Miehelle bokserit, vain tietynlaiset kelpaa, apua...

  • Viestiketjun aloittaja viieras
  • Ensimmäinen viesti
viieras
Ne pitää siis olla sellaiset löysät, joissa on lahkeet ja niiden pitää olla joustavaa puuvillaa- ainoat oikeanmalliset mitä löydän on sellaista venymätöntä kangasta. Ennen ostin vakiolahjana miehelle Anttilasta Viivi ja Wagner-kalsongit, koska ne oli just oikeanlaiset. Nyt niitä ei enää löydy mistään ja kolusin kaikki kaupat jo viime jouluna eikä mistään löydy sopivia. Nyt olen surffaillut netissä aikani eikä mitään... Tai Zalandolta löysin yhdet jostain XXL-mallistosta. Ja juu, mies voisi itse ostaa itselleen alusvaatteet, mutta kun se pitää sitten vaan niitä samoja reikäisiä vuodesta toiseen, kun sopivia ei perus Anttiloista ja Prismoista löydy...
 
viieras
Minun puolestani saisi pitää reikäisiä vuodesta toiseen jos minun ostamani ei kelpaa tai hän ei itse löydä sopivia.
No mutta musta ne on hyvä lahja, koska niiden eteen joutuu näkemään vaivaa ja etsimään ja säästää siis vaivaa toiselta ja varmasti on tarpeelliset ja tulee käyttöön. Jos mikä vaan kelpaisi, niin kalsarit olisi aika mielikuvitukseton lahjaidea.
 
ggvv
No mutta musta ne on hyvä lahja, koska niiden eteen joutuu näkemään vaivaa ja etsimään ja säästää siis vaivaa toiselta ja varmasti on tarpeelliset ja tulee käyttöön. Jos mikä vaan kelpaisi, niin kalsarit olisi aika mielikuvitukseton lahjaidea.
Luulisin keksiväni mielikuvituksellisia lahjoja miehelleni muitakin. Tottakai voisin ostaa jotakin josta tiedän miehen erityisesti ilahtuvan, mutta... jotenkin... ehkä olen vain sitten jo luovuttanut että tiettyjen asioiden suhteeen meidän maku miehen kanssa ei mene yksiin. Kovin mielikuvituksellisena en pidä sitäkään että joka vuosi/kerta ostaisin juuri täysin samanlaista.
 
viieras
Luulisin keksiväni mielikuvituksellisia lahjoja miehelleni muitakin. Tottakai voisin ostaa jotakin josta tiedän miehen erityisesti ilahtuvan, mutta... jotenkin... ehkä olen vain sitten jo luovuttanut että tiettyjen asioiden suhteeen meidän maku miehen kanssa ei mene yksiin. Kovin mielikuvituksellisena en pidä sitäkään että joka vuosi/kerta ostaisin juuri täysin samanlaista.
Joo siis meillähän mies saa joka joulu vain ne 5 e bokserit. Muuta ei osteta eikä muina juhlapäivinäkään ole tapana mitään hankkia *huokaus*
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30310926:
Löytyiskö pyjamaosastolta lyhyet yöshortsit?
Ei noita yleensä ilman paitaa myydä. Vuosia olen yrittänyt löytää miehelle uusia tietynlaisia pyjamashortseja, käyttämättömiä paitoja meillä riittää.
 

Yhteistyössä