevänsä sitä ensimmäistä kertaa, mutta ei kuulemma haitannut ollenkaan. Asunut aiemmin kahden naisen kanssa, pidemmät suhteet molemmat. Eikä kertaakaan nähnyt alusvaatteita pesettävän... pari kertaa naisen pyynnöstä pessyt pyykit, niin silloinkin alkkarit oli kuulemma piilotettu housujen taskuun....
Noh kukin tyylillään. Mutta elämän helpottamiseksi, mä en kyl jaksais alkaa piilottelee alusvaateitani, kyllähän ne nyt päällä lienee kuitenkin näkee.
 
Kaikesta sitä saakin ongelman aikaan...Miehen luona pesin sillon jo seurusteluaikaan ja tullu mieleenkää hävetä. Tottahan se ties että akat käyttää alusvaatteita eikä kummankaan kodissa moista aikanaan hävetty.
 

Yhteistyössä