V*tuttaa tää palstan "miesten" omaperäisyys

  • Viestiketjun aloittaja Birgitta Birgin Poika
  • Ensimmäinen viesti
iu
[QUOTE="Samu";30312182]Jos joku laittaa "kyntömies", niin oon hyvin tyytyväinen:D[/QUOTE]
Käy sinä rekkaamassa. :) (Tosin mä kyllä tykkään enemmän tosta Samusta, mutta se ei taida olla enää vapaana?)
 
iu
Minä tulen nussimaan pipsalooraasi ja teen internettiin arvostelun.
Alkuperäinen kirjoittaja keinosiementäjä (mies);30312193:
Siemennän palstan laadukaiden mammojen vaot.
Alkuperäinen kirjoittaja kyntömies;30312244:
Höpöhöpö.
Alkuperäinen kirjoittaja kyntömies;30312305:
O hiljaa.
Jaa, häh?
Ihanaa kun palstalle tulee mieskeskustelijoita, on niin kiva välillä nähdä älykästä kommentointia ainaisen naisellisen kaakatuksen sijaan. :)

(Ny tarvittais tänne vielä yks mies kertomaan, miten naisten tapa keskustella on epälooginen ja vähemmän akateeminen, kun taas miesten logiikka ja retoriikka on terävää kuin partaveitsi...)
 
hfrum
Keksisitte välillä jonkun muun nikin kuin joku typerä muunnelma sanasta mies. Mikä siinä on, onko teillä jotenkin epämiehinen olo kun tätyy todistella olevansa mies ja tehdä siitä hirvee numero? Ei siinä muuta mutta alkaa mennä tyypit sekaisin, kun Vierasmiehet, m1es, mies1, MIES! ja ties kuka myy haluaa tunkea tuon taikasanan nimimerkkiinsä.

Pidän miehistä joilla on hieman omaperäisyyttä ja kekseliäisyyttä.
Mistä sen tietää, ehkä kaikkien noiden nikkien takana on yksi ja sama mies tai "mies"... Jutuissa ei ainakaan ole merkittävästi eroa :xmas:
 
Ihanaa kun palstalle tulee mieskeskustelijoita, on niin kiva välillä nähdä älykästä kommentointia ainaisen naisellisen kaakatuksen sijaan. :)

(Ny tarvittais tänne vielä yks mies kertomaan, miten naisten tapa keskustella on epälooginen ja vähemmän akateeminen, kun taas miesten logiikka ja retoriikka on terävää kuin partaveitsi...)
Kaikki se keskustelun logiikka ja terävyys on piiloitettu sanojen lyhyyteen, jostain syystä naiset eivät osaa lukea sitä.
 

Yhteistyössä