Lapseni puhuvat ja kirjoittavat hassuja juttuja :-D

  • Viestiketjun aloittaja Nauravainen Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Nauravainen Äiti
Katsoessani ruoanlaittoani 6v poikani sanoi, että "Kalju äiti ei voi onnistua" ja totta, ruoka paloi pohjaan! Sitä paitsi minulta oli samana päivänä leikattu tukka melkein kokonaan pois, niin olin lasten mielestä kalju, kun entisen metrin pitkän tukan päässä oli 2cm pitkä sänki!

Muutama päivä sitten 4v tyttö huitoi 14v siskoaan kohti taikasauvalla ja sanoi taikovansa siskonsa mykäksi. Oltuaan sitten koko päivän hiljaa 14v tyttö kirjoitti lapun jossa luki: "On sinun vikasi, etten osaa puhua" ja antoi sen siskolleen, joka lapun luettuaan taikoi siskon puheäänen takaisin, mistä innostuneena 14v tyttö sanoi heti isälleen, että "Moe, Moe, Moe kyllä, kyllä, kyllä sinä olet isuliini".

Tänään aamulla ruokapöydässä 7kk vanha poika jokelteli ihan selvästi, että "Tämä todella on hämmentävä universumi" ja kun kysyin, että "Mitä tarkoitat", niin vauva vastasi, että "jatko-osa isi hyvä on minä ajan" ja kun lähdimme kaikki yhdessä töihin, kouluun ja päiväkotiin, niin vauva todella ajoi autollamme!
 
mies1harm.
Mukava aloitus :) Mutta täällä saa tuollainen lämpimyys aika nuivan vastaanoton :( Oudosti.

Tällaisia mukavan lämpimiä aloituksia minä joskus ajattelin perheenäitien tänne laittavankin pääasiassa. Mutta pääosissa on kielteisemmät, epäystävällisemmät sanat ja tunteet, huono käytös, riidat, yms.
 

Yhteistyössä