kaverin 13 v tupakoi, 6v kittaa kahvia & 3v imee tuttia!!!

  • Viestiketjun aloittaja tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti
tyrmistynyt
pakko kysyä, että mitä helvettiä?! :O kaveri siis antaa esikoisensa polttaa ihan siinä takapihalla ( kun mä tiedän, että se polttaa niin ei sen tarvia mennä lähimettään niinkun mun tossa iässä), eskarilaisen juoda kahvia (ettei se saa migreeniä) ja pienemmän syödä tuttia (kunnes on valmis itse luopumaan siitä).

pitää itseään rentona kasvattajana, mutta joku raja siinä rentoudessakin pitäisi olla ! minulla ei ole vielä omia lapsia, mutta aika järjettömältä tuo touhu tuntuu..
 
Liekkiö
Tupakointi on perseestä oli ihminen minkäikäinen vain. Kahvia meillä juo nuoremmatkin kuin 6v ja tutti on jokaisen oma asiansa. Meillä siitä ei ole tykännyt yksikään lapsi, syytä en tiedä.
 
vi e ras
3veellä edessä vaikeita hammasongelmia, 6veellä...no, kofeiini ei ole lapsille tarkoitettu. 13-vuotiaana poltin itsekin kotona (vai oliko se 14, kuitenkin) ja ihan normaali aikuinen minusta tuli.
 
vierass
Lähettääkö hän myös viestejä opettajalle, ettei hänen lapselleen saa antaa jälki-istuntoa tupakoinnista?

http://www.iltalehti.fi/perhe/2014100118712578_pr.shtml
 
kauhea äiti
Meillä kahvia ovat saanet maistella pienestä pitäen, suurin osa kyllä on maitoa mukissa, vähän kahvia makuna. En sitä niin pahana pidä. Tupakointi on ehdottomasti EI ihan minkä ikäiselle tahansa, pienestä pitäen on lapsille puhuttu tyyliin "vain tyhmät ihmiset tupakoi". Kukaan suvusta ei polta eli helppoa näyttää esimerkkiä ja paheksua syvästi tupakoivia vähä-älyisiä kanssaihmisiä. Tuttia eivät ole koskaan huolineet.

Kaverin lapsi joi maitoa tuttipullosta vielä 3.5v vanhana aina illalla sängyssä hampaitten pesun jälkeen, ei kuulemma muuten saanut unta. No heidän oikomishoidot ja hampaiden poraukset, ei meidän. Jotenkin tuntuu että on niin vaikea joillain kieltää lasta...
 

Yhteistyössä