toisenlaiset äidit..

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
Niin just
Ja sit se viel kirjoitti sille vauvalle sitä kirjettä ja siinä sanoi, että vauva jota odotimme ennen sinua oli tarkoitettu johonkin muuhun perheeseen! Outoa....
Mut muutenhan nyt tällä kaudella nuo äidit ei nyt mitenkään kamalaan "erilaisia" ole olleet, mut sarjaan onkin nyt toisenlaiset.....
 
Liekkiö
Eilinen jakso oli joten... miten sen sanoisi... tylsä. Eihän tuossa ollut mitään erikoista tai toisenlaista. Draamaa saatiin aikaan käynistetyllä synnytyksellä ja vauvan sinivalohoidolla, joista kumpikaan ei ole mitään erikoista ja niin kamalaa kuin annettiin jotenkin ymmärtää.

Tylsä jakso.

Sehän se pisti silmään, että naisella oli 1-tyypin diabetes ja joka kerta kun joi jotain oli lasissa cocista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse kun olen kuutaman km kokenut ja sikiöt "synnyttänyt" pönttöön, ollut kipeä ja henkisesti ihan loppu, ajatus naiivisuudessaan jotenkin lohduttaa...

En olisi ollut "innoissani" tähdistä, jotka heitä varten hankittin. Kun on päästänyt irti surusta ja menetetyistä mahdollisuuksista, antaa niiden olla, elämä jatkuu.

Mutta: itkin ihan vuolaasti, sillä oma lapseni 2009 ja lapset 2011, ovat jossakin, ehkä syntyneet sinne missä niitä on enemmän tarvittu...:'(


Vaikka, niin mielelläni, olisin heidät halunnut pitää:heart:
 
[QUOTE="lilja";30313938]kuinkahan varhaisilla viikoilla no km:t on tulleet?Itselläni meni toinen kaksosista kesken varhaislla viikoilla(rv7)enkä tuota jäänyt märehtimään tuon kummemmin...[/QUOTE]



Meitä ihmisiäkin on niin moneen junaan...ja kokemuksia.
Tuskin liikuttaisi minuakaan km, jos se olisi ollut verinen tahra pöksyissä.
 
vieraus
[QUOTE="lilja";30313938]kuinkahan varhaisilla viikoilla no km:t on tulleet?Itselläni meni toinen kaksosista kesken varhaislla viikoilla(rv7)enkä tuota jäänyt märehtimään tuon kummemmin...[/QUOTE]

Keskenmenot olivat tulleet n raskausviikoilla 10.
 
-.-
Mutta ajatteleeko joku oikeasti että kun on itse synnyttänyt pönttöön sen verisen klöntin, niin se menee sitten jonnekin toiseen perheeseen?

Mulle jos tulis kukaan sanomaan mitään tollasta niin käskisin pitää turpansa kiinni ja lähteä litomaan. Oksettavaa..
 
vieraus
Mutta ajatteleeko joku oikeasti että kun on itse synnyttänyt pönttöön sen verisen klöntin, niin se menee sitten jonnekin toiseen perheeseen?

Mulle jos tulis kukaan sanomaan mitään tollasta niin käskisin pitää turpansa kiinni ja lähteä litomaan. Oksettavaa..
Sielu ja ruumis on kaksi eri asiaa ;) En itse usko ollenkaan jälleensyntymiseen, mutta sen verran ymmärrän että siinä ajattelutavassa uskotaan että sielu jatkaa elämää/syntyy uudestaan tai miten se nyt sanotaan..
 
"nanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30313796:
Eilinen jakso oli joten... miten sen sanoisi... tylsä. Eihän tuossa ollut mitään erikoista tai toisenlaista. Draamaa saatiin aikaan käynistetyllä synnytyksellä ja vauvan sinivalohoidolla, joista kumpikaan ei ole mitään erikoista ja niin kamalaa kuin annettiin jotenkin ymmärtää.

Tylsä jakso.

