Käyn taloyhtiön pyykkienkuivaushuoneessa tumputtaa

  • Viestiketjun aloittaja Luuseri
  • Ensimmäinen viesti
Luuseri
Iltamyöhään ja öisin on tapana käydä pyykkienkuivaushuoneessa katsomassa onko naapurien rouvat laittaneet alusvaatteitaan sinne kuivumaan. Pari-kolme kertaa viikossa aina on jotain alusvaatteita johon voin heittää mällit.
Olenko luuseri vai ihan normaali mies?
 
masturbaticman
Mä tein niin jos exä ei antanut pillua/käsihoitoa mulle niin päivällä kun se oli töissä ni menin vessaan ja otin likavaatepöntöstä sen tyttären stringit ja haistelin niiyä ja sitten aloin runkkaamaan ja laitoin ne stringit mulkkuni ympärille niin et stringien pillun kohta o mun terskan kohdalla ja lennätin spermani niihin ja sitten stringit vaan takaisin pyykkikoriin:)
 
"Huoh"
Mä tein niin jos exä ei antanut pillua/käsihoitoa mulle niin päivällä kun se oli töissä ni menin vessaan ja otin likavaatepöntöstä sen tyttären stringit ja haistelin niiyä ja sitten aloin runkkaamaan ja laitoin ne stringit mulkkuni ympärille niin et stringien pillun kohta o mun terskan kohdalla ja lennätin spermani niihin ja sitten stringit vaan takaisin pyykkikoriin:)
No hyi helvata! Ylimääräisten ihmisten, tässä tapauksessa ex-vaimosi tyttären, sekoittaminen mukaan omiin ongelmiisi, on ahterista!
 
hmjuu
Jos joku haluaisi puolipukeissa koneeseen, hänelle varmaan huomautettaisiin asiasta. Jos joku pyrkisi koneeseen esimerkiksi yläosattomissa, hänelle sanottaisiin, että pue jotain päällesi. Sellainen aiheuttaisi hämmennystä muissa matkustajissa, eikä sillä tavalla olisi myöskään terveellistä matkustaa. Koneessa on usein kylmä.
 

Yhteistyössä