ööh,,
Tilasin verkkokaupasta kengät, ja kengän nepparissa oli vikaa. No, olen nyt palauttamassa kenkiä. Haluan kyllä kyseiset kengät, mutta ehjänä. Koko oli numeroa liian pieni. Eli haluaisin ehjät kengät numeroa isompana.
Näitä minun kenkien värisiä ei ole enää ollenkaan verkkokaupassa. Kun tilasin näitä, tuli ilmoitus että toimituksessa kestää kun tilaavat jostain päävarastolta kengät.
Koska minulla on viallinen tuote, kai minulla on oikeus saman värisiin uusiin. Jos he kuitenkin joutuvat keskusvarastosta tilaamaan, niin voinko pyytää numeroa isompana? Vai saanko vaan laittaa palautuslomakkeeseen että haluan ehjät tilalle?
Näitä minun kenkien värisiä ei ole enää ollenkaan verkkokaupassa. Kun tilasin näitä, tuli ilmoitus että toimituksessa kestää kun tilaavat jostain päävarastolta kengät.
Koska minulla on viallinen tuote, kai minulla on oikeus saman värisiin uusiin. Jos he kuitenkin joutuvat keskusvarastosta tilaamaan, niin voinko pyytää numeroa isompana? Vai saanko vaan laittaa palautuslomakkeeseen että haluan ehjät tilalle?