Mitä tekisit ruoaksi tässä tilanteessa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Eli tein maanantaina makkarakeiton. Sitä jäi sen verran että riitti toisellekin päivälle.
No olin itse ti ja ke menossa niin etten ollut ruoka-aikana paikalla = lämmittämässä sitä keittoa.
Mies ja teinit sitte syöneet mitä kaapista löytäneet ja se makkarakeitto on edelleen tuolla jääkaapissa. Ottaa päähän alkaa tekemään uutta ruokaa tuollaisille nirppanokille.
Vastaukset oli tyyliin ei jaksanu lämmittää, ei ollu nälkä jne.

Ja kaiken huippu että mies jatkuvasti mulle naputtaa ruokalaskusta että pitäs siinä säästää, eikä elää niin leveästi. Lasku on noin 1000 e kuukaudessa kahdeksalta hengeltä.

Mitä tekisit tänään ruoaksi?
 
Niino
Sitä makkarakeittoa. Noi tähteet ei tosiaan oikein kaapista häviä jollei sitä itse ole syöttämässä väkisin. Kai sä urputit miehelle että siellä ne sun säästöt on.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30313960:
On se jos on ollut tosiaan kylmässä
On se ollu jääkaapissa ma lähtien ku ei siihen kukaan tosiaan oo koskenu.

Eli taidan lämmittää tuon keiton siihen kun koululaiset tulee (puol neljältä) ja muuta syötävää ei tipu ennenku keitto kadonnu kattilasta.
 
[QUOTE="a p";30313967]On se ollu jääkaapissa ma lähtien ku ei siihen kukaan tosiaan oo koskenu.

Eli taidan lämmittää tuon keiton siihen kun koululaiset tulee (puol neljältä) ja muuta syötävää ei tipu ennenku keitto kadonnu kattilasta.[/QUOTE]

Niin sitä pitää
 

Yhteistyössä