BB

  • Viestiketjun aloittaja viras
  • Ensimmäinen viesti
viras
oon nyt katsonut muutamia viikkoja bb:tä voin sano että aika koetuksella on porukka siellä. Se miten bb kohtelee asukkaita on psykologista manipuloimista ja se vaikuttaa psyykkeen. En tiedä haluaako bb sitä että nämä armi, jonna ja tuija saa juonitella sillä naisten tyylillä että erotetaan porukasta olemalla muiden kanssa ja haukkumalla selän takana toista. Juonittelu kielletty mutta ei näköjään. Danin ja jennan suhde on bb:lle pakkomielle että ne ei saa olla yhdessä. Danin pitäisi olla jonnan, tuijan ja jonahtin kanssa vaikka dania ei kiinnosta niiden seura yhtään.

ante, joonas, jarno, jenna ,nimo ja leila oli hyvä tiimi vaikka oli riitoja. Parempaa katseltavaa kuin jonna ja armi tiimi..ei vaan jaksa katsoa miten käskettävät ja kommentelevat muita!

Tuulikki pitäs siirtää anten, joonaksen ja leilan puolelle.
 
Etunimien oikein kirjoittamisissa oli kyl parantamisen varaa. Mut enivei, turha tuonne on lähtee jos ei kestä ja tylsä tota on katella jos ei oo kunnon myllytys päällä. Lisää vaan. Bileitä sais tosin olla enemmän, saatais ihmissuhteet sekaisin.
 
Gyyy
Mä en enää jaksa seurata koko bbtä, jotenkin vuosien aikana mennyt aina vain huonommaksi, leikkaavat sen nykyään huonosti. Kukaan tyyppi ei nouse esiin ja porukkaa on vain massaa joka hölisee keskenään. Ja viikkotehtävät on nykyään surkeita.
Sen sijaan olen katsonut Australian bbtä, aivan huipputyyppejä ja kokonaisuus saatu mielenkiintoiseksi ja hauskaksi.
 
viras
Mä en enää jaksa seurata koko bbtä, jotenkin vuosien aikana mennyt aina vain huonommaksi, leikkaavat sen nykyään huonosti. Kukaan tyyppi ei nouse esiin ja porukkaa on vain massaa joka hölisee keskenään. Ja viikkotehtävät on nykyään surkeita.
Sen sijaan olen katsonut Australian bbtä, aivan huipputyyppejä ja kokonaisuus saatu mielenkiintoiseksi ja hauskaksi.
katot leikatut verisiot on paskaa(kooste lähetys 22:00). Itse katoin muutaman vuoden niitä leikattuja ja ei tykännyt ja vaihdoin 24/7. Tietää missä mennään.
 
Mäki katon kaksneljäkauttaseiskaa. Ihan hauskoja tilanteita kyllä tuolla, harmi ku eivät leikkaa niitä koostelähetyksiin. Mut hittovie niitä bileitä eikä tätä helkkarin istuskelua. Tää porukka on kiinnostava, siitä pitäs saada enemmän irti.
 
Skeidaaa
Ihan pelleilyä toi bb on!
On musiikit, bileet yms....
KAUKANA siitä oikeasta formaatista!
Oikeasti niiden kuuluis olla ilman MITÄÄN ulkomaailman juttuja (sunnuntai liveä ei lasketa mukaan)
-Ei musiikkia
-Ei ulkomaailmasta mitään vierailijoita
 
"..."
Taas olen monen vuoden tauon jälkeen alkanut katsomaan.
Minusta talossa on mielenk.porukka,koska he ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Aiemmin en jaksanut katsoa kun tuntuu että haetaan vaan seksikkäitä ihmisiä esittelemässä silikonejaan.
 

Yhteistyössä