Sehän se pisti silmään, että naisella oli 1-tyypin diabetes ja joka kerta kun joi jotain oli lasissa cocista.
No ainakin sillä oli Zeroa, joka on sallittu diabeetikolle. Ihme kyttäämistä, ainakin hän vaikutti hyvin tietävän miten syö jne.
 
Liekkiö
[QUOTE="nanna";30314304]No ainakin sillä oli Zeroa, joka on sallittu diabeetikolle. Ihme kyttäämistä, ainakin hän vaikutti hyvin tietävän miten syö jne.[/QUOTE]Miten zero on sallittu diabeetikoille? Eikö siinä ole makeutusaineita niin kuin muissa light limuissa? En ole tutustunut kyseiseen tuotteeseen niin en tiedä.

En kytännyt, mutta pisti vain silmään se että joka kerta joi mustaa limpparia.
 
vieraus
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30314314:
Miten zero on sallittu diabeetikoille? Eikö siinä ole makeutusaineita niin kuin muissa light limuissa? En ole tutustunut kyseiseen tuotteeseen niin en tiedä.

En kytännyt, mutta pisti vain silmään se että joka kerta joi mustaa limpparia.
Makeutusaineet eivät juurikaan nosta verensokeria. Ja zero on makeutettu makeutusaineella.
 
"nanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30314345:
Ahaa, ok. Makeutusaineet ovat vielä pahempia kuin sokeri diabeetikolle, mutta ok.

Hyvää syyspäivää!
Joo, eihän ne makeutusaineet ookkaan mitenkään terveellisiä. Mut parempi vaihtoehto sokerille diabeetikoilla.
 
Liekkiö
[QUOTE="nanna";30314352]Joo, eihän ne makeutusaineet ookkaan mitenkään terveellisiä. Mut parempi vaihtoehto sokerille diabeetikoilla.[/QUOTE]Normaali sokeri on pienissä määrin parempi vaihtoehto diabeetikolle kuin makeutusaineet.

Ihanaa syksyistäpäivää!
 
Vieraus
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30314357:
Normaali sokeri on pienissä määrin parempi vaihtoehto diabeetikolle kuin makeutusaineet.

Ihanaa syksyistäpäivää!
Voisitko perustella miksi, niin että minäkin ymmärrän? :) Tietysti parasta olisi juoda vettä, mutta jos haluaa limpparia niin luulin että light versio on parempi. Varsinkin jos verensokerit tuppaa koko ajan nousemaan liikaa.
 
Köyhä äiti
Minua taas ärsytti se kun ihmetteli että miten äiti voi jättää alle vuoden ikäisen hoitoon... No, heillä näkyi olevan puitteet kunnossa ja suurperhe haaveena, mistä rahat kysyn vaan. Eihän kukaan haluakaan jättää lapsiaan hoitoon pienenä, mutta jos ei ole sukua, omaa taloa ym. saati rahaa niin pakkohan äidin on mennä töihin.

Jos kaikki voittais lotossa ja rakentelis saunoja sekä viettäis kotona aikaa miehen sekä lasten kanssa paljon niin mikäs ongelma se olisi. Että saa ihan vapaasti ihmetellä. Köyhyyttäkin on Suomessa, ja se on periytyvää, pitäisi muistaa sekin.
 
Mä suuttuisin jos mulle sanottaisiin noin. Eilen kaverin kans juteltiin tästä ja hän sanoi ettei ikinä sanoosi mulle mitää noin typerää. Ja kyllä mä sen tiesinki ettei sanoosi noin.

Tuo ei lohduttaasi pätkääkää siinä tuskas minkä keskenmeno aiheuttaa.
 
"a.p"
Mä suuttuisin jos mulle sanottaisiin noin. Eilen kaverin kans juteltiin tästä ja hän sanoi ettei ikinä sanoosi mulle mitää noin typerää. Ja kyllä mä sen tiesinki ettei sanoosi noin.

Tuo ei lohduttaasi pätkääkää siinä tuskas minkä keskenmeno aiheuttaa.
No niinpä. Tulee ennemmin olo, että miks mä olen huonompi ku juuri mä en ansaitsis tota lasta. Miks joku muu olisi parempi vanhempi hänelle?
 

Yhteistyössä