Siivooja kotiin

  • Viestiketjun aloittaja "Kysyn"
  • Ensimmäinen viesti
"Kysyn"
Olen miettinyt siivoojan tilaamista, kertokaa ensikertalaisille mitä minun pitää osata huomioida ennen siivoojan saapumista, miten "valmistelen" tulon (matot ulos, lattiat, pinnat tyhjiksi...) tuoko siivooja omat välineet, imurin?

Siivooja tulee lasten ollessa koulussa ja vanhempien töissä mutta entäs koirat? Pitääkö ne hommata pois? Meillä kiltit pienet koirat mutta ajattelin heti että saavat mennä hoitoon siksi aikaa.

Kertokaa ihan kaikkea :)
 
"anni"
meillä edellisenä iltana siivotaan lelut lattioilta, pöytätasoja meillä ei juuri ole mutta jos on niin ne siivoisin varmaan kanssa, muuten siivooja tekee sopimuksen mukaan.
meillä on sovittu että imuroi, luuttuaa, pyyhkii pölyt ja sormenjäljet näkyviltä osin, pesee vessat ym. ja meillä ei siivoojalle ole ongelma vaikka leluja lattioilla olisikin mutta koska se vie turhaan aikaa niin siksi me siivotaan ne itse pois.
meillä on kyllä ihana siivooja eli tämä on käyttänyt myös koiran ulkona jos tällä on ollut maha sekaisin :)
toivottavasti teillä on yhtä aarre-siivooja, jos on niin kannattaa pitää kiinni!
 

Yhteistyössä