Voihan mätky! Koska tiedän?

  • Viestiketjun aloittaja voih ja aih
  • Ensimmäinen viesti
voih ja aih
Mulle tuli toista tonnia mätkyjä, menoista puuttui matkakulut. Tein selvityksen ja toimitin verottajalle. Odottelin. Sitten tuli kysely vuokratuloista, joita ei ole. Tein selvityksen että 0 € on. Odottelen. Kolmatta viikkoa. Koskahan sieltä tulee jonkin sortin selvitystä siitä paljonko mulle on jäämässä niitä mätkyjä vai onko ne paperit hukkunu jonnekin :(
 
Itse sain puhelimitse hoidettua virheen verotuksessa ja luvattiin lähettää uusi päätös numero kolme.Vielä ei ole tullut.Soitin eilen uudestaan kun oli yli kaksi viikkoa mennyt.Tulostuttavat ja lähettävät ne isommissa satseissa.Eli siis odotusta vaan.Tietty jos ei tossa marraskuun lopussa ole tullut uutta soittoa perään:)
 
"a p"
Itse sain puhelimitse hoidettua virheen verotuksessa ja luvattiin lähettää uusi päätös numero kolme.Vielä ei ole tullut.Soitin eilen uudestaan kun oli yli kaksi viikkoa mennyt.Tulostuttavat ja lähettävät ne isommissa satseissa.Eli siis odotusta vaan.Tietty jos ei tossa marraskuun lopussa ole tullut uutta soittoa perään:)
Ok, kiva kuulla että en oo ainoa lopullista päätöstä odottava. Pelottaa vaan, että on johonkin vaan hukkunu matkalle ja kohta tulee joku iso karhu vastaan :)
 
karhu saakin tulla
Näitä odotellessa täytyy kuitenkin muistaa, että viivästyksen on aiheuttanut oma, eikä verottajan virhe. Olisihan ap:llä ollut melkein vuosi aikaa tehdä korjaus veroilmoitukseen.
 
ei mätkyjä
Kannattaa huolehtia, että verokortti on koko ajan ajantasalla, niin ei tule yllätyksiä seuraavana keväänä, kun veroilmoitus tulee . Tarkistan prosenttia pitkin vuotta, koska esim asuntovelan korot muuttuu meillä aina kesken vuoden . Ei tule ikinä mätkyjä, kun toimii näin.
 

Yhteistyössä