Ketä valitsisit Vain elämää 4-kauteen?

  • Viestiketjun aloittaja "Viivi"
  • Ensimmäinen viesti
Aika hyvä ois
Olli Lindholm nyt ainakin
Pate mustajärvi, mut onks vähän samaa kastia olin kanssa??!
Stig
Paleface (en kyl tiliä kun sen yhen piisin, mut kai sillä muitakin on:))
Virve rosti
Ja kukahan nuori naislaulaja vielä....tekis mieli sanoo Suvi teräsniska, mut ehkä ei kuitenkaan ollin kans sitä...no mut en keksi muuta, niin sanotaan suvi
 
jeah!
Jouni Hynynen
Kaarle Viikate
Marko Annala
Timo Kotipelto
Marko Hietala
Tomi Joutsen
Tony Kakko

Sitten voisin harkita katsovani. Ehkä. Parempi jos neljättä kautta ei tule ja ohjelmapaikka vapautuu paremmalle musiikille tai paremmalle ohjelmalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Hanna.palve@netti.fi
Toivoin vain elämää sarjaa 4 kausi jatkaa
Katri Helena kaija Koo hanna Pakarinen anna puu Suvi teräs niska Anssi Kela Antti tuisku
Jani Wickholm sheidi Mattilan siskokset Tommi metsänketo Maria Lund
 
Tä olis paras
Mä halusin nähdä kun Pete Seppälä (alias porkkana) vetää Dave Lindholmin biisin "pieni ja hento ote"... kainalot märkänä ja mikkiä oikein rutistaen. Mielellään oranssissa paidassa ja salihousuissa. Ei mulla muuta.
 
"hmh"
Hector, Anna Eriksson, Diandra, Remu Aaltonen, Arttu Wiskari, Anita Hirvonen.

Ei siis ole aavistustakaan miten nää kuusi tulis toimeen toistensa kanssa, onko hampaankoloissa jotain jne... mutta nämä olis mukava nähä.
 
[QUOTE="tiina";30315888]matti nykänen
frederik
tauski
meiju suvas
robin joo ja vaikkapa arja koriseva, hänestä ei enää nykyään kuulu mitään[/QUOTE]

Huhhuh, olis lopullinen, lopetus niitti tolle ohjelmalle Matti Nykänen, Tauski ja junttidiskon kuningas Frederik :LOL:. Todellinen rimanalitus.
 
Vyvy
Jouni Hynynen
Kaarle Viikate
Marko Annala
Timo Kotipelto
Marko Hietala
Tomi Joutsen
Tony Kakko

Sitten voisin harkita katsovani. Ehkä. Parempi jos neljättä kautta ei tule ja ohjelmapaikka vapautuu paremmalle musiikille tai paremmalle ohjelmalle.
Tässä olisi kova setti. Jos ei toteudu kokonaisuudessaan, niin voisin hyväksyä myös seuraavia nimiä:

Ville Valo
Pate Mustajärvi
Vesku Jokinen
Jyrki 69
 

Yhteistyössä