V*tuttaa tää palstan "miesten" omaperäisyys

  • Viestiketjun aloittaja Birgitta Birgin Poika
  • Ensimmäinen viesti
No ei täällä kukaan mies joudu keskustelemaan, olettaisin ainakin kaikkien kiikkuvan täällä vapaaehtoisesti. Toki keskustelen myös "miehisemmissä ympäristöissä", mutta jotenkin nuo naiset kiinnostaa...

Siitä sopivuudesta: "Kaksplus on vanhemmuusmedioiden ykkönen, jonka äärellä vanhempi voi yhtä hyvin vetää henkeä ja nauttia vertaistuesta." Myönnän olevani sillä tavalla epänormaali, että kuvittelen myös miesten olevan lastensa vanhempia.

Birgitta Birgersonin (?) avaus provosoi sen verran, että päätin rekisteröityä, eli olen nyt virallisesti m1es(väri on scarlet ;) ).
 
Herb
Ihan oikeassahan aloittaja on. Yleensä jos nimimerkissä on se mies tai olkoon vaikka mamma, niin se antaa kyllä auttamatta tosi yksinkertaisen kuvan kyseisestä henkilöstä. Sellaisen äo 80.
 
Mutta me miehethän olemme äärimmäisen yksinkertaisia. Ajattelemme yleensä vain yhtä asiaa kerrallaan ja sekin on yksinkertainen (naisen) ruumiinosa. Jos kehitys olisi miesten varassa, olisi jäänyt esim. tiskikaappi keksimättä. Kamalaa.
 
Oletko
No ei täällä kukaan mies joudu keskustelemaan, olettaisin ainakin kaikkien kiikkuvan täällä vapaaehtoisesti. Toki keskustelen myös "miehisemmissä ympäristöissä", mutta jotenkin nuo naiset kiinnostaa...

Siitä sopivuudesta: "Kaksplus on vanhemmuusmedioiden ykkönen, jonka äärellä vanhempi voi yhtä hyvin vetää henkeä ja nauttia vertaistuesta." Myönnän olevani sillä tavalla epänormaali, että kuvittelen myös miesten olevan lastensa vanhempia.

Birgitta Birgersonin (?) avaus provosoi sen verran, että päätin rekisteröityä, eli olen nyt virallisesti m1es(väri on scarlet ;) ).
Oletko sama henkilö kuin mies1 vai eri henkilö?
 
Vierasmiess
Yleisesti ottaen, hirveää jos joku mies joutuu keskustelemaan Kaks Plus -palstalla :( Eikö mistään löydy muuta paikkaa???? Jos oma mieheni tänne rekisteröityisi, joutuisin pohtimaan sitä, onko hän sopiva miehekseni.
Osa naisista onkin kaltaisiasi ääliöitä joilla on primitiivinen fetissi olla Tosi Miehen Vaimo. Jos Vaimolla ei ole rasvasormista tosimiestä niin Vaimon naiseus kuivuu kokoon sekunnissa, kuten tussukin kuivahtaa koska Mies käy 2+:lla eikä kanna tukkeja takapihalla.
 
Osa naisista onkin kaltaisiasi ääliöitä joilla on primitiivinen fetissi olla Tosi Miehen Vaimo. Jos Vaimolla ei ole rasvasormista tosimiestä niin Vaimon naiseus kuivuu kokoon sekunnissa, kuten tussukin kuivahtaa koska Mies käy 2+:lla eikä kanna tukkeja takapihalla.
Jokseenkin samaa mieltä.

En mä ainakaan koe, että mun miehisyyteni olis tippaakaan kiinni siitä mille keskustelupalstoille kirjoitan.

Sitä kyl tosissani häpeäisin jos kirjoittelisin suoli24jään tai iltalehden keskustelupalstalle.
 
Osa naisista onkin kaltaisiasi ääliöitä joilla on primitiivinen fetissi olla Tosi Miehen Vaimo. Jos Vaimolla ei ole rasvasormista tosimiestä niin Vaimon naiseus kuivuu kokoon sekunnissa, kuten tussukin kuivahtaa koska Mies käy 2+:lla eikä kanna tukkeja takapihalla.
Onneksi sulla ei ole primitiivistä tarvetta saada rinnallesi jotain minimekkoista hepsankeikkaa, joka saa sinun miehisyytesi esiin.
 

Yhteistyössä