Mä olen alkanut vihaamaan mun miestäni.

  • Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
aito ammattivalittaja
Lapsella kohta synttärit ja haluaisi kutsua 10-12 kaveria mutta eihän ne meille mahdu niin ehdotin 2 tilaa mitkä on ainoat täällä että vuokrataan jompi kumpi niistä. Toki ne maksaa 500-700€ mutta eihän se tietenkään sovi vaan kaikki pitää ahtaa tänne.
 
miten tietäisin
En minäkään yksistä synttäreistä (vuokraa) alkaisi maksaa viittäsataa tai enempääkin. Mutta ei mitään hajua, miksi miehesi toimii noin, miten voisi ollakaan. Lapset kyllä mahtuvat juhlimaan pieniinkiin tiloihin ja hyvällä säällä (mitä ei tietenkään tule sinut tietäen, sataa todennäköisesti piruja taivaalta) voi olla ulkonakin. Eikö sinulla ole sitä rahaa tilit tulvillaan, ota sieltä ja vuokraa tilat.
 
aito ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja miten tietäisin;30311961:
En minäkään yksistä synttäreistä (vuokraa) alkaisi maksaa viittäsataa tai enempääkin. Mutta ei mitään hajua, miksi miehesi toimii noin, miten voisi ollakaan. Lapset kyllä mahtuvat juhlimaan pieniinkiin tiloihin ja hyvällä säällä (mitä ei tietenkään tule sinut tietäen, sataa todennäköisesti piruja taivaalta) voi olla ulkonakin. Eikö sinulla ole sitä rahaa tilit tulvillaan, ota sieltä ja vuokraa tilat.
Lokakuun lopussa ei yleensä ole kovin hyvät ulkoilukelit ja onhan mun rahnai melkein kaikki menneet tähän perheen elättämiseen myös en minä ilmaiseksi ole täällä loisinut.
 

Yhteistyössä