Aku ankan verkkokaupasta saa ny halvalla jouluksi lahjoja.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
dkvsvks
kiitos vinkistä. Omille ja muitten lapsille sain kivasti joululahjoja ILMAN POSTIKULUJA :)

Oisko muita paikkoja joissa yhtä mahtava ale? Tuo ankkakauppa oli mulle ainakin ihan ennestään tuntematon
 
niin no
Joo kävin katsoos noi eilen. Jotenkin mä taas en osaa kauheen fiiliksissä olla. Noi satukirjat on niitä mitkä meillä pölyttyy hyllyyn ja taskareitakaan nyt ei ihan laatikkokaupalla tartte lahjaks.
 
Persaukinen
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä mainos;30314160:
Onko sallittua täällä?
Miksi ei olisi? Omien yritysten mainostaminen on kiellettyä sekä se että mainostaa jotakin yritystä ja hyötyy siitä itse. Ap tuskin hyötyy mitään tästä, että laittoi tuon linkin tänne.
 
hyvä mainos
Miksi ei olisi? Omien yritysten mainostaminen on kiellettyä sekä se että mainostaa jotakin yritystä ja hyötyy siitä itse. Ap tuskin hyötyy mitään tästä, että laittoi tuon linkin tänne.
7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen. Myös oman profiiliin käyttö mainostukseen on kielletty.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2164598-saannot-keskustelupalstan-kayttajille/
 
ksgnld
Noita samoja juttuja on myynnissä myös kääks verkkokaupassa. Kaikki samaan hintaan. Siellä postikulut 4,90e

Ootteko löytäneet muita joissa ei olisi postikuluja? Goosebumppeja metsästän mutta tuossa toisen linkin takana myöskin 4,90 postikulut
 
HippuTAR
[QUOTE="njaa";30314199]No mutta eikö hipputar ollut joku aika sitten lahjatonta joulua järjestämässä lapsille...[/QUOTE]

Joo, no siis oikeesti lähinnä lelutonta. Ja voin sanoa et mä muutan tän asian suhteen mieltäni jatkuvasti. Todennäköisesti mulle iskee karsee lelujen ostovimma kuhan joulu lähenee.
 
kiitti
hienoa, sain paksun akkarin kirjan teinille hankittua, todellakaan raaski niistä normisti mitään 50€ maksella :D No nyt sain ja otin ne 2 ankkarin (1€ kipale) taskukirjaakin kun siten sai postikulut pois ;)
 

Yhteistyössä