Outo parisuhde.. Kannattaako jatkaa?

  • Viestiketjun aloittaja norpsutin
  • Ensimmäinen viesti
norpsutin
Oon seurustellut poikaystäväni kanssa kohta 4 vuotta. Tämä kesä/syksy on ollut todella vaikeaa aikaa meille oltiin asunnottomia 3 kk koska vuokra asunnossamme ilmeni vesivahinko,vuokra emäntä kiristi rahaa ja hänet piti haastaa oikeuteen, miehen veli erosi pitkästä avoliitostaan. Meillä ei ollut juurikaan YHTÄÄN yhteistä aikaa jonka minua stressasi. Vielä heinäkuun lopussa kaikki oli ihanasti kun pääsimme viimeinkin ensimmäiselle yhteiselle lomalle. Mutta sen jälkeen kaikki meni v****. Mies katsoi velvollisuudekseen auttaa veljeänsä muutto apuna , koska muut sisarukset eivät alkaneet siihen. Arvostan kyllä sitä elettä mutta se meinasi sitä että kuukauteen emme juurikaan nähneet toisiamme koska päivät töissä ja illat muuttoapuna.. Mies asui äidillänsä ja minä omilla vanhemmillani. Lisää vaikeuksia tuotti se että kummankin vanhemmat ovat niin rasittavia joka myös kiristi välejämme.
NO ITSE ASIAAN. Elokuun lopussa kävimme katsomassa uutta asuntoa ja siitä pari päivää mies ilmoitti että oli miettinyt viimeiset pari viikkoa että haluaa erota. Tottakai tuli ihan puskista että hän haluaa erota kun kerta olimme käyneet katsomassa uutta asuntoa yms. Seuraavana päivänä ilmoitti että oli irtisanonut vuokra asuntomme ja että olisi kuukausi aikaa tyhjentää asunto. No mahdollisimman rauhallisesti hoitaen 3viikkoa meidän eroa/muuttoa alkoiki mies muuttamaan mieltä.. vaikka kokoajan olikin seksiä/ hellyyttä vailla jota en antanut. No sain hommattua itselleni uuden asunnon ja sovimme miehen kanssa että olemme yhdessä mutta asutaan jonkin aikaa erillään. No nyt on kuulemma ihan hyvä miehellä olla mutta itselläni tuo pisti niin mietitytään että onkohan tää kovin fiksua jatkaa ..? välejä kiristää vielä se että kummatkaan eivät tykkää toistensa vanhemmista..

Niin että onko mulla järkeä jatkaa tässä suhteessa vaikka rakastankin miestä.. ja onko muita joilla on yhtä koukeroinen suhde meneillään?
 
"kaktus"
En jatkaisi suhdetta. Sillä on ollut joku sivuhoito meneillään kun olette asuneet erillänne, mutta haluaa pitää sut varalla ja lisäpilluna jos vaikka tän hoidon kanssa menee jotenkin pieleen...
 
EI NOIN
nuo tapahtumat on elämään kuuluvia juttuja, jakun olosuhteet muuttuu, pinna kireellä jne, niin siinä sitä on itttekullakin sulateltavaa. tosin olette noin kauan ollu yhdessä, niin ei mun mielestä pitäs silti noin radikaalisti parisuhteeseen vaikuttaa.
jos rakastat miestäsi, asutte erillään, ja jos välinne lämpenevät, älä jumalauta ota nuin vain takasin, kun on noin käyttäytyny.osottakoot että on sen arvoinen. tää oli mun mielipide.
 

Yhteistyössä