Mitä tekoa et voisi antaa ystävällesi anteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja "Bettie"
  • Ensimmäinen viesti
Mulle tulee mieleen lähinnä joku tosi tärkeässä asiassa luottamuksen pettäminen. Tyyliin että on avannut sydäntään ystävälle luottamuksellisesti ja kuulee sitten tämän kertoneen asiasta eteenpäin.
 
iu
Ex-ystävä tuli siitä tyypistä, joka kuvitteli voivansa kohdella mua kuin p**kaa silloin kun sille päälle sattuu, ilman mitään syytä tai selitystä. Eka kerta yllätti niin, että syyttelin itseäni ja annoin anteeksi. Toka kerta oli sitten myös vika kerta.
 
Varma sellainen olisi ainakin se, jos tekisi lapselleni jotain todella pahaa (pedofilia, väkivalta tmv.).

Hyvin vähän sellaisia asioita on, joita en anteeksi antaisi. En mä mun äitiä, isää, lasta tai sisaruksiakaan kovin herkästi elämästäni heivaisi.
Todella vakavia (rikoksia) saa tehdä, että edes harkitsen.
 
Ensimmäisenä tuli mieleen että touhuilisivat mieheni kanssa, mutta molemmista tiedän, etteivät niin tee :D Ja kyseessä siis paras ystäväni. Nuo "kaverit" on sitten asia erikseen, sieltä suunnalta riittää jos lähtee jotain juoruja eteenpäin, ei tarvii sit enää katella sen jälkeen.
 
"vvvv"
Sanon toiste päin,
itse en ole saanut anteeksi kun en pyytänytkään kaasoksi (mistään sellaisesta ei ikinä ollut ollut puhettakaan).
Ja toinen otti itteensä, kun facebuukin testissä joku oli vastannut hänen olevan alkoholisti, hän tätä minulle purkautui, ettämiten joku kehtaa vastata noin, ja menin tietty sanomaan, että niin minäkin olisin vastannut. Suuttui, ja pahasti.

NNäitä en koskaan saanut anteeksi.
 
Jotain sellaista mistä tietäisi loukkaavana mua todella pahasti, empatiakyvöttömyys vaikka jos saisin tietää etten voi raskautta tai jos mun puoliso makaa sairaalassa. Kuitenkin ystävät tietää mihin sä tarviit tukea ja he aina jostain kummasta löytää ne oikeat sanat nostaakseen sut ylös pohjamudista. :flower: Juoruilun voin ymmärtää kunhan se ei ole toistuvaa!
 
Tämä ja vastaavat.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4285054/ketju/olisiko_liian_julma_pila_jos_muka_jatan_naisystavani_ja

Sitä, että ystäväni on tiennyt koko jutun eikä kuitenkaan kertonut.
 

Yhteistyössä