Miehen piereskely ärsyttää!

  • Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"ärsyyntynyt"
Mitä tekisin? Mieheni piereskelee monta kertaa päivässä erittäin pahan hajuisia pieruja. En kestä sitä hajua ja ääntä. Nukkuminen on käynyt hankalaksi samassa huoneessa pahan hajun vuoksi. Olen sanonut siitä erittäin monesti, mutta sen lopettaminen tai esim. vessaan meneminen ja siellä pireskeleminen vaikuttaa ylivoimaiselta :( . Mikä avuksi???? (En halua erota tällaisen asian vuoksi)
 
"ärsyyntynyt"
No siis varmaan 10-20 kertaa päivässä ja vielä samaan suuntaan missä istun...pääni tulee aika helposti kipeäksi, eikä ole kovin mukavaa olla...Meidän asuntomme on kunnon kaasukammio :( . Valitan joka ikinen päivä asiasta, mutta asialle ei tapahdu mitään...Alan turhautua pikkuhiljaa... Tosiaan ruokavaliolla ei ole hirveästi merkitystä, sillä on aivan sama mitä hän syö, pierut eivät vähene ja pysyvät pahoina. Olen niin helpottunut ja onnellinen jos meillä on vieraita, sillä silloin hän ei tietenkään päästele kaasuja. Pitäisi pyytää taukoamatta joku tänne vierailemaan =)
 
-.-
[QUOTE="ärsyyntynyt";30310061]No siis varmaan 10-20 kertaa päivässä ja vielä samaan suuntaan missä istun...pääni tulee aika helposti kipeäksi, eikä ole kovin mukavaa olla...Meidän asuntomme on kunnon kaasukammio :( . Valitan joka ikinen päivä asiasta, mutta asialle ei tapahdu mitään...Alan turhautua pikkuhiljaa... Tosiaan ruokavaliolla ei ole hirveästi merkitystä, sillä on aivan sama mitä hän syö, pierut eivät vähene ja pysyvät pahoina. Olen niin helpottunut ja onnellinen jos meillä on vieraita, sillä silloin hän ei tietenkään päästele kaasuja. Pitäisi pyytää taukoamatta joku tänne vierailemaan =)[/QUOTE]

Tuo on vielä normaali määrä. Ihminen pieree keskimäärin 14 kertaa päivässä.

Mun mies saattaa päästää mainitsemasi määrän minuutissa. Sanoisin että 100 pierua ei riitä pahimpina päivinä.
 
Meillä ruokavalio koostuu enimmäkseen lihasta (punainen, vaalea), kananmunista, juustoista ja rasvoista. Joskus harvoin kasviksista (niistäkin vain tietyt sallittu)
Kuidunlähteenä toimii pellavan- ym. siemenet. Ei turvotusta, vatsakipuja, eikä piereskelyä.

Vain ns.hiilaritankkauspäivinä pieremme kilpaa :D
 
-.-
[QUOTE="ärsyyntynyt";30310147]Hirveätä, koita kestää. En itse pystyisi olemaan samassa asunnossa, jos mieheni piereskelisi noin paljon :( . Miten itse pärjäät asian kanssa? En siedä mieheni pierujen hajuja, ne haisevat aivan JÄRKYTTÄVÄN PAHOILLE[/QUOTE]

En aina kovinkaan hyvin. Ja yleensä ottaen nekin haisee ja haju jää vielä pitkäksi aikaa leijumaan eikä katoa mihinkään. Inhottavinta on ku mies pieree autossa.

Nyt kun olen raskaana niin hajut aiheuttaa yökkimistä. Voit siis kuvitella millainen olo on välillä kun silmät punaisena yökin täällä.
 
Yööh
Otan osaa. Mullakin on miesystävä joka paukuttelee estoitta, ja auta armias jos se syö vaikka eineslihapullia tai jokin makkara ja ilmeisesti soijakin vaikuttavat siihen että olo on välillä tosiaan kuin kaasukammiossa.
Miestä senkus vain naurattaa, soittelee porilaisten marssia ja sitten aina pyytelee saman peiton alle. Mutta auta armias jos mä joskus pieraisen, aina kuuluu moittiva hmph. Tai valitan vieressä piereskelystä, niin jo on vastaus valmiina että "pieret se sinäkin, yks aamu kuulin ku makkarissa päästit."
 
ruokavalio auttaa
siis jos kyseessä on normaali tapaus, niin kyllä tuolle kaasuttamiselle voi itse tehdä jotain. Nimenomaan ruokavaliolla. Onko hänellä ylipainoa? Syö kevyemmin. Makkarat yms pois ruokavaliosta. Käykööt ulkona haisemassa.
 
"ärsyyntynyt"
Ei ole ylipainoa, mutta ruokavaliota hän ei suostu muuttamaan, olen pyytänyt jo monesti :( . Kahvi on yksi pahimmista vatsan sekottajista, mutta ei hän tahdo luopua siitäkään ...
Vihaan yli kaiken sitä, kun hän piereskelee saman peiton alla..koko peitto on tunkkainen ja pitäisi tuulettaa kunnolla kerran päivässä. Minua yököttää olla saman peiton alla. Olen joutunut menemään joskus toiseen huoneeseen nukkumään, sillä makuuhuoneessa haisee niin hirvittävän pahalle välillä :(
 
"Mymy"
Jos ei voi luopua kahvista, niin vaihda tilalle tumma paahtoinen pannukahvi. (Siis teet sen oikeasti pannukahvina, eikä pannujauhatusta keittimeen)

Jos ite olet se joka ruokia teillä tekee, niin voit vaikuttaa miehenkin ruokavalioon. Maitoja vähemmäksi. Laktoosi-intoleranssi on tosi yleistä suomalaisilla eikä omakaan mieheni tunnusta, mutta ihan selvä tapaus tuo on. Onneksi käyttää tosi vähän maitotuotteita ja pieree pahanhajuisesti vain satunnaisesti.

Tuuleta kunnes talossa on +3 astetta lämmintä. Jos ei miehelle kelpaa niin käske muuttaa ruokavalioo...
 
vierass
Minkälaisia helvetin juntteja teillä oikein on miehinä?? Hyi saakeli. Tottakai saa pieraista, jos pierettää, mutta kyllä sitä nyt pitää osata ottaa muut huomioon, eikä käyttäytyä kuin joku pikkukakara.
 

Yhteistyössä