Tyypillisesti naisella aina "särkee päätä" kun mies ehdottaa seksiä..

  • Viestiketjun aloittaja vieeraana
  • Ensimmäinen viesti
vieeraana
Minulla ainakin päänsärky lähtee pois seksin ajaksi, joskus palaa aika äkkiä seksin jälkeen takaisin, joskus taas lähtee kokonaan pois.

Tuli vain mieleen yhdestä iltalehden jutusta. Aina naiset valittavat päänsärkyä, vaikka oikeasti se on aika huono syy olla harrastamatta seksiä :D
 
"vihreä"
Ihan oikeasti, en ole ikinä koskaan milloinkaan kuullut, että kukaan olisi vedonnut päänsärkyyn jos ei huvita paneskella. Älkää naiset jaksako jauhaa samaa stereotyyppistä sontaa niin kuin nuo lehdet tekevät.
Näimpä. Vielä jotkut jaksaa tähän uskoa. Ihan suoraan voi sanoa ettei nyt kiinnosta. Mieskin osaa sen sanoa vaikka miehethän on saman typeryyden mukaan aina halukkaita ja valmiita.
 
"Hilla"
Mä oon joskus migreenin takia jättänyt seksin väliin. Mutta se ei ole pelkkää päänsärkyä, mulla tulee myös halvausoireita ja puhe puuroutuu ym.

Mutta kyllä seksi noin yleisesti ottaen parantaa mulla oloa ihan kokonaisvaltaisesti. Pienet kivut ja krempat unohtuu siinä lakanoissa pyöriskellessä.
 
Päänsärky
En ole koskaan kieltäytyt seksistä vedoten päänsärkyyn. Silti jos sanon että minulla särkee päätä, mies tulkitsee, että en halua seksiä, vaikka en puhuisi siitä esim. sängyssä.
 
vierass
6. Seksi voi helpottaa päänsärkyjä

Cephalalgia -lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan seksi on tehokas lääke pääkipuihin. Tutkimukseen osallistui 800 päänsäryistä ja 200 migreenistä kärsivää henkilöä, jotka harrastivat seksiä kohtauksen aikana. 60 prosenttia migreenipotilaita kertoi oireiden lievittyneen seksin ansiosta. 37 prosenttia päänsärkypotilaista sai niin ikään helpotusta seksistä.

Uskoisitko tätä seksistä? 7 uusiin tutkimuksiin perustuvaa faktaa
 
"Rupuska"
Eiköhän tuo ole vaan joku hölmö yleistys.. jollakin joskus "särkenyt päätä" ja siitä se juttu lähti. :D

Toki on mulla muutama tuttava, jotka valittaa miten ärsyttää kun mies aina vonkaa ja on kimpussa.. hmm. Syyt ovat ne perinteiset "ei jaksa aina feikata joten jätän väliin", "nysäkulli" tyyliin. :( Mutta käsittääkseni Suomessa ketään ei pakoteta kenenkään kanssa yhteen ja oma vika jos on valinnut sängyssä ei-mieluisen miehen puolisokseen..
 

Yhteistyössä